Teneriffa, Los Gigantes kokemuksia?
Teneriffalla käyty, mutta ei tuolla. Onko jollain omakohtaista kokemusta? Alueesta, hotelleista jne?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Me oltiin kolme vuotta sitten perheen kanssa ja oli kyllä aivan järkyttävä matka. Oli ollut pinna kireällä jo lähtiessä, ja eikös isäntä sitten innostunut ottamaan siellä halpaa olutta. Istui hotellihuoneen sohvalla ja ryyppäsi ja horisi ties mitä ja pariin kertaan oksensikin. Loput aikaa se oli järkyttävässä krapulassa, eikä meinannut jaksaa lähteä mihinkään huoneesta. Sain sen sitten raahattua rannalle johonkin ravintolaan ja hän sai siinä päähänsä, että kun oli ollut hotellilla ryyppäämässä, niin minä olisin sillä välin käynyt ympäri kyliä siellä huoraamassa, vaikka tasan tarkkaan olin lasten kanssa koko ajan. Äijä huusi ihan hullun lailla ja kaikki ihmiset katseli sitä sen juopunutta huorittelua ja minä häpesin silmät päästäni sitä sen kohtausta. Jäi jälkkärit syömättä kun jouduin lasten kanssa lähtemään siitä kesken pois. Sillä reissulla tämän tapahtuman jälkeen sorruin myös tupakoimaan ensimmäistä kertaa viiteen vuoteen kun vitutti niin paljon. Hotellillakin varmaan näkivät tuon miehen käytöksen ja oli kyllä ikävää liikkua siellä. Oli ehkä paskimpia reissuja ikinä, eikä mennä kyllä taatusti uudestaan, vaikka ukko pitäis korkin kiinnikin!
No tämä ei varmaan ollut paikan vika. Mutta voi ei, olen pahoillani että sulla on noin juntta mies :/ en jaksa itse, varsinkin jos lapsia mukana.
Vierailija kirjoitti:
Jos lähtee omatoimimatkaille Teneriffalle - pärjääkö paikallisliikenteellä ?
mitä taksit maksaa?
missä kannattaa asua ilman autoa?
onko Puerto de la cruz hyvä kaupunki?
Bussit kulkee hyvin.
Hotellia varatessa voi katsoa sijainnin kartasta, että on kävelymatkan päässä linja-autoasemalta tai bussipysäkiltä.
Puerto de la Cruzissa voi esim olla ravintolan ruokalista suomeksi, siellä on totuttu turisteihin.
Vierailija kirjoitti:
Playa de americas Teneriffalla on siitä kiva, että palvelut löytyy ja voi kävellä hiekkarantaa piiiitkiä matkoja.
Ihan järkyttävä massaturismin pilaama alue. Mutta tervemenoa, jos sellaisesta tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos lähtee omatoimimatkaille Teneriffalle - pärjääkö paikallisliikenteellä ?
mitä taksit maksaa?
missä kannattaa asua ilman autoa?
onko Puerto de la cruz hyvä kaupunki?Bussit kulkee hyvin.
Hotellia varatessa voi katsoa sijainnin kartasta, että on kävelymatkan päässä linja-autoasemalta tai bussipysäkiltä.
Puerto de la Cruzissa voi esim olla ravintolan ruokalista suomeksi, siellä on totuttu turisteihin.Pikku patikoinnit hyväksi, kun epsanjalaista safkaa pönttö täynnä.. Alkaa tacot ja chilipavut sulaan ja kaasuu kehittyyn..Alkaa pierettään kirpeitä pieruja ja hiljalleen alkaa tuntuu, josko ripulipaskaki alkas persereiäs tunnelmaa tiivistään...Rups, raps, truut, truut, tulikos jo kauhallinen vellipaskaa kalsarriin...?
Ap
Vaikka hotelli ei olisi kaukana vuorenrinteellä mutkien takana, kävellä voi esim rannalla, joissa on myös ilmaisia vessoja.
Ihan kiva paikka, nälkää en joutunut näkemään vaikka joku valittikin ruokapaikkojen puutetta. Rannoista taas en tiedä sanoa koska en sellaista kaivannut. Uimaan pääsin kyllä montakin kertaa, siellähän oli ihan mahtava paikka missä oli merivesi-altaitakin. Mascan vaellus oli mitä mainiointa liikuntaa samoin La comeran luonnonpuistossa vaeltaminen. Kuka yleensä lähtee lomalle ja makailee rannalla? Mielikuvituksetonta sanon minä. Royal Sun oli hotelli joka tiesi sitä että pysyi pohkeet kunnossa. Menen uudelleenkin, lupaan tarkistaa myös onko siellä jotain uimarannan tapaista, saattoi toki jokin sellainen olla siellä jyrkänteen vieressä.