Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, miksi pidät Conversen kenkiä??

Vierailija
22.10.2015 |

Tervehdys hyvät naiset,

Tämä asia on vaivannut minua jo niin kauan että nyt oli pakko tulla tänne kysymään. Minua ei pohdituta kuoleman jälkeinen elämä, eikä maahanmuuton hulluus, mutta tämä on asia jota mietin säännöllisin väliajoin. Eli asiaan:

Mikä saa teidät naiset tykkäämään noista Conversen kengistä?? Ja tämä kysely on yli 20 vuotiaille naisille.

Ymmärtäisin jollain tasolla, jos lapset ja nuoret tytöt pitävät niitä, mutta että aikuiset? Ne ovat huonolaatuisia, eivät todellakaan mihinkään kävelyyn tai seisomiseen tehdy, ne vievät viimeisimmätkin naisellisuuden rippeet pois, niin mikä niissä kengissä on sellaista että ne on pakko laittaa jalkaan?

Tämä ei ole trolli, vaan keski-ikäisen klassisen miehen päänvaiva, johon toivon saavani vastauksia. Jos koette tämän kysymyksen vaivaannuttavana ja pohditte, että miksi joku mies pukeutuu siihen ja tähän niin vastaan toki omasta puolestani myös miehenä.

Kommentit (211)

Vierailija
161/211 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.kaksiyhdenhinnalla.com/2011/02/all-of-my-shoes.html

Bershka, Skopunkten - Nuo oikeanpuoleiset! Mutta ihan hitusen verran korkeammalla korolla ja eri väriset, mieluusti vaikka ilman nauhoja ja mattanahkaine pinta, väreinä musta, beige, tietynlainen sininen.

http://www.shopalike.fi/kengat/nilkkurit/korkeakorkoiset/

Tuolla sivulla on juuri sentapaisia! Eli oikea termi taisi olla korkeakorkoiset nilkkurit, tulihan se sieltä :D. Eli tuolta sivulta seuraavat: Anna Field korolliset nilkkurit, New Look Devine platform nilkkurit, ja nuo Mustang talvisaappaat ovat todella upeat, mmm namm! Ja mitä pidemmälle scrollaan alas, sitä naisellisempia löytyy!

Nyt hyvää yötä AV-mammoille ja jatketaan viikonlopun aikana, sitten kerron mielipiteeni millaiset saappaat ovat hyvät, koska niissä mennään usein ihan metsään!

Vierailija
162/211 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kun ehdin vastata niin numerolle 159, niin kerron mieluusti omista kengistäni ja perusteluista, niitä nimittäin löytyy aina Camel Bootseista maihareihin ja gore-lenkkareihin, sekä vaelluskengistä mustiin nahkakenkiin, mutta puvun kanssa pidettävät kengät ovat juhlakengät ja itse olen sellainen keikarin renttu että en juurikaan pidä mistään perusmustista tai ruskeista mukamastyylikkäistä miesten kengistä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/211 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Ramones-fani. N 42 v

Vierailija
164/211 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.escapewithkids.com/2015/04/ankle-boots-smart-and-stylish-for…

tarkoitatko ap jotain tällaisia (ensimmäisen kuvakollaasin kengät)?

Vierailija
165/211 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkan sen verran, että silloin kun en ole naisellinen, en myöskään ole mielestäni tyttömäinen, vaan esimerkiksi rennosti pukeutunut aikuinen nainen.

-128-

Toimii, juuri näin! Rennosti pukeutunut aikuinen nainen on eri asia kuin tyttömäinen, mutta konverseihin on vaan mielestäni hyvin vaikea yhdistää tuo naiseus ja aikuisuus. Rentoja ne kylläkin ovat, mutta 1/3 ei ole tarpeeksi ;)

Naiseus ja aikuisuus ovat tässä yhteydessä enemmänkin todettavissa olevia faktoja. Olen sukupuoleltani nainen ja iältäni aikuinen.

-128-

Jokainen nainen ei ole naisellinen.

Vierailija
166/211 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://www.kaksiyhdenhinnalla.com/2011/02/all-of-my-shoes.html

Bershka, Skopunkten - Nuo oikeanpuoleiset! Mutta ihan hitusen verran korkeammalla korolla ja eri väriset, mieluusti vaikka ilman nauhoja ja mattanahkaine pinta, väreinä musta, beige, tietynlainen sininen.

http://www.shopalike.fi/kengat/nilkkurit/korkeakorkoiset/

Tuolla sivulla on juuri sentapaisia! Eli oikea termi taisi olla korkeakorkoiset nilkkurit, tulihan se sieltä :D. Eli tuolta sivulta seuraavat: Anna Field korolliset nilkkurit, New Look Devine platform nilkkurit, ja nuo Mustang talvisaappaat ovat todella upeat, mmm namm! Ja mitä pidemmälle scrollaan alas, sitä naisellisempia löytyy!

Nyt hyvää yötä AV-mammoille ja jatketaan viikonlopun aikana, sitten kerron mielipiteeni millaiset saappaat ovat hyvät, koska niissä mennään usein ihan metsään!

Mustangit ovat upeat, varsinkin punaisena. Sääli, että ovat  keinonahkaa. Synteettinen pohjamateriaali vaikuttaa myös aika pahalta. Talvikengät joita ei voi käyttää talvella... Mutta upean näköiset, kyllä.

Vierailija
167/211 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muakin jotenkin ärsyttää, että keski-ikäisten naisten pitää nyt kulkea tennareissa. mä yhdistän ne punk- grunge ja alternativetyyliin alunperin, niillä ihmisillä kengät on kivat ja harmittaa et ne on tulleet massamuotiin.

Moiset trendit ovat usein tyhmän, sieluttoman ihmisen merkki.

Vierailija
168/211 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkan sen verran, että silloin kun en ole naisellinen, en myöskään ole mielestäni tyttömäinen, vaan esimerkiksi rennosti pukeutunut aikuinen nainen.

-128-

Toimii, juuri näin! Rennosti pukeutunut aikuinen nainen on eri asia kuin tyttömäinen, mutta konverseihin on vaan mielestäni hyvin vaikea yhdistää tuo naiseus ja aikuisuus. Rentoja ne kylläkin ovat, mutta 1/3 ei ole tarpeeksi ;)

Naiseus ja aikuisuus ovat tässä yhteydessä enemmänkin todettavissa olevia faktoja. Olen sukupuoleltani nainen ja iältäni aikuinen.

-128-

Jokainen nainen ei ole naisellinen.

Ei ole eikä tarvitse ollakaan, mutta jokainen nainen on silti nainen.

-128-

Vierailija
169/211 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en käytä converseja, koska niitä on kymmenellä teinillä tusinassa.

Vierailija
170/211 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin hassua että tämä(kin) on saatu suomalaisen naisen viaksi vaikka matkustellessani ympäri palloa samoja kenkiä näkyy kaikkialla. Tällä hetkellä Ranskassa opiskellessani näkyy kaikilla olevan Converset tai Stan Smithit, varsinkin aasialaisten naispuolisten opiskelijoiden keskuudessa, joita tällä palstalla aina ylistetään naisellisuudestaan. Lisäksi tyylikkyydestään tunnetut ranskattaretkin kävelevät samoissa kengissä ympäriinsä eikä kukaan käytä arkena tuollaisia kenkiä mitä ap on linkeissään esitellyt.

On totta, että suomalaiset naiset eivät pukeudu kovin naisellisesti, mutta siitähän tässä ei ollut kysymys. 

Vierailija
171/211 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne joiden mielestä converset huonoja jalassa, niin mitkä ovat parempia? Jotkut terveyskengät?  Kyllä conssit kuitenkin useimmiten tyylikkäämmät kuin jotkut riekerin tai eccon kävelykengät... Vaikka nykyään kai niitäkin saa ihan ok näköisiä.

Vierailija
172/211 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän Vagabondin tennareita, mulla on erilaisia malleja. Ne on paremmat jalassa kuin Conssit. Enkä muutenkaan halua käyttää samoja kenkiä  kuin oma 14-v tytär ;).

Tennarit on nyt IN ihan muuallakin kuin täällä, käykääpä Tukholmassa tai Pariisissa. Lähes kaikilla on tennarit jalassa. Mikäs sen parempi trendi, sopii mulle. Tykkään rennosta tyylistä. Jos lähden ulos ym niin silloin laitan aina korolliset kengät, omistan useita eri tyyppisiä kenkiä. Arjessa matalat tennarit on usein käytännöllisimmät.

Vierailija
173/211 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Conssit on tennarit.

Tennareita on muitakin, Converse on vain merkki.

Consseissa maksaa merkki.

Tennarit on mukavat jalassa, koska ne eivät tue mitenkään vaan jalkaa saa olla luonnollisesti.

Lenkkarit ja tennarit normaaliasuun yhdistettynä on ollut voimakas trendi muotimaailmassa muutaman vuoden ajan. Kyse ei ole Suomi-ilmiöstä. Ja ei, suomalaiset laulajatyttöset eivät myöskään "keksineet" pastellivärjäysilmiötä :D

Vierailija
174/211 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muakin jotenkin ärsyttää, että keski-ikäisten naisten pitää nyt kulkea tennareissa. mä yhdistän ne punk- grunge ja alternativetyyliin alunperin, niillä ihmisillä kengät on kivat ja harmittaa et ne on tulleet massamuotiin.

Musta on ihanaa kulkea tennareissa, luulen että kulkisin vaikka ei muotia olisikaan. En ole niin muodin perään, vaikka rakastankin vaatteita ja kenkiä. Mikään punk-henkinen en kyllä ole.

Ikää on 32v. En ihan keski-ikänen taida kuitenkaan vielä olla...

Vierailija
175/211 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Conssit on tennarit.

Tennarit on mukavat jalassa, koska ne eivät tue mitenkään vaan jalkaa saa olla luonnollisesti.

Lenkkarit ja tennarit normaaliasuun yhdistettynä on ollut voimakas trendi muotimaailmassa muutaman vuoden ajan. Kyse ei ole Suomi-ilmiöstä. Ja ei, suomalaiset laulajatyttöset eivät myöskään "keksineet" pastellivärjäysilmiötä :D

Mitä muita merkkejä itse suosit? Tai mitä te muut suositte? Vagabond mainittiin jo. Vagabond on muissa kengissä yksi suosikkimerkeistäni, mutta jotenkin tykkään ostaa tennarit oikeilta "tennarimerkeiltä" esim juurikin Converselta. Vanssit ja kedsit löytyy myös. Se on totta että converset ovat täällä Suomessa aivan ylihinnoiteltuja, olenkin ostanut omani ulkomailta.

Vierailija
176/211 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan paljon mahtaa ärsyttää, kun muutaman kymmenen vuoden sisällä meillä on vanhuksia, jotka kulkevat tennareissa?

Vierailija
177/211 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Conssit on tennarit.

Mitä muita merkkejä itse suosit? Tai mitä te muut suositte? Vagabond mainittiin jo. Vagabond on muissa kengissä yksi suosikkimerkeistäni, mutta jotenkin tykkään ostaa tennarit oikeilta "tennarimerkeiltä" esim juurikin Converselta. Vanssit ja kedsit löytyy myös. Se on totta että converset ovat täällä Suomessa aivan ylihinnoiteltuja, olenkin ostanut omani ulkomailta.

Miten olisi esin DC shoes? Yksi minun lemppareista. Tai adidas? Eikä niissä consseissa mitään vikaa ole. Makuasioitahan nämä. Mutta mun henk koht mielipide noista aloittajan linkkaamista vaaleista kengistä on ihan jotain muuta kuin tyylikäs ja naisellinen:) Jos aloittajan mielestä conssit on tyttömäiset kengät eikä "vakavasti otettavan" naisen jalkineen, niin nuo linkitetyt kengätkö saa aloittajan ottamaan naisen vakavissaan? Just. Meitä on moneen junaan, mutta aloittaja jää kyllä selvästi sinne asemalle:D

Vierailija
178/211 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harkinnut niiden ostamista. Sopii arkeen. Mä en pysty käyttää korkkareita. Jalat on huonossa kunnossa.

Vierailija
179/211 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina käyttänyt myös tennareita. Miksi en saisi käyttää myös nelikymppisenä. En ole mitään mummotyyppiä. Tai tyypillinen keski-ikäinen muija. 

Vierailija
180/211 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän converseja, koska haluan käyttää niitä. Mitä muuta tähän voisi vastata?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan