Nainen, miksi pidät Conversen kenkiä??

Vierailija

Tervehdys hyvät naiset,

Tämä asia on vaivannut minua jo niin kauan että nyt oli pakko tulla tänne kysymään. Minua ei pohdituta kuoleman jälkeinen elämä, eikä maahanmuuton hulluus, mutta tämä on asia jota mietin säännöllisin väliajoin. Eli asiaan:

Mikä saa teidät naiset tykkäämään noista Conversen kengistä?? Ja tämä kysely on yli 20 vuotiaille naisille.

Ymmärtäisin jollain tasolla, jos lapset ja nuoret tytöt pitävät niitä, mutta että aikuiset? Ne ovat huonolaatuisia, eivät todellakaan mihinkään kävelyyn tai seisomiseen tehdy, ne vievät viimeisimmätkin naisellisuuden rippeet pois, niin mikä niissä kengissä on sellaista että ne on pakko laittaa jalkaan?

Tämä ei ole trolli, vaan keski-ikäisen klassisen miehen päänvaiva, johon toivon saavani vastauksia. Jos koette tämän kysymyksen vaivaannuttavana ja pohditte, että miksi joku mies pukeutuu siihen ja tähän niin vastaan toki omasta puolestani myös miehenä.

Sivut

Kommentit (211)

Vierailija

Minä yksinkertaisesti vaan tykkään niistä niin paljon. Käytän myös saappaita ja korkkareita, mutta converset sopii niin moneen tyyliin. En ole ikinä ajatellut, että "herranjestas mitähän joku keski-ikäinen mies nyt ajattelee minusta!" pukiessani converset jalkaan. Muutes, 31 vuotias miehenikin käyttää converseja silloin tällöin.

Vierailija

Noh, ne ovat mukavimmat kengät, jotka omistan. Ne sopivat mielestäni lähes kaikkien vaatteitteni kanssa yhteen. Tykkään enemmän sellaisesta rennosta tyylistä. Pidän hameen kanssa mieluummin converseja kuin korkkareita. Haluan tuntea oloni mukavaksi ja omaksi itsekseni, naisellisuus ei ole minulle ensisijaisen arvokasta tai ehkä olen naisellinen muilla tavoin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

On kyllä niin törkeän rumat että itsekin ihmetellyt miten niin suositut ovat. No lampaat määkii muiden kanssa.

voisitko linkittää tähän kuvan sellaisista kengistä mitä sinä käytät? Vaikka arkikäytössä?

Vierailija

Mä tykkään niistä! Eihän ne nyt tosiaan mitkään maailman parhaimman tuntuiset kengät ole, mutta mun mielestä ne on kivan näköiset ja tarpeeksi hyvät jalkaan. 
Ja tosiaan sopii monenlaisten vaatteiden kanssa. Itse käytän yleensä farkkujen kanssa, mutta kesällä tuli käytettyä myös esim. maksimekon kanssa.

Vierailija

Mä oon 37v  ja tänäänkin kävin harrastamassa converset jalassa. Rennot, hyvännäköiset ja klassiset (mulla oli sellaiset jo teininä). Mikä niissä muka on niin kamalaa? On mulla saappaita, nilkkureita, sandaaleita ja lenkkareita muutenkin erilaisiin tilanteisiin.

Vierailija

Olen niitä sukulaisille tuonut Jenkeistä kun ovat paljon halvempia siellä. En kyllä ymmärrä koko Converse intoa. Itse tuskin pystyisin niitä käyttämään muutamaa tuntia kauemmin kun ovat niin lättäpohjaisia. Varmaan johtuu siitä että joku asia kun tulee muotiin niin sitä noudatetaan vaikka henki menisi. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Olen niitä sukulaisille tuonut Jenkeistä kun ovat paljon halvempia siellä. En kyllä ymmärrä koko Converse intoa. Itse tuskin pystyisin niitä käyttämään muutamaa tuntia kauemmin kun ovat niin lättäpohjaisia. Varmaan johtuu siitä että joku asia kun tulee muotiin niin sitä noudatetaan vaikka henki menisi. 

Mulla on laitettu hyvät pohjalliset sinne, kuten melkein kaikkiin kenkiin

Vierailija

Kiitoksia jo nopeasti tulleista vastauksista. AP tässä vielä tarkentaa, että olen itse siis myös 31 vuotias mies. Tosin keski-ikäinen kai mitä tulee pukeutumiseen, klassinen ja urheilullinen sekä äärimmäisen rento, mutta Converset ei vaan iske. Toki nuorena ja lapsena niitä pidettiin, mutta että tänä päivänä...

Joku tuossa kirjoittikin, että myös mies pitää niitä, no sehän onkin se pointti, tottakai ne sopivat miehelle, mutta että naiselle...

Eli siis jonkun mielestä ne sopivat moneen tyyliin? Voisiko tätä avata vähän, millä tavoin ne sopivat? Nehän ovat teinin kengät, tai jollakin 'fiftarinaisella' jonkun hameen kanssa. Mutta jos kengät itsessään ovat sen näköiset kun ne ovat, niin miten ne sopivat mihinkään tyyliin? Vai onko tämä vain niin suuri näkemysero...ehkäpä, mutta sitähän tässä selvitetään :)

Joku myös vastasi, että ne ovat mukavimmat kengät. Eli tarkoittaako tämä sitä, että ne ovat hyvät jalassa? Vai millä tavoin mukavat? Kun noita kenkiä on tuhansia, on varrellisia lenkkareita, vaelluskenkiä, upeita naisellisia kenkiä, niin silti näkee noita Converseja, jotka vielä maksavat ihan hirveitä vaikka laadullisesti ovat kaiketi aika paskaa.

Iso kiitos vielä kaikille vastanneille!

Vierailija

Ostin yhdet, koska ne ovat ihan kivan näköiset ja siksi varmaan moni ostaa, kun väreissä on valikoimaa.

En osta toisia, koska ne olivat epämukavat ja huonoa, oikeastaan surkeaa, laatua hintaan nähden.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kiitoksia jo nopeasti tulleista vastauksista. AP tässä vielä tarkentaa, että olen itse siis myös 31 vuotias mies. Tosin keski-ikäinen kai mitä tulee pukeutumiseen, klassinen ja urheilullinen sekä äärimmäisen rento, mutta Converset ei vaan iske. Toki nuorena ja lapsena niitä pidettiin, mutta että tänä päivänä...

Joku tuossa kirjoittikin, että myös mies pitää niitä, no sehän onkin se pointti, tottakai ne sopivat miehelle, mutta että naiselle...

Eli siis jonkun mielestä ne sopivat moneen tyyliin? Voisiko tätä avata vähän, millä tavoin ne sopivat? Nehän ovat teinin kengät, tai jollakin 'fiftarinaisella' jonkun hameen kanssa. Mutta jos kengät itsessään ovat sen näköiset kun ne ovat, niin miten ne sopivat mihinkään tyyliin? Vai onko tämä vain niin suuri näkemysero...ehkäpä, mutta sitähän tässä selvitetään :)

Joku myös vastasi, että ne ovat mukavimmat kengät. Eli tarkoittaako tämä sitä, että ne ovat hyvät jalassa? Vai millä tavoin mukavat? Kun noita kenkiä on tuhansia, on varrellisia lenkkareita, vaelluskenkiä, upeita naisellisia kenkiä, niin silti näkee noita Converseja, jotka vielä maksavat ihan hirveitä vaikka laadullisesti ovat kaiketi aika paskaa.

Minkä tyyliset kengät mielestäsi ovat hyvän näköiset esim. farkkujen kanssa?

Vierailija

En käytä kenkiä miellyttäkseni jonkun miehen silmää. 

Monetko Converset olet sinä, keski-ikäinen ukkeli, kuluttanut, että pystyt noin hyvin analysoimaan niiden kävelymukavuutta?  Laatua?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

https://www.google.fi/search?q=style+with+converse&client=ms-android-son...

Vierailija

Olen 24 ja käytän consseja, ne sopivat tyyliini ja ovat kätevät. Haluaisitko ehdottaa minulle jotakin kenkiä, en halua korkolenkiä, koska niissä jalat sattuvat ja lisäksi kuljen paljon pyörällä, joten korot ovat hyvin epäkäytännölliset. Conssien lisäksi käytän myös Adidaksen Stan Smithejä ja etsinnässä ovat myös kivat kiilakorkotennarit.

En kysy vittuillakseni, haluan ihan rehellisesti tietää millaisia kenkiä suosittelet minulle?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tervehdys hyvät naiset,

Tämä asia on vaivannut minua jo niin kauan että nyt oli pakko tulla tänne kysymään. Minua ei pohdituta kuoleman jälkeinen elämä, eikä maahanmuuton hulluus, mutta tämä on asia jota mietin säännöllisin väliajoin. Eli asiaan:

Mikä saa teidät naiset tykkäämään noista Conversen kengistä?? Ja tämä kysely on yli 20 vuotiaille naisille.

Ymmärtäisin jollain tasolla, jos lapset ja nuoret tytöt pitävät niitä, mutta että aikuiset? Ne ovat huonolaatuisia, eivät todellakaan mihinkään kävelyyn tai seisomiseen tehdy, ne vievät viimeisimmätkin naisellisuuden rippeet pois, niin mikä niissä kengissä on sellaista että ne on pakko laittaa jalkaan?

Tämä ei ole trolli, vaan keski-ikäisen klassisen miehen päänvaiva, johon toivon saavani vastauksia. Jos koette tämän kysymyksen vaivaannuttavana ja pohditte, että miksi joku mies pukeutuu siihen ja tähän niin vastaan toki omasta puolestani myös miehenä.

Mitä ihmettä? Nehän on melkeinpä parhaimmat kengät jalan ergonomian kannalta, mitä on olemassa et sillei hei! Mukautuu todella hyvin omaa jalkapohjaa myötäileviksi, kuin arrrrrrrrmeijjjan maiharit konsanaan kastelu-sauna-käsittelyn jälkeen.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat