Naisystävästäni on tullut "älypuhelin-zombi"

Vierailija

Olen siis itsekin nainen, mikäli sillä on mitään merkitystä.

Iltaisin jos katsomme vaikka elokuvaa niin hän ei keskity juoneen vaan plärää puhelintaan. Sitten kysyy "Kuka tuo oli, mitä se sanoi, mihin ne nyt menee" kun ei seuraa. Tosi rasittavaa. Olen pyytänyt että laittaisi sen puhelimensa pois silloin kun on tarkoitus viettää aikaa kahdestaan. No sanoo sitten että "No katson vielä tämän yhden jutun" mutta puhelin juuttuu käteen.

Kaikkein tympivintä on jos haluaisin vaikka ihan vain olla hänen kanssaan sylikkäin, ottaa vähän viiniä ja vain _olla_ niin hän jaksaa ehkä olla siinä n. 5 minuuttia kunnes on pakko hakea se pirun puhelin.

Kun käytämme koiraa, hyvä ettei hän törmäile lyhtypylväisiin kun tuijottaa puhelintaan.

Kun olimme vuokranneet kesällä viikoksi mökin 300km päästä hän unohti laturin kotiin ja toisena mökkeilyiltana akku loppui. Minulla on nokian vanhanmallinen "halko" puhelin joten siitä ei ollut hänelle helpotusta, eikä todellakaan viitsyttä laturin takia lähteä ajamaan tuollaista matkaa. Oli sitten koko loppu loman ärtynyt ja tuskastuneen oloinen. Harmittaa kun oli kuitenkin kallista. 

Miten voisin kokea olevani hänelle tärkeämpi tai edes yhtä tärkeä kuin puhelin?

Olemme 22-vuotiaita.

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

1, siis viemme koiraa ihan normaalisti lenkille ja tien varressa nyt on lyhtypylväitä, puita ja sen sellaisia joihin voi törmätä jos ei katso eteensä.

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin te käytätte koiraa?!?!?!

Koskaan kuullut koiran pissahädästä?

Silloin koiraa ulkoilutetaan. Ei käytetä mihinkään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

1, siis viemme koiraa ihan normaalisti lenkille ja tien varressa nyt on lyhtypylväitä, puita ja sen sellaisia joihin voi törmätä jos ei katso eteensä.

Ap

:"D

Tää selitys oli kyllä palstan vajaaälyisimmille!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin te käytätte koiraa?!?!?!

Koskaan kuullut koiran pissahädästä?

Silloin koiraa ulkoilutetaan. Ei käytetä mihinkään.

En tiedä, missä päin asut, mutta täällä käytetään koira.

Vierailija

Riipuvuus sekin on. Ehkä pitäisi sopia säännöt milloin ei käytä puhelinta?

Joskus syynä on jatkuvat säädöt muiden kanssa, toivottavasti teillä ei ole kyse siitä.

Vierailija

Keskustelkaa ihan oikeasti tuosta ongelmasta. Oot pelkästään kehottanut pistämään puhelimen pois, mutta tietääköhän naisystäväsi, miten paljon sua oikeasti häiritsee hänen puhelimen käyttönsä?

Vierailija

Ymmärrän sinua. Mieheni käyttäytyy täsmälleen samalla tavalla. En siis tiedä, mikä auttaisi. Mieheni myös tietää, mitä mieltä olen asiasta, muttei silti tee asialle mitään. Laiminlyö myös lapsia. Pian en enää jaksa...

Vierailija

Someholisti. Epätoivoinen yritys hallita elämäänsä ja ympärillä olevaa maailmaa, ettei mitään tärkeää vaan pääse ohi. En voi oikein neuvoa muuta kuin mitä itse tein. Aina kun puhelin tai vastaava ruutu oli hyppysissä yli kymmenen minuuttia, menin tunniksi ulos tai muuten pois. Kesti kyllä aikansa ennen kuin tajusi etten olekaan paikalla aina silloin kun hän malttaa lopettaa näpräämisen. Lopulta sitten ilmoitin että hänellä on 3 kk aikaa parantaa tapansa tai muutan pois. Miten ja mistä hakee apua on hänen asiansa. Nykyään meillä klo 17-20 ja 21 eteenpäin on somevapaata aikaa, ja hän jo ihmetteleekin että miten ennen riitti aikaa moiseen. 

Vierailija

Meillä oli just ennen (pika) avioeroa noin. Pienet lapsetkaan ei saaneet huomiota jos esim. satuttivat itsensä. Oikeasti oli verkossa 24/7 toisen naisen kanssa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat