Seuraava isompi tavoitteesi? Valmistuminen? Häät? Laihduttaminen? Maraton? Avioero?
Kommentit (46)
Yrityksen perustaminen. Sellaisen, josta saisi edes pientä säännöllistä tuloa säästöjen ja sijoitusten tuoton päälle, eikä tarvitsisi enää ikinä mennä palkkatöihin.
Ulosottovelkojen maksaminen ja opintojen saaminen hyvään jamaan.
Olen jo onnistunut tavoitteessani toipua masennuksesta ja ahdistushäiriöstä, ja nyt osa-aikatöissä ja koulua jaksamisen mukaan.
Rahaa on vähän, alle ulosoton suojaosuuden, joten se taho ei vie minulta mitään mutta ei myöskään voi tehdä kanssani maksusuunnitelmaa. Tämän vuoksi olen tehnyt suunnitelmat suoraan velkojieni kanssa, ja reilussa vuodessa pitäisi saada kaikki pois - onneksi sitä ulosottoakaan ei ole paria tonnia enempää. Elän hyvin säästäväisesti.
Yritän nyt vain elää tasaista elämää ja saada kursseja suoritettua. Työkokemuskin tässä sivussa hyvästä työpaikasta on tosi hyvä juttu, ei mene vuodet hukkaan vaikka en täysipainoisen opiskelun paineita jaksaisikaan.
Että tavallaan aika pieniä ja tavallisia tavoitteita. Haluan elää normaalia elämää ja olla onnellinen.
Olla eroamatta lasten pikkulapsiaikana.
Mulla on 2 loppuelämän tavoitetta
1) keksiä, mitä haluaisin tehdä työkseni ja opiskella ko. ammatti ja päästä töihin
2) löytää itselleni sopiva kumppani
Aika perustavanlaatuisia juttuja ja molemmat tuntuu olevan jossain valovuosien päässä. Uskallus ei riitä oikein kumpaankaan. Ja olen sentään 26-vuotias. Mutta kyllä varmaan vielä joskus, ehkä.
Yrityksen perustaminen ensi vuonna.
Valmistuminen. Yhden koulukiusaajan takia tämä on vaikeaa, en tiedä pystykö/jaksanko vaikka ala on juuri se oikea.
Eläkepäätös sairauden takia. 3kk jo olin eläkkeellä mutta nyt näyttäisi että eläke jatkuu:)
Muutto ulkomaille ainakin osaksi vuotta. Muutaman vuoden kuluttua kun kuopuskin on jo täysi-ikäinen. Mies voi onneksi tehdä töitä missä tahansa.
Gradun kirjoittaminen valmiiksi ja valmistuminen. Talous kuntoon ja avioero. Oman alan työpaikka kotikunnasta tai muuten läheltä. Hyvä vuokra-asunto läheltä, jotta lapsille ero helpompi. Ja vielä laihtuminen, riittäisi että saisi BMI:n jonnekin 25-27 tienoille.
Opiskelualan ja asuinmaan vaihto.
Vierailija kirjoitti:
Omistusasunto, ehkä tässä parin vuoden sisään.
Kannattaa tehdä se asunnon osto nyt, jos olet ensiasunnon ostaja... hinnat ovat niin alhaalla!
=)
TALON MYYNTI!
nimim. yli 6kk myyntiä takana... alkaa pikkasen tympimään, vaikkei mikään pakkotilanne olekaan.
Olen jo 59, joten edessä on enää kuolema. Onneksi vakaumukseeni kuuluu astraalitaso, reinkarnaatioiden välillä, joten tavoitteeni on päästä rakastamieni sukulaisten luo.
Vuoden sisään:
- valmistuminen tällä hetkellä vielä hieman kesken olevasta koulutuksesta
- jatko-opiskelupaikan saaminen
- vakkarityön saaminen
Perhe-elämän puolella kaikki on tasapainossa, joten toiveena ja tavoitteena vain että pysyy ennallaan.
Kansainvälinen, kantava ura (siihen liittyviä pienempiä steppejä ensin, osa jo saavutettu), hiukan isompi asunto varmaan suurimpia tavoitteita. Pienempiä on sitten miljoona :)