Minttu Virtanen trollaa jälleen..
Oon tullu siihen tulokseen että Minttu onkin koko ajan provonnut tahalleen esitellen luksusarkeaan. Ei tätä voi viimeisintä vesipulloepisodia voi enää ottaa todesta.
Kommentit (80)
Olen ollut useamman vuoden Kauneus&Terveys lehden tilaaja. Nyt lopetin tilauksen, kun Minttu on heidän uusi lemmikkinsä, bloggaajansa ja vakiokasvonsa lehdessä. En vain halua lukea tästä leidistä yhtään mitään, vaikka sporttinen elämäntapa minua kiinnostaa myös. Onko se kateutta, vai mitä? En tiedä, mutta vastenmielisiä viboja kyseinen nainen minussa tuottaa ja tämä vesijuttu oli viimeinen niitti.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nyt Jenniä ylistetään!! Silloin kadehdi tiiä ja haukuttu häntä kun oli Kimin puoliso 😀😀 Kateelliset suomalaiset eivät kestä toisen menestystä ja kauneutta.
Itse asiassa Jennistä ei paljon puhuttu koska se ei tyrkyttänyt itseään millään tavalla mihinkään mediaan eikä korostanut itseään. En muista kuin ehkä pari varikkokuvaa, hääkuvat, tuotemainoskuvan ja joku kuva keskustasta jostain illanvietosta kaveriporukassa, ja naistenlehden haastattelun jossa ei korostanut mitään merkkituotteita vaan kertoi ratsastuksesta ja Sveitsissä elämisestä.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut useamman vuoden Kauneus&Terveys lehden tilaaja. Nyt lopetin tilauksen, kun Minttu on heidän uusi lemmikkinsä, bloggaajansa ja vakiokasvonsa lehdessä. En vain halua lukea tästä leidistä yhtään mitään, vaikka sporttinen elämäntapa minua kiinnostaa myös. Onko se kateutta, vai mitä? En tiedä, mutta vastenmielisiä viboja kyseinen nainen minussa tuottaa ja tämä vesijuttu oli viimeinen niitti.
juuri näin! siihen tyyppiin törmää tarpeeksi iltapäivälehdissä ja seiskassa, siksi en enää osta k&t -lehteä koska sen taso meni jonnekin "pissis-sfääriin".
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nyt Jenniä ylistetään!! Silloin kadehdi tiiä ja haukuttu häntä kun oli Kimin puoliso 😀😀 Kateelliset suomalaiset eivät kestä toisen menestystä ja kauneutta.
tiedä nyt sitä, oletko jompikumpi Räikkösen naisista tai sen bff, mutta kannattaa yrittää sisäistää, että aivan kaikkien mielestä menestystä ei mitata pelkällä hiotulla ulkonäöllä tai lätkäpelaajan/F1-kuskin kampittamisella. Varsinkin Virtasen ulkonäkö on lisäksi aika vaatimaton kun ottaa huomioon, miten paljon vaivaa ja nyttemmin myös rahaa siihen on käytetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko jenniä niin kovasti haukuttu/kadehdittu, hän veti tyylikkäästi matalaa profiilia, ei keikistellyt varikolla logolaukut ojossa kuvattavana.
Minusta vaikutti myös enemmän siltä että Jenni ja Kimi välttelivät molemmat kameroita ja halusivat olla ja elää rauhassa. Eivät tilanneet paparazzeja lomanvieton ääreen kertomalla netissä minne ovat matkalla. Kimi näyttää nykyään kuvissa jotenkin stressaantuneelta. Aiemmin näytti keskittyneeltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menestynyt siis missä? Selittäisitkö tarkemmin? Tarkoitatko jotain melko sisällötöntä blogia jossa käy muutama satunnainen lukija ja ilmeisesti jotain kavereitaan fanittamassa?
Olen ihmetellyt samaa, että pitääkö joku minttua jotenkin menestyneenä. Pitääkö hän itse itseään menestyneenä? Koulut jäänyt kesken, ei töitä, ei edes omaa lastaan hoida itse, selostaa lehdissä jostain paremmin imeytyvästä vedestä ja "terveellisestä" himalajansuolasta yms. Todella menestynyt joopa joo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko jenniä niin kovasti haukuttu/kadehdittu, hän veti tyylikkäästi matalaa profiilia, ei keikistellyt varikolla logolaukut ojossa kuvattavana.
Minusta vaikutti myös enemmän siltä että Jenni ja Kimi välttelivät molemmat kameroita ja halusivat olla ja elää rauhassa. Eivät tilanneet paparazzeja lomanvieton ääreen kertomalla netissä minne ovat matkalla. Kimi näyttää nykyään kuvissa jotenkin stressaantuneelta. Aiemmin näytti keskittyneeltä.
Kaiken huippu (tai ainakin yksi huipuista) on se kun minttu antaa haastattelun jossa kertoo suhteen luottamuspulasta sekä siitä miten kimi vihaa paparazzeja ja samaan aikaan juurikin somettaa tietoja olinpaikastaan. Eihän ne kuvaajat minttua kärky, vaan kimiä ja kimin lasta.
Lompsa-Kerttu.
Olen aina miettinyt, mitä tarkoittaa kun äitini sanoo "Hänhän on varsinainen lompsa-Kerttu." Nyt se selvisi.
Tulee sellanen olo, ettei taida olla kovin hyvin koulutettu ja kaikki tyylitaju puuttuu. Kallis ei ole sama asia, kun tyylikäs.
Tainnu Mintulla olla aika köyhä lapsuus ku meno on ku milläki harakalla.
Itse en kehtais työntää omaa pärstääni joka lehteen ja antaa turhanpäiväsiä haastatteluja, joissa selitän miten tuhlaan jonku toisen tienaamia rahoja. Miksi pitää tehdä iso numero itsestään, vaikka oman uran huippu on ollu kahvin tarjoileminen lentokoneessa?
No, mutta heillä on varmaan mukavaa kahdestaan. Luulen, että ilman formuloita Kimi olis parhaillaan jossain Vantaan taksitolpalla odottamassa asiakkaita.
Vaikka tämä nykyinen onkin mielestäni äärimmäisen vastenmielinen tapaus, niin enpä nyt sitä edellistäkään paljon kummosempana pidä.
Ihan samallalailla dollarinkuvat silmissä kiilsi silläkin. Jos se metrin mittanen piipittäjä ei olis koskaan päässy formulamasseihin käsiks, niin kyseinen missukka ei olis kussukaan moista amisveijoa kohti.
Sveitsissä kukaan ei juo kraanavettä, sitä käytetään siivoamiseen. Siellä tavalliset perheetkin ostavat ties millaisia pullovesiä.
Siinä blogissa ei olis mitään sisältöä ilman niitä mauttomia merkkituotteita. Todella mielikuvituksetonta, mautonta ja noloa. Paradoksi on se, että se antaa jotenki halvan kuvan, vaikka on niin luksusta.
Haha, ei helvata! Oli pakko tarkistaa uutisesta päiväys, kun luulin, että on joku aprillipäivä.
Ihanaa, jos Kimi ja Minttu ovat löytäneet onnen toisistaan, mutta eikö nää turhanpäiväset jutut jo riittäis?
Mintusta saa epämiellyttävän ja wannabe-kuvan, mikä on ristiriidassa sen kanssa, kuinka Räikkönen on tunnettu taas joviaalina ja mukavana tyyppinä. Räikkönen osaa pitää hauskaa ja ei ole pihi vanhojen kavereidensa kanssa. Sellainen reilu perusjamppa siinä suhteessa. Ihmetyttää lähinnä, mitä yhteistä noilla kahdella on.
Vierailija kirjoitti:
Mintusta saa epämiellyttävän ja wannabe-kuvan, mikä on ristiriidassa sen kanssa, kuinka Räikkönen on tunnettu taas joviaalina ja mukavana tyyppinä. Räikkönen osaa pitää hauskaa ja ei ole pihi vanhojen kavereidensa kanssa. Sellainen reilu perusjamppa siinä suhteessa. Ihmetyttää lähinnä, mitä yhteistä noilla kahdella on.
Ristiriitaisuus tässä mintussa on ollut alusta asti, puheet ja teot eivät kohtaa. Miltään kivalta ihmiseltä tuo ei kyllä millään tapaa vaikuta lehtijuttujen perusteella.
Kyllä mä vähän luulen, että meissä on jotain vikaa kun ei ymmärretä formulavaimon paineita :D Nimittäin kyllähän nyt muiden vihityt vaimot keikistelevät aika ajoin pelkissä jumppatrikoissa parvekkeella, koska se on tärkeä osa formulavaimon vaativaa elämää.
Vierailija kirjoitti:
Minttu varmaan ostaisi pullotettua hengitysilmaakin jos pullon kyljessä olisi riittävän suuri hintalappu.
Naulan kantaan. Nauroin ääneen :D
Vähän omituista ja erilaista näkökulmaa tähän juttuun:
siirtymä vesimiehen aikaan
http://eliitinesoteerisetsymbolit.blogspot.fi/2014/12/astro-teologia-os…
muistamme varmaan Possessakin, kun käytiin suihkussa perheiden kanssa, Nenäpäivässä oltiin veden alla ja tiputeltiin julkkiksia veteen.
Onko Mintun vesi kabbala-vettä vai jotain muuta erikoisvettä?
Mintun juttu
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1445332113600.html
Madonnan kabbala-vesijuttu
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288339303809.html
Nyt saamme sitten seurata hääjärjestelyjä seuraavat kuukaudet, vaikka vasta viimekesänä lupasi ettei häitä ole näköpiirissä. Se lupaa blogissaan että häiden yksityiskohdat jää yksityisasiaksi, mutta voisin lyödä kimin omaisuuden verran vetoa että ennen kesää tiedämme aivan kaiken. Sen verran tullee luxusluxusta olemaan että hukkaanhan se menisi jos siitä ei koko maailmalle tiedotettaisi. Kuka raukka mahtaa joutua tuon morsiusneidoksi. Luoja, kumpa säästyisimme noilta häiltä.