Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ettei olis pelkkää valitusta... Rakastan sitä kun mieheni:

Vierailija

Minusta on ihanaa, että mieheni vielä vuosien jälkeenkin tykkää ja osoittaa sen. Hellyyttävintä on, kun hän unissaan silittelee tai puristaa hellästi rinnoista tai pepusta :)

Aamu alkaa aina hymyillen tuollaisen yön jälkeen :)

Kommentit (5)

Vierailija

Rakastan sitä kun mieheni on syventynyt johonkin mieluisaan, esim lukee. Voisin katsoa häntä tunteja.

Rakastan myös sitä, että mies aamuvirkkuna on aina hoitanut aamurumban. Nyt lapset jo niin isoja, että rumbaa on vähemmän, mutta kun olen tosi höperö aamuisin ja haluan vain takaisin peiton alle, on ihanaa kun arki pyörii silti. Minä hoidan sitten iltahommat. 

Rakastan sitä kun mieheni hymyilee ja nauraa. 

m

Vierailija kirjoitti:

Minusta on ihanaa, että mieheni vielä vuosien jälkeenkin tykkää ja osoittaa sen. Hellyyttävintä on, kun hän unissaan silittelee tai puristaa hellästi rinnoista tai pepusta :)

Aamu alkaa aina hymyillen tuollaisen yön jälkeen :)

Meillä jos tekee akalle noin, survoo kyynärpäällä ja huutaa vittua kun ei saa nukkua.
Todella kivaa.

Ivoire

Minä rakastan sitä, kun mieheni tekee (pyytämättä) sellaisia pieniä rakkauden tekoja arjessa. Esim. laittaa MP3-soittimeni lataukseen seuraavaa päivää varten tai täyttää vesipulloni ja laittaa sen jääkaappiin valmiiksi, ettei minun tarvitse aamukiireissäni sitä etsiä ja täytellä.

Meillä on myös tuo pepun ja rintojen hiplailu :) <3

Vierailija

Joka aamu jos mies lähtee ennen minua töihin hän juuri ennen lähtöään köllähtää viereeni sänkyyn hetkeksi suukottamaan ja halaamaan. Näin on ollut suhteen alusta saakka:) 

Vierailija

Mitä 2:n viesti tekee tässä ketjussa? Olisi mielummin kirjoittanut "Rakastan sitä kun vaimoni ..." It takes 2 to tango.

Jatkan omaa listaani vielä:

Rakastan katsoa miestäni lasten kanssa puuhaamassa ja tekemässä, lähtemässä fillariretkellä, tai kun seison mökin laiturilla ja näen miehen ja lapset kauempana veneessä kalassa.

Rakastan sitä kun mieheni pienessä sievassa saa isoja tunnekohtauksia mitä erilaisimmista aiheista. Hän on muuten aika tasainen. Lienee syytä lisätä, ettei hän ole aggressivinen, vaan tunnetilassa :)

Rakastan sitä kun mieheni katsoo minua. 

1

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat