Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taaperon kanssa saunassa, join kaljaa, vaimo suuttui!

Vierailija

Vaimo sai eilen kauheat kilarit kun saunoin 2.5v taaperon kanssa ja join 3 kaljaa jotka oli itse minulle ostanut kun ei itse voi juoda imettämisen takia. Tämän jälkeen kaikki oli kuulemma taas minun syytä kun lapsi kiukutteli nukkumaanmenossa vaikka itse sen laitoin. Aina ei jaksa ymmärtää miten olis ollu hyvä?

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Lapsen hankkiminen tarkoittaa, ettet ole enää itsesi herra. Sinulta vaaditaan kohtuuttomalta tuntuvia asioita, ja se kuuluu isän rooliin. Koeta nyt vain hyväksyä tilanne, jotta et aiheuta parisuhteellesi enää enempää vahinkoa. Haluat varmaan siitäkin pitää vielä kiinni?

Vierailija

En koe itse pahana asiana, jos mies juo kaljan tai muutaman, kun taaperomme on hereillä. Itse en juo tippaakaan silloin, kun olen äidin roolissa eli aina kun lapsi on kotona - nukkui tai ei.

Oletan että et tullut kolmesta kaljasta niin känniin ettet olisi voinut olla lapsen kanssa saunassa...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Niin olisin minäkin suuttunu.  Eikä imettävä äiti voi juoda yhtään.

Miksei voisi?

M39

Vierailija kirjoitti:

Niin olisin minäkin suuttunu.  Eikä imettävä äiti voi juoda yhtään.

Ostat miehelle olutta, että saisit suuttua sille? :D

Vierailija

Jos meillä vaimo jois imetysaikana niin sais lähtee aika nopeesti, ei todellakaan voi juoda jos imettää! Mut jos ostaa mulle kaljaa ja ennestään tietää että niitä saunoessa hörpin niin ihme kitinää tuollanen sitten. Ap

Vierailija

Vaimovaimovaimovaimovaimo. Haukotus. Kyllä on taas mahtava satu meillä täällä. Miten olisi ensi kerralla vaikkapa NAAPURI? Naapurin KISSA? Random kauppakeskuksessa? Kampaaja?? Mikä helvetin vaimo-pakkomielle sinulla on, kun väsäilet "miehenä" näitä aloituksia ihan jatkuvasti? Yritä kehittyä joskus.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jos meillä vaimo jois imetysaikana niin sais lähtee aika nopeesti, ei todellakaan voi juoda jos imettää! Mut jos ostaa mulle kaljaa ja ennestään tietää että niitä saunoessa hörpin niin ihme kitinää tuollanen sitten. Ap

Whaat? Mitä haittaa siitä saunakaljasta on?? Voi jopa saada maidon nousemaan paremmin. Itse olen todellakin juonut ruuan kanssa viiniä, saunasiiderin, joskus perjantaisiiderin tai pari. Kerran kävin myös ihan reippaasti ryyppäämässä..

Vierailija

Miksi kolme kaljaa? Meillä mies juo yhden ja riittää hyvin. Ei kqi se taapero jaksa edes kauan siellä ole. Oletko joku alkkis?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kaljat voit juoda silloin kun lapsi ei ole paikalla. Vaimo varmaan tarkoitti niin. Juo ne vaikka illalla kun lapsi on nukkumassa. Ei niitä lapsen nähden juoda.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat