Tilapäinen tokkura mielialalääkkeistä

Vierailija

Tällainen on miesystäväni käsitys mielialalääkkeistä. Tilapäinen apu ja tokkura. Alkoi ärsyttää sillä itse olen syönyt vuosia (eri pätkissä) ja olen saanut avun. Hänelle en ole kertonut mutta kaipa sitten olen tokkurainen... Ihmisillä on outoja käsityksiä noista lääkkeistä.

Kommentit (2)

Vierailija

Mulle ne aiheutti lähinnä tokkuraa ja muita sivuvaikutuksia eikä auttaneet edes masennukseen, joten lopetin 3 eri laatua kokeiltuani. Mutta onneksi vain 1/3 on sellaisia jotka ei saa niistä apua, kyllähän ne useimmilla ihan toimivat. 

Useimmista ei myös mitenkään huomaa että käyttää mitään lääkettä, eivät ole tokkurassa. Mutta joistain kyllä huomaa, jos on tuntenut henkilön myös ilman lääkettä. Eräästä työkaveristani aina huomaa heti, jos on lääkkeet päällä, koska tulee jotenkin poissaolevaksi, katse on jotenkin tyhjä ja ei ole sellainen skarppi ja tilanteita seuraava kuin yleensä. On kuitenkin ihan työkykyinen silloinkin ja sinänsä normaali, mutta täytyy usein "herättää" ikään kuin ajatuksistaan, mitä ei käy aikoina joina ei käytä lääkkeitä. 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat