Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi hifistely ärsyttää?

Vierailija

Miksi joidenkin pinna kiristyy siitä, että jotkut muut harrastavat esimerkiksi kahvia ja viiniä? Tai oluita, kuten minä. Kun juttelen samanhenkisen työkaverin kanssa oluista, aina tulee joku murjaisemaan, että kalja kun kalja kunhan päähän menee. Onko se jotenkin pois näiltä ärsyyntyjiltä, jos jollekin ei riitä Juhla Mokka kertakäyttömukista?

Kommentit (7)

Vierailija

Kyky sietää erilaisuutta on monilla heikko. Asiaan kuuluu, että he itse pitävät sitä pikemminkin vahvuutena.

Vierailija

Ei hyvissä äänentoistolaitteissa ja niiden vertailussa ole mitään pahaa. Kyllä toisaalta joskus pistää mietityttämään, kuuleeko joku eron muutaman kympin ja tonnin RCA-johdon välillä, mutta mikäpä siinä. Kaiuttimet ovatkin sitten aivan eri luokan asia.

Vierailija

Olen ihmetellyt itsekin samaa. Mitä se heiltä on pois, jos joku tykkää perehtyä johonkin aiheeseen. TOSIN eri asia silloin, kun vastaan tulee näitä, joiden on ihan pakko tulla pätemään ja mussuttamaan silloin kun ei pitäisi. Esimerkiksi kun toinen vetää tauolla makoisaa juhlamokkaa kertakäyttökupista, niin alkaa valittamaan jotain "no phyi, minähän en tuollaiseen moskaan koskisi edes pitkällä tikulla... tosin ettehän te suomi-juntit edes huomaisi vaikka saisittekin aitoa amazonin sademetsässä 15 vuotta kypsynyttä Sumppis Elitismusta".

Sama homma oluissa.

Vierailija

Vähättely niitä kohtaan, joita ei hifistely kiinnosta.

"Kaikille ei riitä Juhla Mokka kertakäyttökupista, niih! "

Ei mun tarvii sanoa muuta.

Vierailija

Tuoreet käännynnäiset voivat joskus olla aika rasittavia. Siis he, joiden on pakko julistaa kuukauden ikäistä ylivertaista osaamistaan mallasviskien maailmassa.

Vierailija

Jos olet ylimielinen besserwisseri ja brassailet ravintolapöydissä, on se äärimmäisen ärsyttävää muiden kannalta. Muista se ainakin. Jos asiantuntemus ei ilmene ylimielisyytenä otan asian hyvinkin mielelläni vastaan. Itse nautin hyvistä viineistä maallikkotuntumalla mutta en jaksa alkaa asian harrastajaksi.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat