Hahaa, Jenni Dahlman nokittaa uudessa Annassa.

Vierailija

Esittelee Birkineitään ja Chanelin veskojaan. Haukkuu rahalla ostetun pissis-tyylin ja kauneusleikkaukset. Erityisesti posliinikuoret hampaissa saavat tuomion ( Mintulla lienee sellaiset).

Sivut

Kommentit (107)

Vierailija

Noloa, käsittämättömän noloa. En olisi uskonut, että vajoaa noin alas. Mutta toisaalta eihän tuo ole mistään paremmista piireistä kai lähtöisin?

Vierailija

Tää tais olla ap:n oma, suht mielikuvituksellinen, tulkinta tuosta haastiksesta :D Jospa kopioit tekstin tänne, niin jokainen voi tehdä oman tulkintansa?

Vierailija

Oi ei Jenni! Älä alennu tuollaiseen. Minttu jo tekee itsestään pellen elvistelemällä miehensä rahoilla, mutta että Jennikin! Sääli.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tää tais olla ap:n oma, suht mielikuvituksellinen, tulkinta tuosta haastiksesta :D Jospa kopioit tekstin tänne, niin jokainen voi tehdä oman tulkintansa?

No hienovaraisestihan Jenni tuon vittuilun hoitaa, mutta sanoma ei jää epäselväksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hienovaraisestihan Jenni tuon vittuilun hoitaa, mutta sanoma ei jää epäselväksi.

No laita teksti tänne sitten, niin muut voivat ihan itse todeta saman, jos kerran on näin ilmeistä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No laita teksti tänne sitten, niin muut voivat ihan itse todeta saman, jos kerran on näin ilmeistä.

Öööööö, mitä jos hankkisit lehden itse, jos todisteita kaipaat.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öööööö, mitä jos hankkisit lehden itse, jos todisteita kaipaat.

Anna-lehden markkinointiosastoko täällä kirjoittelee? Todistustaakka on sinulla väitteinesi. Mun mielestä juttu oli paljon neutraalimpi kuin mitä annat ymmärtää. Toki jokaisella on oikeus tulkintaansa, mutta pidän omaasi aika villinä.

Vierailija

Muistan samanlaisia haastatteluja menneiltä vuosilta: Kun Marianne Arpia erosi, antoi hän suurinpiirtein joka rivillä v-lua sisältävän haastattelun Eeva-lehdelle. Vanhat ystävätkin tuli siinä laitettua paikalleen. Oli aika paskamainen haastis kyllä asianosaisille ja jäi ikävä maku lukijallekin, mutta jos ero on ollut riitainen tai muuten koko homma p-ka, niin ei kait sitä muutenkaan voi kuvailla.

Aikoinaan myös Anne Hedman ja Kati Hedman antoivat vuorotellen luottolehdillen haastatteluja, joista lähti viestiä vastapuolelle myöskin rankasti.

Kati Hedman totesi useita kertoja me-naisille, "näin yksinhuoltajana vuorka-asunnossa". Sekä teki kyllä selväksi, kuka oli tarinan roisto ja kuka jätti kenet.

Anne Hedmanista saa kauniita kuvia ja niissä poseeraten hän kertoi taas Eeva-lehdelle, kuinka "olen jotunut maksamaan onnestani kovan hinnan", "sovitut asiat eivät toimi" ynnämuuta piikkiä.

Kyllähän se ilmeisen yllätys oli aviovaimolle lukea iltapäivälehdestä että mies on päättömän rakastunut erittäin kauniiseen naiseen. Sitten uusi pariskunta esittelee onneaan joka lehdessä, ja reippaasti vaan edellisen liiton lapset uusiin perhekuviin entiseltä puolisolta suuremmin kyselemättä.

Toimittajat kilvan kirjoitteli kuvareportaasehjaan ja uusi pari onnensa keskellä ei kyllä yhtään (tahallaan tai vahingoissa) ajatellut jätettyä osapuolta.

Tämä oli ohis. Ketjun aiheena olevan haastiksen luen tänään.

Vierailija

Ap kyllä todella kärjisti Jennin kommentit. Ei todellakaan kommentoinut noin jyrkästi. Minttu itse pelleilyllään kyllä kerjää näpäytystä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jenni ei olisi katsonut silloin aikoinaan Kimiin päinkään jos se olisi ollut tavallinen duunari. 

Ei olisi moni muukaan...

Vierailija

Onko Jenni siis itse kirjoittanut jutun naistenlehteen vai onko kyseessä toimittajan tekemä tarina? Jos se ei ole Jennin itse kirjoittama/sanelema, niin kyseessä on toimittajan oman mielikuvituksen tuote (painotukset jne. ei välttämättä ole ihan sitä, mitä Jenni on sanonut).

Toimittaja kysyy: Hyväksytkö kauneusleikkaukset?

Jenni vastaa: En hyväksy, paitsi jos korjataan jotain pahova vaurioita, kuten palovammoja tai purentavirheitä.

Toimittaja kirjoittaa: Jenni ei hyväksy kauneusleikkauksia.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat