Olen ihastunut alempitasoiseen naiseen

Vierailija

Hyvin ristiriitaiset fiilikset. Nainen on kuuma, mukava, arkiälyä tuntuisi olevan, mutta ei vastaa siitä, mikä olisi itselle sopivaa tasoa. Tekisi mieli pitää vähän hauskaa hänen kanssa, mutta om atunto soimaa.

Sivut

Kommentit (46)

Vierailija

Nämä tasoihmiset ovat ainoastaan ylimielisiä kusipäitä joiden soisi katsovan peiliin ja miettiä vähän riittääkö rahkeet ylipäätään parisuhteeseen kenenkään kanssa.

Vierailija

?Hetkinen. En ymmärrä nyt viestisi sisältöä lainkaan? Millä lailla koet olevasi ylempänä? Ja miksi puhut ihmisestä noin alentuvaan sävyyn? Ja mikä siitä naisesta puuttuu että olisi sun tasoas?

Vierailija

Tasokas tai ei, ap, niin sinä et saa rikkoa toisen sydäntä. Jos naisella on tunteita yhtään sinua kohtaan, niin teet pahasti. Ja jos kerran itse hyväksyt teon jotakuta kohtaan, niin se antaa muille oikeuden kohdella sinua samalla mitalla. Eli et voi sitten enää sanoa, että sinun tunteillasi leikkiminen on väärin jos itse leikit kenenkään tunteilla. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Sen pitäs olla alkoholisti, narsisti ja ylimielinen mulkku?

Ei vaan jos on alempaa tasoa, niin on esim. just kouluttamaton tai duunaritason alkkis. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kerrankin voi olla mahdollisuus saada se johon on ihastunut. Ajattele siltä kantilta.

Ja pitää sit kans. Ei vaikuta kummoiseltakaan ihastukselta, jos ei edes nyt halua kuin leikitellä toisen kanssa. 

Vierailija

Mjoo. Tasoihmisten ongelma on se, että kaikenlainen luokittelu, on aika yksinkertaistavaa ja jäykkää ajattelua ts. tyhmyyttä ts. "alempitasoista". Samoin kuin kuvitelma, että on vain yksi tietty tapa olla hyvä,

Vierailija

Ap voisi kuvailla itsensä meille ja näyttää vielä kuvan. En ole ihan varma miten sä sun testosteronihuuruissa koet sun vajavaisuutesi? Koetko niitä lainkaan, vaan ootko ylimielinen rotta?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrankin voi olla mahdollisuus saada se johon on ihastunut. Ajattele siltä kantilta.

Ja pitää sit kans. Ei vaikuta kummoiseltakaan ihastukselta, jos ei edes nyt halua kuin leikitellä toisen kanssa. 

No daa, ihastus vielä mitää meinaa.

(En kommentoi alotusta koska on joko pienisieluisen tuotos tai provo)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat