Mielipiteeni Ruotsin prinsessojen perhe-elämästä.

Vierailija

Minusta näyttää siltä, että Victoria ja Daniel rakastavat aidosti toisiaan ja Estelleä. He odottavat innolla toista lastaan. Rakastava, onnellinen, tavanomainen perhe. Jalat maassa, ei hötkyillä, näytetään tunteita avoimesti ja kumpikin näyttävät onnellisilta. Estelle on iloinen ja onnellinen, osaa käyttäytyä.

Madeleinen ja Chrisin avioliitto näyttää oudolta. Ensinnäkin Chris on vanha. Enkä ole koskaan nähnyt heitä aidon onnellisen näköisinä. Madeleine vaikuttaa sellaiselta "seiskaluokan Jonnalta", joka oli koulukiusaaja, pyrkyri ja inhottava ihminen. Ristiäisissä prinsessa Leonore rimpuili, eikä isä-Chris saanut siihen mitään otetta. Kuinka paljon isä viettää aikaa tyttärensä tai perheensä kanssa? Madeleinen ja Chrisin avioliitto näyttää onnettomalta. Madeleine oli jo raskaana hääpäivänään ja toinen lapsi syntyi hirveän nopeasti ensimmäisen jälkeen. Mikä kiire? Pakko näyttää jollekin, että perhe-elämä kukoistaa? On rikas mies ja lapset ja ylellinen elämä.

Mielipiteeni julkaistu.

Sivut

Kommentit (199)

Vierailija

No, kuten sanottu, Chris vaikuttaa psykopaatilta. En ylläty, jos kotona on henkistä tai jopa fyysistä väkivaltaa.

Victoriasta olen samaa mieltä, vaikuttavat jotenkin normaaleilta Danielin kanssa.

Vierailija

Minä tiedän enemmän asioita kuin te onnettomat perskärpäset yhteensä.

Te täällä luulottelette, kuinka säälittävää. Hus, mene katsomaan 'Salatut eläimet' sarjaa, siitä saat elämääsi sisältöä, jota niin kovin kaipaat.

- Kapteeni Von Analcreutz

Vierailija

En osaa sanoa mitään Madeleinen ja Chrisin perhe-elämästä, epäilyjä minullakin on mutta usein asiat ovat ihan muuta miltä ne ulospäin näyttävät mutta Victorian, Danielin ja Estellen aitoon rakkauteen ja onneen uskon kyllä.

Vierailija

Sekä Victorialla että Estellellä on ilmeikkäät, avoimet ja ystävälliset kasvot, joilta on helppo lukea iloa ja tunnetta. Victoria myös omien ja muiden sanojen mukaan ottaa roolinsa kruununprinsessana hyvin vakavasti ja haluaa, että muut voivat olla luontevia hänen seurassaan. Toisille on helpompaa vaikuttaa ystävälliseltä ja joka tapauksessa sitä voi opetella. 

Madeleine ja Chris ovat molemmat syntyneet asemaan, jossa ystävät, työpaikat ja mahdollisuudet tipahtavat syliin ilman ponnisteluja. He ovat hyvännäköisiä, rikkaita ja verkostoituneita maailmankansalaisia. Molemmilla on myös hieman kopeannäköiset kasvot ja erityisesti Chrisillä tympeä perusilme. 

Niin paljon kuin ihailen Victoriaa, minun on hyvin vaikea käydä arvottamaan pariskuntien rakkaudenmäärää tai onnea. 

Vierailija

Olen tänä kesänä ollut 3 häissä, 2 muussa sukujuhlassa ja 1 yo-juhlassa. Jokaisessa näissä oli vähintään yksi perhe, joissa isä JA äiti eivät saaneet mitään otetta noin 2v lapseensa. Tämä kiemurteli sylissä, kirkui, halusi juoksennella ympäriinsä, ei totellut käskyjä jne.

Pitääkö minun tästä päätellä, että vanhemmat eivät vietä riittävästi aikaa oman lapsensa kanssa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Minä tiedän enemmän asioita kuin te onnettomat perskärpäset yhteensä.

Te täällä luulottelette, kuinka säälittävää. Hus, mene katsomaan 'Salatut eläimet' sarjaa, siitä saat elämääsi sisältöä, jota niin kovin kaipaat.

- Kapteeni Von Analcreutz

Hienoa, kapteeni, että tiedät vähän enemmän asioita kuin perskärpäset yhteensä. Se on aika paljon sinulta. Minäpä tiedän sitäkin enemmän. Sinuakin enemmän. Ja se on paljon se. Onneksi me molemmat saamme ilmaista mielipiteemme.

-  neiti Pengar von Fürkendahl

Vierailija

No katsotaan, minkälainen äiti Sofiasta kuoriutuu. Onko heti vauva-arkeen väsynyt bileprinsessa joka jättää isukin huolehtimaan vauvasta tuttipulloineen ja puklurätteineen samalla kun itse bilettää jossain yöelämässä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Olen tänä kesänä ollut 3 häissä, 2 muussa sukujuhlassa ja 1 yo-juhlassa. Jokaisessa näissä oli vähintään yksi perhe, joissa isä JA äiti eivät saaneet mitään otetta noin 2v lapseensa. Tämä kiemurteli sylissä, kirkui, halusi juoksennella ympäriinsä, ei totellut käskyjä jne.

Pitääkö minun tästä päätellä, että vanhemmat eivät vietä riittävästi aikaa oman lapsensa kanssa?

No höpsis, ei tietenkään. Voihan isä ja äiti viettää lasten kanssa aikaa 24/7, eivätkä siltikään saa mitään otetta lapseensa. Kyse on kasvatuksesta, kurista ja rakkaudesta. Myös tilannetajusta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No katsotaan, minkälainen äiti Sofiasta kuoriutuu. Onko heti vauva-arkeen väsynyt bileprinsessa joka jättää isukin huolehtimaan vauvasta tuttipulloineen ja puklurätteineen samalla kun itse bilettää jossain yöelämässä.

Ai niin! Sehän jäi kokonaan analysoimatta se Sofia!

Sofialla on huono menneisyys, mutta parantaa tapansa ja on jo parantanutkin. Hänestä tulee lämmin ja ihana äiti ja Carl Philipin ja Sofian lapsista tulee Estellen kaltaisia, hyvinkasvatettuja ja hyvinvoivia, onnellisia lapsia. 

ap

Vierailija

8: Kyse on myös lapsen luonteesta. Jotkut heistä istuvat hiljaa niidenkin sylissä, joista eivät pidä, eikä siitä voi päätellä mitään kyseisen aikuisen kasvatustavoista tai -kyvyistä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Madeleine oli jo raskaana hääpäivänään ja toinen lapsi syntyi hirveän nopeasti ensimmäisen jälkeen. Mikä kiire? Pakko näyttää jollekin, että perhe-elämä kukoistaa?

Lähinnä sille Maddea pettäneelle eksälle. Nehän teki kaikki (kihlajaiset, häät, eka lapsi) about samaa tahtia tahoillaan. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos mielipiteestäsi, arvostan sitä yhtä paljon kuin kiloa paskaa.

t: Ruotsin prinsessa.

Madde? Sofia? Viktoria?

Madde, Sofia, Estelle tai Leonore mutta ei Victoria koska hän ei ole Ruotsin prinsessa vaan kruununprinsessa ja tietää sen itse kyllä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat