Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Annanko tyttäreni mennä parhaan kaverin luo yökylään?

Vierailija

Kaveri on siis poika, ovat tunteneet ala-asteelta asti ja ovat todella hyvät ystävät. Ainut ongelma tässä on se että näin tytön puhelimella viestejä jotka viittasivat siihen että molemmat tykkää toisistaan ja ovat innokkaita kokeilemaan asioita, kannattaako minun päästää vai ei? Mitäs Av mammat ovat mieltä?

Kommentit (4)

Vierailija

Riippuu täysin iästä. Tosin kyllähän ne kokeilee ja nussii vaikka päivällä pyörävarastossa jos niikseen tulee. Kai tiedät että viestien urkkiminen on rikos?

Vierailija

Minkä ikäinen?

Toisaalta, jos saisi mennä tyttökaverille, niin vaikea sun on muitakaan ystäviä mennä kieltämään.

Vierailija

Minkä ikäinen?

Toisaalta, jos tykkäävät toisistaan ja ovat hyviä ystäviä, niin onhan siinä etunsa, että ekat kokeilut tehdään hyvän ystävän kanssa:)

Vierailija

Haha. Minkä ikäisiä lapsosia? Jos ikää on, niin onko se ongelma, jos jotain koittaisivat? Kondomi saataville vain :) ja voihan he päivälläkin nussia, jos haluavat. Ootteko keskustelleet aiheesta?

Et kai vain mennyt toisen puhelimelle luvatta? ...

Itse muistan joskus alaikäisenä, kun serkkupoika tuli yökylään eikä saanut nukkua mun huoneen lattialla... Meillä ei todellakaan mitään säpinää ollut.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat