Minttu Virtanen trollaa jälleen..

Vierailija

Oon tullu siihen tulokseen että Minttu onkin koko ajan provonnut tahalleen esitellen luksusarkeaan. Ei tätä voi viimeisintä vesipulloepisodia voi enää ottaa todesta. 

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1445332113600.html

Sivut

Kommentit (80)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mintulla on elämä mistä moni vaan haaveilee. Ja jonka kanssa varmaan lähes jokainen nainen vaihtaisi paikkaa.

Niin siinä mielessä että rahahuolia ei olisi, mutta väitätkö että moni nainen kun miljoonääriksi pääsisi käyttäisi aikansa vain leuhkimalla rahoillaan instassa ja ostamalla huoneellisen pullovettä? Minä ainakin pistäisin rahani johonkin aidosti tuottavaan ja yrittäisin muuttaa maailmaa paremmaksi. Tuottaisin elokuvia, perustaisin ympäristönsuojelujärjestön joka ei kiellä tai piilottele maatalouden vaikutusta saastumiseen... jotain josta voisin olla ylpeä. Mutta joo, varmaan useimmille naisille riittää se keikistely formulavarikolla

Vierailija

"Veden valmistajan mukaan vaikutukset ovat sitä ja tätä..." Joo, onkin todella luotettavaa uskoa kaikki mitä tuolla humpuukilla bisnestään tekevä väittää. Mutta eihän se tosiaan tyhmä ole se joka pyytää, vaas se joka...

Vierailija

Mintun elämä on todella rankkaa ja kiireellistä. Niin kiireellistä, että hänen on täytynyt palkata islantilainen lastenhoitaja, että hän kerkiää kokonaista neljä kertaa viikossa harrastaa liikuntaa.

Hänen kiireensä muodostuu siis siitä, että hän lentää yksityiskoneella keskimäärin joka kolmas viikonloppu katselemaan formulakisoja. Islantilainen lastenhoitaja hoitaa pariskunnan pienokaista silläaikaa, kun rouva hoitaa erittäin vastuullista ja rankkaa tehtäväänsä varikkoruusuna. Kyllähän tuo exlentokonetarjoilijan elämä niin rankkaa on, että ilmanmuuta se vaatii kyytipojakseen pullotettua luksusvettä ;)

Hepburn

Minttu nyt vaikuttaa täys ääliöltä muutenkin. Voin vaan kuvitella miten hän kyykyttää kaikkia ympärillään. Johan jossain niistä lukuisista haastatteluistaankin sanottiin mintun olevan jäänainen kaikille muille paitsi 5 läheiselleen ystävälleen. Veikkaan että tämä vesijuttu on vasta jäävuoren huippu. Olen alusta asti ollut sitä mieltä että tämä lyyti tulee viemään kimin vielä konkurssiin, oikeasti. Vai että paremmin imeytyvää vettä, sallikaa mun nauraa! Mitä seuraavaksi.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat