Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Inhottaako teitä se sellainen tupakan ja viinan polttama ääni naisella?

Vierailija
21.10.2015 |

Tuossa äsken kuulin kun tällainen puhui kaverilleen ja yllättäen puhe oli katkeraa valitusta, muiden haukkumista, toisen henkilön puheen matkimista juorutessaan mitä tämä oli sanonut, kirosanoilla höystettynä. Hyi.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellainen ääni, vaikken ole tupakkaa kuin teininä pari kertaa kokeillut, enkä viinaakaan muuta kuin opiskeluaikoina paljoa juonut. Siis sellainen matala, käheä ääni. Jotkut tuntuvat pitävän sitä jopa seksikkäänä.

Vierailija
2/34 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi vastenmielistä rääkymistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerän kuuloista ähinää.

Vierailija
4/34 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
5/34 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen ostarin 'Teija' , jolla on 80-90 luvulla ostettu ruskea nahkatakki ja lyhyt tukka, lyhyt, vähän pyöreä. Ei mikään deeku tietenkään mutta naamasta näkee ettei kuppiin sylje.

Vierailija
6/34 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee mieleen ostarin 'Teija' , jolla on 80-90 luvulla ostettu ruskea nahkatakki ja lyhyt tukka, lyhyt, vähän pyöreä. Ei mikään deeku tietenkään mutta naamasta näkee ettei kuppiin sylje.

Mulla tulee mieleen yksi Reija Seinäjoella. 

Vierailija
7/34 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

käheä ääni voi olla mutta se tupakkiyskä on ällöttävää. se tulee kaupanpäälle automatic. rähinää köhinää köhköhräähyääks-sylkäisy. 

Vierailija
8/34 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla tulee mieleen yksi Reija Seinäjoella. 

Hirn ja tirsk 

Vierailija
9/34 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kähinää joka on höystetty jatkuvalla yskimisellä. Yleensä nämä tarinat päättyy keuhkoahtaumatautiin ja lopulta keuhkosyöpään. Tupakan ja viinan polttama ääni ei kuulosta hyvältä miehellä eikä naisella. Itsehän asianomaiset kuvittelevat sen kuulostavat seksikkäältä.

Vierailija
10/34 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök.

Vierailija
11/34 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti. Ja jotkut luulevat, että se kähinä kuulostaa vain "seksikkäältä". Joopa joo varmasti... :D

Vierailija
12/34 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, vaan se kiihottaa.

Vierailija
13/34 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sellainen ääni, vaikken ole tupakkaa kuin teininä pari kertaa kokeillut, enkä viinaakaan muuta kuin opiskeluaikoina paljoa juonut. Siis sellainen matala, käheä ääni. Jotkut tuntuvat pitävän sitä jopa seksikkäänä.

Joillakin naisilla tällainen hieman käheä ääni on seksikäs. Ja en tarkoita näitä päihdeongelmaisia tapauksia, vaan ihan tavallisia naisia. M33

Vierailija
14/34 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on ihana. Siis matala ääni naisella. Sitähän meistä ei kukaan voi tietää, johtuuko se tupakoinnista tai viinasta, vai pelkästään siitä että äänihuulet on rasittuneet paljosta puhumisesta tai ääni on käheä johtuen esimerkiksi kilpirauhasen vajaatoiminnasta. Matala ääni naisella ja korkea ääni miehellä on virkistäviä poikkeuksia, ja usein kuulostaa omaan korvaani kauniilta.

Vierailija
15/34 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillakin naisilla tällainen hieman käheä ääni on seksikäs. Ja en tarkoita näitä päihdeongelmaisia tapauksia, vaan ihan tavallisia naisia. M33

Esim niinkuin jollakin Paula Koivuniemellä?

Vierailija
16/34 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle soitti sellainen kärisevä-ääninen puhelinmyyjä-ämmä eräänä sunnuntai-aamuna kun olin vielä nukkumassa. En muista mitä kauppasi kärinällään, mutta en pitkään sellaista kuunnellut.

Saatoin oikein kuvitellut, miten siellä sätkä oli juuri tumpattu ennen soittoa ja illalla tyhjennetyt tallinnanlonkeropurkit pyörivät lattialla.

Vierailija
17/34 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räkäinen krähinänauru naisella huh! Jos krähinä-äänellä varustettu nainen puhuu sellaisella vähän mielistelevellä tyylillä niin tupla-huh! Puistattavaa!

Vierailija
18/34 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalia naisia. Suloinen ääni muuttunut :-/

Vierailija
19/34 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo ääni viinaan liittyy? Monella on.synnynnäisesti äänihuulissa vikaa tai vaurioituvat kilpparileikkauksessa.tms.

Vierailija
20/34 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo ääni viinaan liittyy? Monella on.synnynnäisesti äänihuulissa vikaa tai vaurioituvat kilpparileikkauksessa.tms.

Se on eri, kyllä mä ainKin erotan pnko ääni viinanpolttama vai jonkin sairauden aiheuttama. Tai sitten sen erottaa henkilön jutuista tai habituksesta.