Olen ihastunut alempitasoiseen naiseen
Hyvin ristiriitaiset fiilikset. Nainen on kuuma, mukava, arkiälyä tuntuisi olevan, mutta ei vastaa siitä, mikä olisi itselle sopivaa tasoa. Tekisi mieli pitää vähän hauskaa hänen kanssa, mutta om atunto soimaa.
Kommentit (46)
Taidat todellakin olla omalla tasollasi. Loistavaa!
Vierailija kirjoitti:
Nämä tasoihmiset ovat ainoastaan ylimielisiä kusipäitä joiden soisi katsovan peiliin ja miettiä vähän riittääkö rahkeet ylipäätään parisuhteeseen kenenkään kanssa.
Mutta eihän palstan mukaan naistenkaan tarvitse hyväksyä mitään huonoja miehiä vain saadakseen suhteen?
En oo hetkeen lukenu mitään näin typerää. Tulee mieleen uimahallin hyppytorni, missä ap pönöttää huipulla spiidot jalassa ja vilkuilee siivoja Pirkkoo. Hyppääs nyt ap altaaseen, ei se Pirkko edes huomaa sua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä tasoihmiset ovat ainoastaan ylimielisiä kusipäitä joiden soisi katsovan peiliin ja miettiä vähän riittääkö rahkeet ylipäätään parisuhteeseen kenenkään kanssa.
Mutta eihän palstan mukaan naistenkaan tarvitse hyväksyä mitään huonoja miehiä vain saadakseen suhteen?
No eihän kenenkään tarvitse olla kenenkään kanssa jos ei halua, mutta ap:han oli ihastunut tähän naiseen eli haluaisi olla naisen kanssa...mutta tasoajattelu estää.
Liittyykö ns. "alempitasoisuus" vain ulkonäköön? Vai esim. älyyn ja koulutukseen? Perhetaustaan?
Voihan olla, että vaikka nainen olisikin ulkoisesti alempitasoinen, on AP naiseen verrattuna alempitasoinen älyllisesti? Ainakin ketjun aloitus viittaisi tähän...
Tää oli varmaankin provo.
Ap vastaa jooko näihin kysymyksiin?
1. Miksi ajattelet olevasi korkealla tasolla? Kerro esimerkiksi varallisuus/omaisuus, koulutus, ulkonäkö, luonne.
Muista myös että luonteesi korkeaan tasoon vaikuttaa esim: hauskat jutut, hyvä huumorintaju, luotettavuus, anteliaisuus, vilpittömyys, rehellisyys jne. Et voi rankata itseäsi parisuhdemarkkinoilla kovin korkealle esim kuvitellun korkean älykkyyden perusteella.
2. Miksi ajattelet naisen olevan sinua alempana?
Ulkonäkö, luonne, omaisuus jne..?
3. Ymmärräthän itsekin, että nainen ei varsinaisesti ole sinua alemmalla tasolla vaan ehkäpä nainen ei vain ole juuri sellainen kuin olet kuvitelmissasi tulevan puolisosi kuvitellut?
Muistathan että sinä et välttämättä koskaan tule saamaan sellaista naista kuin kuvittelet. Mutta aina voi tietysti yrittää.
Olen nuorissa miehissä törmännyt ajatteluun "ihana nainen, mutta ei sellainen jonka kanssa mielikuvitusmaailmassani seurustelen" Ihanne voi olla 20-vuotias ja vaaleatukkainen ja jos on 22 ja tumma niin voi voi, pitää katsella vielä.
Ettei AP nyt vaan ajattelisi kavereiden, sukulaisten ja naapureiden mielipiteitä? Muutenhan tuossa viestissä ei ole mitään järkeä.
Olen nuorissa miehissä törmännyt ajatteluun "ihana nainen, mutta ei sellainen jonka kanssa mielikuvitusmaailmassani seurustelen" Ihanne voi olla 20-vuotias ja vaaleatukkainen ja jos on 22 ja tumma niin voi voi, pitää katsella vielä.
Kaverit ja vertaisryhmä sen määrää. Jollei satu olemaan itsevarma ja oikeasti hyvä itsetuntoinen mies. Niistä mä pidän. En mistään laumaääliöistä, nuoret miehet on laumassaan ryhmä apinoita. Apinat on alempitasosia. Ap kuuluu selvästi apinoihin. En usko että apina löytää suhdetta muuta kuin toiseen apinaan, eli ap vois alkaa paneskelmaan poikakavereidensa kanssa.
luulisin, että ap tarkoittaa "alempitasoisella" ns. valkoroskaa, jollainen itse ei ole.
itselläni ollut aikanaan vähän samanlainen tapaus (jos oikein ap:ta siis ymmärsin), joten siinä tapauksessa ymmärrän häntä hyvin.
AP:n esittämä asia on on täysin ymmärrettävä. Tuskin kukaan haluaa seurustella kovin eritasoisen kanssa. Yleensä siitä ei mitään hyvää seuraakaan, jos esim. mielenkiinnon kohteet ja elämän arvot ovat aivan erilaiset.
Tyhmää tässä oli ilmoittaa halustaan vain pitää vähän hauskaa naisen kanssa ja kirjoittaa siitä tänne noinkin kömpelöin sanakääntein. Nyt nurkkaan häpeämään, AP.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän kenenkään tarvitse olla kenenkään kanssa jos ei halua, mutta ap:han oli ihastunut tähän naiseen eli haluaisi olla naisen kanssa...mutta tasoajattelu estää.
Mä ymmärrän tasoajattelua. Ei sitä vaikka miten ihastuu niin ole loppujenlopuksi sitten kuitenkaan tyytyväinen siihen suhteeseen, jos toinen ei ole omalla tasolla. Eikö se ole tasoajattelua, jos ei halua olla jonkun kanssa koska hän on pukeutunut huonosti, eikä edes näe hänen hyviä puoliaan? Tasoajattelija näkee ne, ja haluaisi olla niiden puolien takia toisen kanssa, mutta tajuaa, ettei voisi koskaan syvällisesti rakastaa ja arvostaa toista kumppanina. Mä en ymmärrä niitä, joiden mielestä kaikki ovat jotenkin samantasoisia. Eivät todellakaan ole. Esim. mun tasoajattelun mukaan (purje)veneilijämiehet täyttävät yleisestiottaen tasovaatimukseni.
Ap, sä et vaan tunne sitä naista tarpeeks hyvin vielä. Mut ymmärrän tasoajattelun kyllä.
Provo, koska naisethan näin tekee eikä miehet. Hyvin toimeentulevat Naiset määrittelevät "saman tasoiseksi" seuraksi sellaisen, jolla on yhtä paksu tai paksumpi lompakko.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin ristiriitaiset fiilikset. Nainen on kuuma, mukava, arkiälyä tuntuisi olevan, mutta ei vastaa siitä, mikä olisi itselle sopivaa tasoa. Tekisi mieli pitää vähän hauskaa hänen kanssa, mutta om atunto soimaa.
Kerro toki meille oma "tasosi", niin voidaan ehkä jaella neuvoja. Koulutustason voinet pitää yhtenä mittarina, jos se sinulle on tärkeää. Mitäs muita "tason" merkkejä itse edustat? Komea ulkonäkö? Älykkyys? Varallisuus?
T: M43
Mä taidan olla tällainen "alempitasoinen" nainen. Tarkoitan, että ylemmässä sosiaaliluokassa rimpuilevat miehet ihastuvat minuun helposti. Olen helposti lähestyttävä, puhelias ja "kodikas". Voisiko sanoa, että mukava siis. Kanssani on helppo jutella niitänäitä, mutta ns syvempiä keskustelunaiheita on ylemmässä sosiaaliluokassa olevien miesten vaikea kanssani löytää, koska olen ns duunari. Eli vaikka olen kiinnostunut monenlaisista asioista, niin en pysty antamaan lisäarvoa keskustelulle, koska arkipäiväni (eli suurin osa ajastani) pyörii jo työnkin puolesta niissä duunarin käytännön asioissa. Eli tieto suuremmista kuvioista ja asioista ei tule kuin itsestään, vaan sille täytyisi löytää vielä erikseen aikaa vaikka vapaa-ajalla.
Mutta ap:lle tiedoksi, että seura tekee kaltaisekseen. Jos nainen on oikeasti fiksu ja kiinnostunut ympäristöstään ja maailmasta, seurasi sivistää ja saattaa jopa näkyä tason nousuna ajan kuluessa. Ja toisaalta, tuo nainen, jos kerran olet jo ihatunutkin, tuo arvoa sun elämään jo nyt. Jotain niin ihanaa hänessä on, että on jättänyt muut naiset varjoonsa. Ja älykkyyttäkin on monenlaista.
Miksi omatunto soimaa? Jospa naisella on oikeasti ihan aivotkin ja hän tietää itsekin tämän tasoajattelun ja tunnistaa kaltaisesi miestyypin? Jospa hänellä itselläänkin on mielessä vain hauskanpito sitä oikeaa miestä etsiskellessä? Tai jospa olet ymmärtänyt flirtin väärin ja tulkinnut sen ihastumiseksi naisen puolelta? Jospa häntä ei edes kiinnosta kanssasi muu kuin flirtti? Kannattaa varmaan nyt vähän laskeutua sieltä korokkeelta ennenkuin itseesi sattuu pahemman kerran. Jos nainen kerran on saanut sinut ihastumaan, niin tuskin olet naisen historiassa ja nykyisyydessäkään ainoa...ehkä hän jo tietää mitä tekee ;)
Taisipa olla provo, kun ei ap langoilla käy.
Hulluusko nyt sinut ap aateloi. Ole vaan ylätasoissasi, yksinäsi.