SUOMIMIEHEN PENIS PIENEMPI KUIN RUOTSALAISEN

Vierailija

Ruotsalaisen miehen peenis on keskimäärin 1 cm pidempi kuin suomalaisella!!

Ruotsi on globaalissa rankingissa sijalla 55 ja suomi sijalla 85!

Pinempimunaiset suomalaiset yrittää pullistella ja homotella parempirotuisia naapureitaan, koska peniskateus!

Lähde:

http://klaq.com/worldwide-penis-survey-heres-the-chart-were-talking-abou...

Kommentit (13)

Vierailija

Mullapa on 10cm ja kova kuin kivi. Ei hävetä ja jokainen nainen on saanut orgasmin. 20-senttiset voivat mennä läpsyttelemään niitä puolivelttoja melojaan paskalla tekniikalla vaikka Venäjän tai miksei myös Ruotsin puolelle. Ei se pituus, vaan paksuus ja panotaidot ;)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten? Itse olen ollut tyytyväinen saamiini kikkeleihin. Siis suomalaisiin. Ei kiinnosta mikään pituuslista.

Sinulla onkin aivot ja inhimillinen asenne ihmisiä kohtaan toisin kuin naisilla yleensä. 

Ehkä pillusikin on kunnossa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mahan mitalla kyllä voittaisi.

Mutta ongelma on se, että suomalaisilla naisilla on niin iso maha, ettei miehen penis ikinä yllä perille asti.

Vierailija

Nyt on kyllä pakko sanoa että ei se pituus vaan kovuus ja taito käyttää penistä. Nykyisellä miehelläni taitaa olla juuri tuo 14 cm mutta voi taivas miten kova se on ja miten kauan se pysyy kivikovana. Paksuus toki myös merkitsee, ihan ohut ei tuntuisi miltään.

N32v

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten? Itse olen ollut tyytyväinen saamiini kikkeleihin. Siis suomalaisiin. Ei kiinnosta mikään pituuslista.

Sinulla onkin aivot ja inhimillinen asenne ihmisiä kohtaan toisin kuin naisilla yleensä. 

Ehkä pillusikin on kunnossa.

Hah, mun toosa on ihan räjähtänyt neljän lapsen jäljiltä:D Mutta ihmisiähän me kaikki ollaan. Aika heikko asenne seksiin muutenkin sellaisilla ihmisillä, jotka kuvittelevat, että seksi on pillun tiukkuutta tai peniksen kokoa. Paljon jää oikeasta intohimosta kokematta, jos ei ota kumppaniaan ihmisenä ja sukuelimiä sen ihmisyyden jatkona. Monelle se tuntuu olevan toisin päin. Sääli.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat