Tässä ovat ehtoni, jotka olen asettamassa lapsen hankkimiselle

Vierailija

Ajattelin ehdottaa pahasti vauvakuumeiselle vaimolleni seuraavia ehtoja, joilla voin suostua lasten hankintaan:

- vai kantaa pääosan lastenhoidosta: yöheräämiset, ruokinnat jne.

- vaimo hoitaa käytännön asiat kuten hammaslääkärit, vanhempainillat, harrastuksiin ilmoittautumiset jne.

- minä osallistun suurin piirtein sen verran kuin Don Draper

- jos perhe-elämä osoittautuu minulle sietämättömäksi, nostan kytkintä

- maksan yhteisistä kuluista tulojen suhteessa: kun vaimo jää vapaalle, minä hoidan leijonanosan

- tsemppaan ja autan palautumisessa entisiin mittoihin mutta en painosta

- maksan lastenhoijan palveluista niin, että vaimoni pääsee välillä hotelliin nukkumaan univelkaa ja myöhemmin treffeille kanssani

Miltä kuulostaa? Unohdanko jotakin, vai riittäisikö tämä kääntämään vaimoni pään?

Sivut

Kommentit (54)

Vierailija

Miksi vaimon kanssa pitää käydä treffeillä? Tätä en ole ikinä ymmärtänyt. Miksi ei voi mennä syömään ja sen jälkeen elokuviin, niin tehtiin vielä 1990-luvulla. Sitten alettiin nimittää yhteistä aikaa treffeiksi. Usko pois, ei ne ole treffit, koska te olette jo yhdessä. Suhdetta ei saa uudeksi leikkimällä, että suhde on vasta nupullaan

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miksi vaimon kanssa pitää käydä treffeillä? Tätä en ole ikinä ymmärtänyt. Miksi ei voi mennä syömään ja sen jälkeen elokuviin, niin tehtiin vielä 1990-luvulla. Sitten alettiin nimittää yhteistä aikaa treffeiksi. Usko pois, ei ne ole treffit, koska te olette jo yhdessä. Suhdetta ei saa uudeksi leikkimällä, että suhde on vasta nupullaan

Kyllä nuo ovat treffit. -ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tuossa vaiheessa olisi helpompaa vain erota, niin vaimosikin ehtisi löytää jonkun hyvän miehen.

Minä olen erittäin hyvä kumppani, ja ajattelen suhteen parasta. Lapsi huonontaisi suhdetta todella paljon, enkä halua sitä. Tietenkin palstan repalerevaiset lisääntyjänaudat voivat arvottaa miestä vain lisääntymishalukkuuden perusteella. Tällaisille ali-ihmisille olen varmasti pettymys. -ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ole parasta että vapautat vaimosi etsimään itselleen miehen.

t.mies

Vaimoni ei ole omaisuuttani. Me olemme vapaaehtoisesti yhdessä. Ei ole minun vallassani "vapauttaa" häntä... tai ketään toistakaan. -ap

Vierailija

Pisteet aloittajalle rehellisyydestä. Moni mies lepertelisi vaikka mitä lupauksia, jotka jäisivät tietenkin lunastamatta. Reilu peli. Toivottavasti vaimolla on vastaava lista.

Vierailija

No, ainakin olet rehellinen.

Noinhan se monessa perheessä lopulta oikeastikin menee, joten hyvä että puhutte realistisesti jo nyt. Muita kuitenkin että lain mukaan olet ja pysyt lapsen isänä tämän aikuisuuteen asti, olet myös elatusvelvollinen.

Vierailija

Jos et halua lasta, miksi et vain sano sitä? Pistä piuhat poikki ja ilmoita vaimollesi, että sinusta ei ole siittäjäksi. Typerää tuollaisten listojen teko.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No, ainakin olet rehellinen.

Noinhan se monessa perheessä lopulta oikeastikin menee, joten hyvä että puhutte realistisesti jo nyt. Muita kuitenkin että lain mukaan olet ja pysyt lapsen isänä tämän aikuisuuteen asti, olet myös elatusvelvollinen.

Juuri näin. Uskon suoruuteen ja rehellisyyteen. Taitaa vain olla, etteivät naiset pidä siitä, kun heidän höttöiset unelmansa murskataan jo etukäteen. Kuvitelmat lapsiperhe-elämästä voivat voittaa suhteen todellisuuden mutta todellisuuksia vertaillessa kaksin eläminen vie voiton.  -ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Pisteet aloittajalle rehellisyydestä. Moni mies lepertelisi vaikka mitä lupauksia, jotka jäisivät tietenkin lunastamatta. Reilu peli. Toivottavasti vaimolla on vastaava lista.

Kiitos. Tuo on hyvä idea. Pyydänkin myös vaimoani laittamaan ylös vähän, mitä hän isyydeltäni odottaisi. Voimme sitten vertailla käsityksiä. -ap

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat