Vedätkö masua aina vähän sisään kun et ole yksin

Vierailija

Tai jopa yksin ollessasi?

Kommentit (5)

Vierailija

Vedän, molemmissa tilanteissa. Nyt minuun tosin on iskenyt joku liikuntavimma ja saattaa käydä niin köpelöstä, että isolla työlla hankkimani karkkimaha katoaa.

Terveisin Naispelko22

Vierailija

Joo. Minulle itse asiassa tämä asia valkeni Pilates-kurssilla. Siellä ohjaaja, erittäin hyväkuntoisen näköinen mies, näytti miltä näyttää ihminen, joka ei pidä yllä perusjänteyttä vatsalihaksissa. Yhtäkkiä tällä lihaksikkaalla timmillä miehellä näyttikin olevan pieni kaljamaha, pömppis.

Sillon tajusin, että ei ihmisen KUULU kulkea maha vapaasti löllyen vaan pitää lihaksia sopivasti kiristettynä, selän tukemiseksikin. Aloin itsekin opetella asiaa eikä se enää tunnu siltä että täytyisi vetää vatsaa sisään niin ettei henki kulje, vaan luonnolliselta jänteydeltä.

Vierailija

Pidän keskivartalon lihaksia tiukkana aina seistessäni ja ryhdikkäästi istuessani. Tulee niin luonnostaan, että täysin rentona "röllöttäminen" tuntuu raskaammalta :D

Vierailija

Minä myös ja nyt heti kun luin tämän aloituksen. Itse olen myös käynyt pilateksessa ja sieltä oppinut "hartiat alas, napa kohti selkärankaa" "suojaa sun vatsaa, vedä napa sisään". 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat