Minttu Virtanen trollaa jälleen..
Oon tullu siihen tulokseen että Minttu onkin koko ajan provonnut tahalleen esitellen luksusarkeaan. Ei tätä voi viimeisintä vesipulloepisodia voi enää ottaa todesta.
Kommentit (80)
Onko paremmin imeytyvää vettä olemassa? Kaikkeen humpuukiin ei kannata uskoa. Suomalainen lähdevesi on korkealaatuista, miksi sillä eivät täytä huonetta? Näin tukisivat kotimaan tuotteita. Kuten sanonta kuuluu: "Hullu ei ole se, joka tarjoaa, vaan joka ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Mintulla on elämä mistä moni vaan haaveilee. Ja jonka kanssa varmaan lähes jokainen nainen vaihtaisi paikkaa.
Anteeksi kuinka?
Vierailija kirjoitti:
Minttu nyt vaikuttaa täys ääliöltä muutenkin. Voin vaan kuvitella miten hän kyykyttää kaikkia ympärillään. Johan jossain niistä lukuisista haastatteluistaankin sanottiin mintun olevan jäänainen kaikille muille paitsi 5 läheiselleen ystävälleen. Veikkaan että tämä vesijuttu on vasta jäävuoren huippu. Olen alusta asti ollut sitä mieltä että tämä lyyti tulee viemään kimin vielä konkurssiin, oikeasti. Vai että paremmin imeytyvää vettä, sallikaa mun nauraa! Mitä seuraavaksi.
Aika paljon saa vettä tilailla että Kimin rahat loppuis:).
En itsekään juo hanavettä muualla kuin Suomessa, Ruotsissa ja Norjassa. Muualla se on yksinkertaisesti pahaa (Islannissa en ole käynyt, siitä en tiedä).
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö kukaan millaisia nää rikkaiden rahajärjestelyt on? Yhteinen tili?
Tuskin mitään yhteistä tiliä on ja varmaan miljonääri ratinvääntäjällä on useampiakin tilejä eri tarkoituksiin. Pikkurouvalla sitten oma kultainen Amexi, jossa luottoraja sen korkealla, ettei se ihan ensimmäisestä luksusvesikannusta ala paukkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin mitään yhteistä tiliä on ja varmaan miljonääri ratinvääntäjällä on useampiakin tilejä eri tarkoituksiin. Pikkurouvalla sitten oma kultainen Amexi, jossa luottoraja sen korkealla, ettei se ihan ensimmäisestä luksusvesikannusta ala paukkua.
Ei meillä ole luottorajoja ;D
Jenni piti fiksusti matalaa profiilia, kuulemma paremmasta turkulaisperheestä lähtöisin joten kai ne hillityt tavat periytyi sieltä? Harrasti omaa kilpaurheilulajia, tienasi hevosillaan, eikä ainakaan lehtijuttujen perusteella kerjännyt mieheltä merkkivaaterahaa tassu pitkällä kuin sylikoira.
Mintun asemassa itse toimisin samoin, eli antaisin kommentteja "luksus- huuhaa- pullovesistä". Niin paljon hän saa paskaa niskaansa suomalaisilta kateellisilta nuorilta naisilta.
Vierailija kirjoitti:
Onko paremmin imeytyvää vettä olemassa? Kaikkeen humpuukiin ei kannata uskoa. Suomalainen lähdevesi on korkealaatuista, miksi sillä eivät täytä huonetta? Näin tukisivat kotimaan tuotteita. Kuten sanonta kuuluu: "Hullu ei ole se, joka tarjoaa, vaan joka ostaa.
Suomalainen, tai minkätahansamaalainen lähdevesi on puhdasta (edellyttäen että se on ylipäätään puhdasta) vain siinä tapauksessa, että se nautitaan tuoreeltaan heti lähteestä otettuna.
Kansanterveyslaitoksen laajassa tutkimuksessa vertailtiin hanavesien, pullovesien, sekä lähdevesiautomaattien vedenlaatua. Ylivoimaisesti puhtainta oli hanavesi. Pullotetussa vedessä mikrobimäärät oli keskimäärin noin sata kertaisia ja lähdevesiautomaateissa peräti tuhat kertaisia hanaveteen verrattuna. Veden säilöminen siis heikentää sen laatua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minttu nyt vaikuttaa täys ääliöltä muutenkin. Voin vaan kuvitella miten hän kyykyttää kaikkia ympärillään. Johan jossain niistä lukuisista haastatteluistaankin sanottiin mintun olevan jäänainen kaikille muille paitsi 5 läheiselleen ystävälleen. Veikkaan että tämä vesijuttu on vasta jäävuoren huippu. Olen alusta asti ollut sitä mieltä että tämä lyyti tulee viemään kimin vielä konkurssiin, oikeasti. Vai että paremmin imeytyvää vettä, sallikaa mun nauraa! Mitä seuraavaksi.
Niin saa tilailla juu. Ja minttuhan tilailee. Tämä on jo niin nähty ettei tuolla naisella ole mitään rajaa. Ihme että sille kelpaa ne halvimmat birkinit. Veikkaan ettei kelpaa kauaa.
Minttu varmaan ostaisi pullotettua hengitysilmaakin jos pullon kyljessä olisi riittävän suuri hintalappu.
Ja taas ollaan vähättelemässä naista. Ja vielä toisten naisten toimesta. Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Mintulla on elämä mistä moni vaan haaveilee. Ja jonka kanssa varmaan lähes jokainen nainen vaihtaisi paikkaa.
Ajautuisin vajaassa viikossa berserkkiraivon partaalle, jos ympärilläni pyörisi kaiken aikaa islantilainen nanny, joka kuvaa jokaisen venytykseni ja vanutukseni ja laittaa ne vielä instragrammiin. Puhumattakaan siitä että reenaisin ja reenaisin simona kaikilla uusimmilla kuntoiluvärkeillä ja joisin vihreää smuutsieta ja siitä huolimatta pysyisin oikoisena takapuolettomana pötkönä. Ei, edellinen lause on ikävästi sanottu. Perun sen.
Vierailija kirjoitti:
Paremmin imeytyvää vettä :D
Homeopaattista varmaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin saa tilailla juu. Ja minttuhan tilailee. Tämä on jo niin nähty ettei tuolla naisella ole mitään rajaa. Ihme että sille kelpaa ne halvimmat birkinit. Veikkaan ettei kelpaa kauaa.
Niitä kalliimpia on kyllä tulossa, mutta niiden toimitusaika on niin pitkä että odotellessa piti saada nämä halvemmat heti. Ostritchinnahkainen on tulossa, ja genuiininnahkainen.
Vierailija kirjoitti:
Jenni piti fiksusti matalaa profiilia, kuulemma paremmasta turkulaisperheestä lähtöisin joten kai ne hillityt tavat periytyi sieltä? Harrasti omaa kilpaurheilulajia, tienasi hevosillaan, eikä ainakaan lehtijuttujen perusteella kerjännyt mieheltä merkkivaaterahaa tassu pitkällä kuin sylikoira.
Ei nyt sentään liioitella. Ei se hevosharrastus mitään tuottanut ja käsväskynsä, rolexinsa ja vyönsä ne oli Jennilläkin, eikä rahaa tarvitse kerjätä, kun on luottokortti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin siinä mielessä että rahahuolia ei olisi, mutta väitätkö että moni nainen kun miljoonääriksi pääsisi käyttäisi aikansa vain leuhkimalla rahoillaan instassa ja ostamalla huoneellisen pullovettä? Minä ainakin pistäisin rahani johonkin aidosti tuottavaan ja yrittäisin muuttaa maailmaa paremmaksi. Tuottaisin elokuvia, perustaisin ympäristönsuojelujärjestön joka ei kiellä tai piilottele maatalouden vaikutusta saastumiseen... jotain josta voisin olla ylpeä. Mutta joo, varmaan useimmille naisille riittää se keikistely formulavarikolla
Yläpeukutin, mutta liian aikaisin. "minä en ole kuten useimmat naiset" (kuten tuosta tulee ilmi: minä toimisin näin, mutta useimmat noin..) Kuulostaa sekin yhdenlaiselta keikistelyltä sekin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MUSTA luottokortti. Ei kultainen.
Vesi joka imeytyy paremmin..