Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt LAADUKKAAT vaatevalmistajat pinoon. Meni hermot!

Vierailija
23.10.2015 |

En jaksa enää näitä ekassa pesussa nukkaantuvia seitinohuita rättejä joista saa silti pulittaa 50 euroa! Nyt pinoon oikeasti laadukaat vaatevalmistajat. Kaikki vinkit kehiin. 

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään USAlainen, niistä vain huonoja kokemuksia PAITSI Ralph Lauren.

Vierailija
62/72 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä pesee:

Espanjalainen merkki Batela, USKOMATON laatu! Löysin juuri sitä myyvän liikkeen Turussa, Ocean Spirit. Käsittämättömän laadukkaita ja tyylikkäitä merihenkisiä neuleita, villapaitoja, takkeja jne. miehille, naisille ja lapsille. Ostin itselleni punaraidallisen merinovillaisen villapaidan. Mielettömän lämmin on myös. Hinta oli 95 euroa, ei halvimmasta päästä, mutta laatuun nähden minusta kohtuuhinta. Liikkeessä oli myynnissä myös lapsille ja miehille Batelan tosi hyvän näköisiä puuvillaneuleita alennuksella 45 e, ei paha! Oikeasti tutustukaa tähän liikkeeseen ja merkkiin, jos olette (käymässä) Turussa. Myös verkkokauppa löytyy.

Zara. Monille tuttu, mutta täältä voi oikeasti löytää hyviä, kohtuuhintaisia ja naisellisia vaatteita. Omia lemppareita.

Muotikuu. Ei halvimpia, mutta monet Suomessa tehtyjä. Bisnesnaisille ja juhlapukeutumiseen. Itsellä ei kokemusta, mutta kuullut hyvää.

Vila! Olen tehnyt täältä muutamia hyviä löytöjä yllättäen ja halvalla. Laatu mielestäni hyvä, en ole vielä ainakaan pettynyt.

Myös voisi ehdottaa Lexington, Henri Lloyd, Samsöe&Samsöe (Turussa ainakin myy Element), Rils, Andiata, Tommy Hilfiger, Odd Molly, Cream...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että, tykkäisin Vilan vaatteista, mutta minulle on sattunut myös tosi huonolaatuisia vaatteita sieltä. Hyvänä on pysynyt sen n. 5 vuotta sitten ostettu musta trenssi, jossa ei ole haalistumia. Nepparit tosin jouduin vaihtamaan vuoden parin jälkeen.

Vierailija
64/72 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen päätynyt Esprit:iin. Niitä käyttävät meillä minä, mies ja kouluikäiset lapset. Toki joskus tulee huti, mutta pääsääntöisesti hinta ja laatu kohtaavat hyvin. Kannattaa niistäkin tarkistaa pesulämpötila ja materiaali. Collegehuppari, jossa on mukana keinokuitua ja pesu 30 asteessa kannattaa jättää ostamatta.

Mutta jos pesulapussa on merkintä 30 astetta niin vaate kestää erittäin todennäköisesti myös 40 astetta. Ei päde joka ikiseen vaatteeseen mutta useimpiin. Noin yleensäkin lämpötilat ovat vähän alakanttiin ilmoitettu lapuissa, näin luin ja näin olen kokenut ihan itse myös. Upouusien vaatteiden kanssa en tosin ota riskiä.

Vierailija
65/72 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marc O'Polo, Ralph Lauren, jotkut Espritin vaatteet (ei neuleet), Sand

Vierailija
66/72 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko olet valmis maksamaan vaatteista? Max Mara, Ralph Lauren, DKNY, Michael Kors...

Hinnalla ei väliä. Mikä vaan tulee halvemmaksi kuin viidenkympin paita, joka on yhdestä pesusta pilalla. 

ap

Olen kanssasi samaa mieltä, mutta aika moni muu ei, koska ehdottamilleni merkeille tuli niin monta alapeukkua. Lisäisin vielä: Acne, Filippa K, Sand, Tiger of Sweden.

Minä olen myös kanssanne samaa mieltä, mutta alapeukutin, koska minulla on todella huonoja kokemuksia esimerkiksi DKNY:n laadusta. MICHAEL Michael Kors -merkkiset vaatteet tuntuvat puolestaan olevan suurimmalta osin keinokuituja, joista kieltäydyn maksamasta merkin hintoja. Filippa K tuntuu olevan nykyään hit/miss -osastoa, osa vaatteista kestää todella hyvin ja pitkään siistin näköisenä ja osa menee huonoksi todella nopeasti, mikä on sääli. Minäkin todellakin olisin valmis maksamaan laadusta, mutta usein näillä Filippa K, Acne, DKNY -hintaluokan merkeillä kalliimpi hinta ei takaa muuta kuin sen lapun vaatteessa ja samanlaatuisia tai parempia löytää joskus ihan jostain Lindexiltä tai H&M:ltä. No, Filippa K:ta suosin kuitenkin, lisäksi olen tykännyt Sonia by Sonia Rykielin neuleiden laadusta. Outnetin omalta merkiltä Iris & Inkiltä minulla on muutama kashmirneule ja silkkipusero, ne ovat pysyneet tosi hyvinä. Myös Henry Lloydilta ja Lexingtonilta omistan muutamia hyvälaatuisia vaatteita.

Vierailija
67/72 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nanso, Luhta, Sidoste alusasuissa, paidoissa jne. Takeissa Molltan ja Nappari. Kengissä Sievi, Shoes for Crews, tai Doc Marten's (englannissa valmistetut).

Dr. Martensit valmistetaan nykyään jossain Kiinassa ja laatu kärsinyt pahasti. Huomiona vaan tässä välissä.

Doc Martensin kenkien päämallisto valmistetaan nykyään Kiinassa, mutta on erikseen mallisto Englannissa valmistettavia kenkiä. Valmistusmaa tosin näkyy hinnassa, enkä tiedä saako näitä suomesta: http://www.drmartens.com/uk/c/Mens-Made-in-England

Heiltä on myös saatavilla kenkiä elinikäisellä takuulla: http://drmartensforlife.com/

Vierailija
68/72 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Benetton!

Vierailija
69/72 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksalaiset vaatemerkit Steilmann, Betty Barclay ja Peter Hahn on hyvälaatuisia ja mitoituskin on aikuiselle naiselle.

Vierailija
70/72 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ostan vaikka kirpparilta neuleen, jota on käytetty 50v. niin kyllä sen käyttöikä on todella lyhyt, vaikka olisi maailman laadukkain, verrattuna uuteen laadukkaaseen tuotteeseen.

Olet tainnut syntyä vasta 2000-luvulla? Itse olen syntynyt 90-luvulla ja mulla on edelleenkin eräs "merkitön" pyyhe erinomaisessa kunnossa, vaikka onkin arkikäytössä. Ennen 2000-luvulla hankkimani H&M vaatteet olivat myös paljon laadukkaimpia.

Vierailija
71/72 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaa Suomessa tehtyä kestävää ja kaunista. Nuppari on hyvä :)

Vierailija
72/72 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nanson vaatteita olen tykännyt ostaa. Ovat pitäneet hyvin muotonsa eikä pinta ole mennyt huonoksi. Vasta ostin Lindexiltä jonkun Organic cotton peruspaidan, pitkähihaisen. Jämäkkää kunnon kangasta eikä mitään nykyajan lirua. Käynyt kahdessa pesussa eikä ole muuten mennyt miksikään, mutta kutistui hieman alkuperäisestä koostaan.

Kutistumisen olen myös huomannut Lindexin vaatteissa. Muutaman paidan olen joutunut laittamaan pois, muuten olivat vielä hyvässä kunnossa.