Mies pakotti juomaan omaa virtsaansa

Vierailija

Nyt oli sitten viimeinen teko. Eilen riidan jälkeen sanoi "Joko juot, tai otat turpaan"

Minulla on jo entisen riidan jälkeen murtunut solisluu eli en ottanut riskiä vaan oli pakko juoda. Oksentaa ei saanut tai olisi ollut sama seuraus.

En jaksa tätä, en enää jaksa.

Kommentit (6)

Viininero

No, miltä maistui? Oliko poreilevaa, vai kenties tamminen ja pyöreä maku? Entäs tanniinit?

Oliko mies käynyt jossain viiniseudulla matkoilla, esim Saksassa tai Italiassa?

Luulen että sait kokea elämyksen, jonka muistat myös vanhana.

Vierailija

2, sairasta pilailla toisen ihmisen vakavalla hädällä. Ap, lähde, vaikka turvakotiin. Ota tärkeimmät tavarat mukaan ja mene. Seuraavalla kerralla voit kuolla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tällaista ei voi tapahtua nykyajassa, jossa toista ihmistä ei voi omistaa...

Voi tapahtua. Itsellenikin on tapahtunut, kauan sitten. Mies ei ollut alussa sellainen, ja rakastuin häneen syvästi. Sitten hänelle tuli työttömyys ja mielenterveys- ja päihdeongelmia, ja niiden myötä kuviin tuli väkivalta, joka ensin ei ollut kovin pahaa (tyyliin avokämmenellä läppäys jos hermot oli tosi kireällä ja sanoin jotain väärin), mutta joka yltyi mittoihin joita jälkeenpäin kauhistelin että miten en jo lähtenyt. Mutta minä rakastin, ja uskoin että mies saa apua lääkkeistä tai terapiasta ja kaikki muuttuu taas hyväksi. Lähdin vasta kun tapahtui niin vakava väkivallanteko että en enää yksinkertaisesti uskaltanut jäädä.

Vierailija

Mulla se ensimmäinen väkivallanteko oli niin paha, että lähdin. Kuristettiin, luulin että kuolen, mutta pääsin onneksi pakoon.

Ap, lähde!!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat