Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tuohan oli joko Redditistä tai 4chanista tai vastaavalta sivustolta leviämään lähtenyt läppä! Ei kai kukaan tuota tosissaan ole ottanut ka tavoittele... Siinä oli tarkoitus parodioida esim. tätä reisivakotrendiä. 😄 Meni joihinkin (valitettavan) täydestä näemmä. 

t. Nörtti

Ei todellakaan ole. Proanojen juttu ollut jo vuodesta porkkana. Googlaapa hip bones thinspo ja bonespo, niin löytyy.

Vierailija
22/42 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.buzzfeed.com/ryanhatesthis/a-bunch-of-internet-trolls-are-tr…

Tuossa tuota todistetta vielä siitä, että teitä on vedetty höplästä mussukat.

T. Nörtti / 19

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitsi. Mä, neljän äiti, painan 49 kiloa, eikä oo. Oon hirvee siiderivalas?

Riippuu pituudesta.

Vierailija
24/42 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hitsi. Mä, neljän äiti, painan 49 kiloa, eikä oo. Oon hirvee siiderivalas?

Riippuu pituudesta.

no kuule 163 ja puol :)

Vierailija
25/42 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://www.buzzfeed.com/ryanhatesthis/a-bunch-of-internet-trolls-are-try...

Tuossa tuota todistetta vielä siitä, että teitä on vedetty höplästä mussukat.

T. Nörtti / 19

Niin missä se bikini bridge oli? Mä näen vain ipodin hyvissä lihoissa olevan naisen kyljessä.

Vierailija
26/42 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tuohan oli joko Redditistä tai 4chanista tai vastaavalta sivustolta leviämään lähtenyt läppä! Ei kai kukaan tuota tosissaan ole ottanut ka tavoittele... Siinä oli tarkoitus parodioida esim. tätä reisivakotrendiä. 😄 Meni joihinkin (valitettavan) täydestä näemmä. 

t. Nörtti

Ei todellakaan ole. Proanojen juttu ollut jo vuodesta porkkana. Googlaapa hip bones thinspo ja bonespo, niin löytyy.

Heidän oma sisäpiirijuttu joo, mutta viraaliseksi homma eteni, kun 4chanin porukka ryhtyi peeloilemaan. 

T. Yhä se Nörtti

Vierailija
27/42 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, vaikka oon vähän plösö. Ruumiinrakenteesta/luustosta kiinni.

Jep. Mun BMI on 24, mutta maha on litteä ja makuuasennossa kuopalla. Eli ei tuohon mitään alipainoa tarvita. Kunhan ei ole isoa vatsakumpua ja lantio on tarpeeksi "syvä".

Vierailija
28/42 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Nörtti

Heidän oma sisäpiirijuttu joo, mutta viraaliseksi homma eteni, kun 4chanin porukka ryhtyi peeloilemaan. 

T. Yhä se Nörtti

Peeloilemaan kuvilla, joissa ei edes ole siltaa, ok.

Vierailija
29/42 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa, että olen iloinen ja kiitollinenkin siitä, ettei mun tarvitse pohdiskella tällaisia asioita! Toivon, että te näiden asioiden vatvojatkin joskus pääsette näistä jutuista eroon.

Vierailija
30/42 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Nörtti

T. Yhä se Nörtti

Jos et noissa kuvissa siltaa näe, niin et varmaan näe niitä muissakaan vastaavissa kuvissa? 4chanin tyypit myös luonnollisesti kopioivat ja levittivät omaan käyttöönsä jo valmiiksi netistä löytyviä kuvia ja harvat niistä esittelivät nykytrendin tapaan selkeästi ja läheltä kuvattuna tätä "bikinisiltaa". Mutta jos olit tuo, joka kommentoi tyttöjen olevan "hyvässä lihassa", niin mitä siitä? Joillakin oikeastikin esiintyy tuo bikini bridge, vaikkei olisikaan osa 2% hoikinta väestöryhmää. Vai jäikö harmittamaan, kun 4chan olikin läpällä tämän kuvatrendin nousemisen taustalla?

Vierailija
31/42 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Nörtti

T. Yhä se Nörtti

Jos et noissa kuvissa siltaa näe, niin et varmaan näe niitä muissakaan vastaavissa kuvissa? 4chanin tyypit myös luonnollisesti kopioivat ja levittivät omaan käyttöönsä jo valmiiksi netistä löytyviä kuvia ja harvat niistä esittelivät nykytrendin tapaan selkeästi ja läheltä kuvattuna tätä "bikinisiltaa". Mutta jos olit tuo, joka kommentoi tyttöjen olevan "hyvässä lihassa", niin mitä siitä? Joillakin oikeastikin esiintyy tuo bikini bridge, vaikkei olisikaan osa 2% hoikinta väestöryhmää. Vai jäikö harmittamaan, kun 4chan olikin läpällä tämän kuvatrendin nousemisen taustalla?

4chan voi tehdä mitä tykkää :D. Koskaan enne kuullukaa heistä.
Heidän kuvat on kuitenki ihan normaaleista naisista, joilla ei ole pienintäkään siltaa. Oikea bikini bridgen näkyy seistessä.
http://37.media.tumblr.com/25dcaff2c0ae037ed098d118fc51ba11/tumblr_mwxf…

Vierailija
32/42 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaarran selän hieman notkolle niin on.

Vierailija
33/42 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä koskaan seurustelisi naisen kanssa kenellä ei ole bikini bridgeä ja thigh gappia.

Terv. 9000€/kk tienaava, 190 senttinen, lihaksikas ja komea bisnes mies.

Toi ei kyllä ole mitenkään järkyttävän paljon toi palkka. Etenkään kun ei tiedä kulurakenteesta ja varallisuudesta.

Vierailija
34/42 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorempana oli, mutta nykyään olen jo toipunut syömishäiriöstä ja olen normaalipainoinen.

Ei bikini bridgen omistaminen tarkoita syömishäiriötä. Voi olla laiha muutenkin ja saada se.

Älähän nyt höpise, ei tuohon minkäänlaista syömishäiriötä tarvita kun on oikeanlainen luusto. Mulla on pieni bikinibridge ihan seistessäkin, saati sitten selällään maaten. En ole koskaan ollut syömishäiriöinen.

Vierailija
35/42 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olee 

Vierailija
36/42 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toihan riippuu ihan lantioluiden (vai lonkkaluuko se on??) koosta. Joillain ne törröttää, vaikka olisi pömppömahaakin. Joillain tosi timmeillä taas nuo luut ei näy millään. Tosi laihalla/perseettömällä ihmisellä ne on aika ällöttävätkin, tulee vähän luurako mieleen. Ihan turha tuommoista ihannoida. Kyllä se vartalon kokonaisuus ratkaisee eikä mitkään yksittäiset reisivaot, sivutissit, housusillat, lommoposket jne.

Vierailija
38/42 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se joka täällä nyt jaksaa hössöttää siitä että 4chan keksi tämän homman... Itse n. 10 vuotta sitten pro-ana-sivustoilla aikaa viettäneenä voin sanoa, että bikinisillat ja reisivaot oli tavoiteltavaa tavaraa jo silloin. Niille ei vain ollut valtamedian käyttämiä nimityksiä silloin. Että hyvä hyvä 4chan, kun kuvittelivat keksineensä ruudin uudelleen.

Vierailija
39/42 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla näkyy, vaikken näytäkään keskitysleiristä karanneelta.

Vierailija
40/42 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä koskaan seurustelisi naisen kanssa kenellä ei ole bikini bridgeä ja thigh gappia.

Terv. 9000€/kk tienaava, 190 senttinen, lihaksikas ja komea bisnes mies.

Ja tämä bisnes_mies on varmaan jättänyt äidinkielen tunnit käymättä?  En koskaan seurustelisi sellaisen miehen kanssa, joka ei osaa kielioppia. 

Tulen AV-palstalle down shiftaamaan kiivaiden bisnestapaamisten jälkeen. Tänään Seoulissa closasin diilin siemensin kanssa ja kirjoittelen tässä lentokoneesta matkalla Shanghaihin. En siis jaksa keskittyä hirveästi oikeinkirjoitukseen täällä.

Oikea bisnesmies ei kirjoittele liikeasioistaan keskustelupalstoilla. Tai sitten on kohta entinen työpaikka...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä