Miksi sinkkuna et käytä Tinderiä?

Vierailija

Olen sinkku, mutten ole koskaan käyttänyt tai edes ladannut Tinderiä. Olen huomannut, että moni ihmettelee tätä.

Minä en tykkää Tinderin pinnallisuudesta ja nykyisin sillä on maine, että sen avulla moni hakee pelkkää panoseuraa. Minua lisäksi pelottaa, että Tinderissä tulisi vastaan esim. veljeni, joku muu miespuolinen sukulaiseni, kaverini tai tuttuni ja se olisi minusta jotenkin extra noloa. :D

Oletko sinkku, muttet ole Tinderissä? Mikset?

Sivut

Kommentit (20)

NO EN TODELLAKAAN

Kokeilin ja ei siinä mitään,sain kimppuuni  yhen häiriintyneen häirikön ja loput vonkasivat seksiä. Ainuttakaan asiallista miestä ei ollut. Tuttuja tuli eteen mutta nehän näkee sieltä onko kaveri vai tutuntuttu ja siten on helppoa ohittaa. Ei kiitos koko tinder kokemukseni perusteella Suoli24 nro.2

Vierailija

Koska jos vastakkainen sukupuoli ei tule juttelelemaan oikeassa elämässä, tuskin kukaan kiinnostuu jossain sovelluksessakaan. En muutenkaan ymmärrä koko sovellusta. Eihän ne mätsit oikeasti merkkaa mitään jos ei uskalla alkaa viestittelemään, nehän on ihan sama ku tykkäykset fb:ssä. Miehet antaa kaikille sydämiä ja naiset vain harvoille ja tietyille.

Vierailija

Etsin kumppania mieluummin harrastuksista, kavereiden tuttavapiireistä ym. tavoin. Haluan tavata ihmisiä niin että paikalla on muitakin ja niin että on jotain yhteistä tekemistä koko porukalla. Näkee miten tyyppi käyttäytyy muitakin ihmisiä kohtaan kuin vain minua, ja miten se toimii kun ei ole pelkkä seuranhaku mielessä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Koska miehet etsivät siellä pääasiassa vain seksiä.

Miksi ihmeessä alapeukkuja? 

Jokainen nainen, jopa pelkällä kasvokuvalla oleva, saa niitä vonkausviestejä tuolla. Ei kiinnosta.

Vierailija

Tuossa viikonloppuna just luokkalainen tyttö kertoi Tinder meiningistä. Oli esim. alkanut juttelemaan jonkun ok-näkösen miehen kanssa ja kertonut, et on paikat vähä jumissa selkä ja rintatreenistä. Vastaus oli: Voisin tulla vähän hieroo rintoja ;))))))))) ja tuo oli vaa yks niistä jutuista. Ei kiinnosta tommone huoraaminen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Koska mulla ei ole fb-tunnuksia. En siis pysty käyttämään vaikka haluaisinkin.

Pitääkö olla FB että voi olla Tinderissä? Voi elämä..tämäkin vielä. Ja sitten ei tietenkääm voi olla koskaan varma mitä Tinder-päivityksiä FB laittaa tahtomattasi seinällesi, koska olet unohtanut ruksia asetuksista jonkin tietyn kohdan... En luota Facebookin pätkän vertaa. En halua FB-kavereitteni tietävän mitä sovelluksia käytän, millä nettisivuilla käyn ja missä liikun. Liian huonoja kokemuksia siitä, että FB julkaisee jotain p*skaa ilman lupaani.

Vierailija

Eikö Tinderissä voisi olla sellaista rajoitusta, että saisit valita esim. vuorokauden sisällä vain muutaman kiinnostavan ihmisen, joista tykkäät eniten. Nyt tuntuu, että miehet laittavat sydämiä kaikille naisille strategianaan se, että kyllä niistä joku tykkää takaisin. Pitäisi harkitummin ja valikoidummin jaella niitä tykkäyksiä, ettei tule tusinafiilis ja epäile miehen motiiveja.

Vierailija

Anteeksi, tyhmä kysymys: Etsiiko Tinder lähialueen sinkkuja, esim. tietystä kaupungista / kaupunginosasta? Eli sitä voi käyttää esim. lomallaan Lontoossa, Barcelonassa tai New Yorkissa ja tuolloin näkee sen alueen sinkut? Pitääkö Tinder olla aina päällä, jotta alue päivittyy automaattisesti?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Eikö Tinderissä voisi olla sellaista rajoitusta, että saisit valita esim. vuorokauden sisällä vain muutaman kiinnostavan ihmisen, joista tykkäät eniten. Nyt tuntuu, että miehet laittavat sydämiä kaikille naisille strategianaan se, että kyllä niistä joku tykkää takaisin. Pitäisi harkitummin ja valikoidummin jaella niitä tykkäyksiä, ettei tule tusinafiilis ja epäile miehen motiiveja.

Ääliö. Koska jos niitä tykkäyksiä alkaa jakaa vain harvoille, niin et tule saamaan yhtään matchia. Siis miehenä. Kaikkia vain oikealle, niin voit tuurilla saada 1-2 matchia kuukaudessa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat