Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

R.i.p Fazerin palmuöljyttömät suklaat

Vierailija

R.i.p Fazerin suklaat ja kaakaovoi.

Hyllyyn jätän teidät, palmuöljyllä terästetyt yksilöt uudet.

Vain muistoissani herkkuhetket kanssa fazerin herkkujen on.

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Onko muka sinisessäkin jos sitä? Kollasin asian Fasun nettisivuilta ja siellä peruslevysuklaassa ei mainittu palmuöljyä.

Vierailija

Fazer on nykyään pelkkää paskaa! Kyselin miksi piparisuklaan valmistus lakkautettiin, niin kuulemma kuluttajien toive. Höpönlöpön sanon minä! Tuo palmuöljyn lisääminenkin on varmasti "kuluttajien toive".

Vierailija

Tämä palmuöljyn lisääminen on jotenkin outoa. Nuo tuotteet säilyvät pitkään ja maistuvat paremmilta ilman sitä. Onkohan tässä jokin bisneskieroilu takana? Nykyisin tuotteisiin lisätään hirveästi ylimääräisiä turhia kemikaaleja!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tämä palmuöljyn lisääminen on jotenkin outoa. Nuo tuotteet säilyvät pitkään ja maistuvat paremmilta ilman sitä. Onkohan tässä jokin bisneskieroilu takana? Nykyisin tuotteisiin lisätään hirveästi ylimääräisiä turhia kemikaaleja!

Elintarvikkeiden tuottaminen mahdollisimman halvalla. Jotta eivät kokisi liian suurta tappiota suht arvokas kaakaovoi -> palmuöljyksi. = Tappio ei niin suuri.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Nauran kyllä paskasta naurua, kun Fazer tajuaa, että asiakkaat onkin kadonnu

Suurin osa ihmisistä ei lue tuoteselosteita, joten asia ei tule myöskään suuren massan tietoisuuteen ellei sitä jaa eteenpäin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Onko muka sinisessäkin jos sitä? Kollasin asian Fasun nettisivuilta ja siellä peruslevysuklaassa ei mainittu palmuöljyä.

Palmuöljyä taitaa olla vain patukoiden ja konvehtien täytteissä, ei varsinaisessa sulkaassa. Mutta ehkä Fazer informoi tarkemmin, kun nyt on kuulemma sinne näitä ketjuja linkattu...:D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Nauran kyllä paskasta naurua, kun Fazer tajuaa, että asiakkaat onkin kadonnu

Taidat olla hiukan tyhmä. Tai joku Maraboun kreivitär.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Fazer on nykyään pelkkää paskaa! Kyselin miksi piparisuklaan valmistus lakkautettiin, niin kuulemma kuluttajien toive. Höpönlöpön sanon minä! Tuo palmuöljyn lisääminenkin on varmasti "kuluttajien toive".

Ai se olet sinä. Huolestuttavaa, että ottaa piparisuklaan valmistuksen lopettaminen noin koville, että ketjuja ketjun perään. Haukkaa suklaata ja piparia vuoron perään, niin helpottaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai se olet sinä. Huolestuttavaa, että ottaa piparisuklaan valmistuksen lopettaminen noin koville, että ketjuja ketjun perään. Haukkaa suklaata ja piparia vuoron perään, niin helpottaa.

Öö, ensimmäisen ketjun tänään perustin asiasta? Selvisi tänään minulle ettei ole enää piparisuklaata. Kannattaisiko hakea noihin vainoharhoihisi jotain hoitoa?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat