Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi yks mies välillä estää minut facessa ja välillä taas ei?

Vierailija

Mitne tätä pitäis tulkita, toivookohan se, että otan yhteyttä vai mitä? Ei siis ole mun fb-kaveri vain tällainen ns. ihastus/tapailukaveri parin vuoden takaa. Hän joskus sanoi, että älä ota enää yhteyttä ja esti minut facessa. Nyt se näyttää välillä ottavan eston pois muutamaksi päiväksi ja palauttaa sen sitten takaisin. Huomaan sen siitä, että välillä fb ehdottaa sitä minulle kaveriksi ja sitten se taas katoaa.

Kommentit (6)

Vierailija

Jos estää ja purkaa eston, uuden eston samalle tyypille voi laittaa aikasintaan 48 tunnin kuluttua purkamisesta. Kuulostaa siltä että haluaa välillä käydä sua stalkkaamassa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jos estää ja purkaa eston, uuden eston samalle tyypille voi laittaa aikasintaan 48 tunnin kuluttua purkamisesta. Kuulostaa siltä että haluaa välillä käydä sua stalkkaamassa.

Ai näinkö se menee? EN ole tiennytkään. Mutta mietinkin, että kyllä se varmasti minua ajattelee, jos menee eston purkamaan.. On tämä kummallista :)

Vierailija

Hetkinen? Onko esto englanniksi blocking vai restrict? Jos blokkaa niin silloin ei sitä tyypin sivua ei edes löydy facebookista, eikö niin? Jos blokkaa jonkun henkilön, niin ei kai se sitä tarkoita ettei itse voi katsoa tämän toisen henkilön sivua? Vai onko näin? 

En myöskään ymmärrä miksi joku blokkaisi sut? Siksi että oli aluksi kiinnostunut ja siten ei ole enää? Mun tietääkseni pitää olla lähes vihamies, että joutuisi blokatuksi.

Vai blokkasiko se ap sut, koska lähettelit sille liikaa viestejä? 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Hetkinen? Onko esto englanniksi blocking vai restrict? Jos blokkaa niin silloin ei sitä tyypin sivua ei edes löydy facebookista, eikö niin? Jos blokkaa jonkun henkilön, niin ei kai se sitä tarkoita ettei itse voi katsoa tämän toisen henkilön sivua? Vai onko näin? 

En myöskään ymmärrä miksi joku blokkaisi sut? Siksi että oli aluksi kiinnostunut ja siten ei ole enää? Mun tietääkseni pitää olla lähes vihamies, että joutuisi blokatuksi.

Vai blokkasiko se ap sut, koska lähettelit sille liikaa viestejä? 

Jos estää, kumpikaan ei löydä toisiaan. Eli ei ole yksipuolista estoa. Varmaan siihen liittyy tuo 48 tunnin aika uuteen estoon, ettei voi vain itse käydä pikaisesti kurkkimassa ja taas heti estot takaisin. Reilua, että eston purkaja näkyy itsekin jonkin aikaa ennen kuin voi laittaa uuden eston.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat