Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies torjui taas, voiko nöyryyttävämpää olla?!!

Vierailija

Pakko avautua jonnekin, tuntuu taas niin pahalta. Miestä ei ole kiinnostanut sänkypuuhat vuosikausiin tai hyvin vaihtelevasti. Naimisissa ollaan oltu kahdeksan vuotta.

Seksiä on noin 1-3 kk välein. Mä en enää kestä tätä. Mies torjuu jokaisen ehdotukseni, tai useimmiten ei edes ehdi ehdotukseksi saakka kun tulee kommenttia että mene pois, olet tiellä, lopeta, on peli kesken, katson telkkaria, väsyttää, ole paikallasi, haluan nukkua, ei nyt, onko pakko tai tympeä hymähdys ja tietenkin sängyssä käännetään selkä.

Viime viikolla sanoin ihan suoraan sänkyyn mennessä, että haluan seksiä, siltä varalta jos mies ei ihan oikeasti ole tajunnut, mitä haluan. Mies kommentoi, että ei nyt, täytyy herätä töihin ja ajoi minut sohvalle nukkumaan, kun kehtasin loukkaantua.

Mies ei itse ole tehnyt elettäkään seksin eteen viimeisen 2 kk aikana, humalassa tietenkin valittaa kun "ei saa" seksiä. Seksin pyytäminen ääneen oli itseltäni saavutus, jouduin keräämään rohkeuteni siihen, sillä todella pelkäsin torjutuksi tulemista. En silti osannut olettaa, että häädettäisiin SOHVALLE. Sen verran epämiellyttävä aloitteeni oli...

Tapahtumasta ei ole puhuttu muuta, kuin että kerroin miltä minusta tuntui. Mies ei juuri kommentoinut mitään.

Tuntuu niin nöyryyttävältä. Olen tosissani alkanut miettimään sitä, mitä ihmettä teen tässä suhteessa. Itsetuntoni on saatu jo ihan nollaan, olen alkanut hävetä vartaloani ja tuntuu ettei minusta ole mihinkään. En kuitenkaan haluaisi heittää kaikkea hukkaan.

Pitäisikö vielä yrittää vai erota?

Sivut

Kommentit (86)

Vierailija

Minä en kyllä ikinä suostuisi häädettäväksi sohvalle omassa talossani. Sanoisin moista ehdottavallekinn että ei kuule käy, minä nukun tässä omassa sängyssäni kuten aina.

Miten teillä muuten menee, onko tämä seksiasia ainoa mikä hiertää, vai onko muutenkin suhde ankea eikä teillä ole mitään yhteistä? 

Vierailija

Raadollista, mutta kyllä huono tai olematon seksielämä murkyttää pikkuhiljaa myös muut suhteen osa-alueet. Tai pystyttekö kommunikoimaan muista asioista avoimemmin ja niin että mies kuuntelee ja arvostaa sinun mielipidettäsi?
Onko mieheltäsi testattu testosteroniarvot, se vaikuttaa usein haluihin ja on helppo hoitaa?
Stressi, unettomuus tai ihan vaan potenssiongelmat kannattaisi myös ottaa huomioon, ja tarvittaessa pyytää niihin apua, jo ihan miehen itsensäkin kannalta.
Ehdottaisin siis sinuna nyt lääkärikeikkaa, jos mies ei tee elettäkään suhteenne eteen tuossa asiassa, pakkaisin kyllä kimpsut ja kampsut (ja lapset?) Ja toiseen osoitteeseen. Kyllä jokainen ansaitsee tulla arvostetuksi ja halutuksi valitsemassaan parisuhteessa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Minä en kyllä ikinä suostuisi häädettäväksi sohvalle omassa talossani. Sanoisin moista ehdottavallekinn että ei kuule käy, minä nukun tässä omassa sängyssäni kuten aina.

Miten teillä muuten menee, onko tämä seksiasia ainoa mikä hiertää, vai onko muutenkin suhde ankea eikä teillä ole mitään yhteistä? 

Ei ole muuten ensimmäinen kerta kun on häädetty sohvalle. Suhde on ollut ankea jo vuosia, mies tekee omia asioita ja minä omia. Kieltäytyy lähes kaikista ehdotuksista tehdä jotain yhdessä. Ero olisi niin vaikea, enkä tiedä löydänkö parempaa.

Vierailija

Tee sama avaus parin viikon päästä uudestaan, mutta vaihda henkilöiden sukupuolia. Takaan, että ketjun vastaukset ovat erilaisia. :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei jatkoon.

Ei ole provo, ihan totisinta totta. Siksi tässä mietinkin mitä tehdä seuraavaksi...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei jatkoon.

Ei ole provo, ihan totisinta totta. Siksi tässä mietinkin mitä tehdä seuraavaksi...

Onko lapsia vai ei?

Vierailija

Sun on saatava se mies puhumaan. Hänen on kerrottava joku järjellinen syy tilanteeseen. Jos kerran kännipäissään mielellään kääntää tilanteen toisinpäin. Ei ole reilua ketään kohtaan.

Otat härkää sarvista ja pakotat jätkän puhumaan, edes sähköpostilla tms.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei jatkoon.

Onko lapsia vai ei?

Ei ole lapsia. Ystäväni on kehottaneet eroamaan jo ennen tätä tapahtumaa. Itse haluaisin vielä yrittää, jos se on mahdollista, en halua heittää kaikkea hukkaan. Tiedän ettei se ehkä kannata.

Vierailija

Ja saa ihan suoraan sanoa, että harkitset vakavasti eroa tämän asian takia. Ei se ole uhkailua jos se on totta, se on reilua oman tilanteesi kommunikointia.

Vierailija

Ainakin pesäero. Jos siltä tuntuu että molemmilla on vielä tunteita, niin voittehan te tapailla ja elvyttää suhteenne uudestaan. Mutta ei niin että sinä olet ainut jota suhteen hoito kiinnostaa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat