Inhottaako teitä se sellainen tupakan ja viinan polttama ääni naisella?

Vierailija

Tuossa äsken kuulin kun tällainen puhui kaverilleen ja yllättäen puhe oli katkeraa valitusta, muiden haukkumista, toisen henkilön puheen matkimista juorutessaan mitä tämä oli sanonut, kirosanoilla höystettynä. Hyi.

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

Mulla on sellainen ääni, vaikken ole tupakkaa kuin teininä pari kertaa kokeillut, enkä viinaakaan muuta kuin opiskeluaikoina paljoa juonut. Siis sellainen matala, käheä ääni. Jotkut tuntuvat pitävän sitä jopa seksikkäänä.

Vierailija

Tulee mieleen ostarin 'Teija' , jolla on 80-90 luvulla ostettu ruskea nahkatakki ja lyhyt tukka, lyhyt, vähän pyöreä. Ei mikään deeku tietenkään mutta naamasta näkee ettei kuppiin sylje.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tulee mieleen ostarin 'Teija' , jolla on 80-90 luvulla ostettu ruskea nahkatakki ja lyhyt tukka, lyhyt, vähän pyöreä. Ei mikään deeku tietenkään mutta naamasta näkee ettei kuppiin sylje.

Mulla tulee mieleen yksi Reija Seinäjoella. 

Vierailija

käheä ääni voi olla mutta se tupakkiyskä on ällöttävää. se tulee kaupanpäälle automatic. rähinää köhinää köhköhräähyääks-sylkäisy. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla tulee mieleen yksi Reija Seinäjoella. 

Hirn ja tirsk 

Vierailija

Kähinää joka on höystetty jatkuvalla yskimisellä. Yleensä nämä tarinat päättyy keuhkoahtaumatautiin ja lopulta keuhkosyöpään. Tupakan ja viinan polttama ääni ei kuulosta hyvältä miehellä eikä naisella. Itsehän asianomaiset kuvittelevat sen kuulostavat seksikkäältä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sellainen ääni, vaikken ole tupakkaa kuin teininä pari kertaa kokeillut, enkä viinaakaan muuta kuin opiskeluaikoina paljoa juonut. Siis sellainen matala, käheä ääni. Jotkut tuntuvat pitävän sitä jopa seksikkäänä.

Joillakin naisilla tällainen hieman käheä ääni on seksikäs. Ja en tarkoita näitä päihdeongelmaisia tapauksia, vaan ihan tavallisia naisia. M33

Vierailija

Minusta se on ihana. Siis matala ääni naisella. Sitähän meistä ei kukaan voi tietää, johtuuko se tupakoinnista tai viinasta, vai pelkästään siitä että äänihuulet on rasittuneet paljosta puhumisesta tai ääni on käheä johtuen esimerkiksi kilpirauhasen vajaatoiminnasta. Matala ääni naisella ja korkea ääni miehellä on virkistäviä poikkeuksia, ja usein kuulostaa omaan korvaani kauniilta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillakin naisilla tällainen hieman käheä ääni on seksikäs. Ja en tarkoita näitä päihdeongelmaisia tapauksia, vaan ihan tavallisia naisia. M33

Esim niinkuin jollakin Paula Koivuniemellä?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat