Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä te tekisitte housuissani?

Vierailija
09.02.2006 |

Lasta siis yritetty jonkin aikaa. Nyt meitä pyydettiin viikonloppuna juhlimaan. Kuukautiset pitäisi tulla näinä päivinä, vielä ei kuitenkaan kuulu. Uskallanko lähtee ja juoda siellä vai onko parempi pysyä kuivilla niin kauan kunnes varmistuu etten ole raskaana? Mitähän haittaa siitä on, jos olenkin raskaana?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos testi on nega, niin mielestäni voit elää myös sen mukaan. Ja ei kai sun kuitenkaan tarvii hirveitä perseitä vetää? Pieni alkoholimäärä ei haittaa.

Vierailija
2/5 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko muilla mitään sanottavaa? ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi sinun olisi pakko juoda alkoholia? Voi ulos lähteä juhlimaan ihan limsan voiminkin. Olen itse ollut monta monituista kertaa baarissa ilman alkoholia ja on ollut ihan kivaa.

Pari ekaa tuntia voi olla tylsää katsoa kun muut humaltuvat, mutta takaan, että loppuillasta olet tosi tyytyväinen omaan olotilaasi.

Alkoholin juominen ei ole sama kuin hauskan pitäminen! Mieti, onko edessä oleva ilta todella niin tärkeä, että olet valmis miettimään sitten seuraavat kolme vuotta (raskausajan ja lapsen vauvavuodet) sitä, otitko kuitenkin turhia riskejä.

Vierailija
4/5 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(jos myöhemmin selviäisi, että oltikin raskaana, mutta testissä sitä ei näkynyt).

Alkoholi(perskännit) eivät liene niiiin tärkeitä, ettäkö ei voisi hiukan varovaisemmin ottaa? Kumpi on tärkeämpää, kunnon juomingit nyt vai mahdollisesti pähkäily jälkeenpäin, onko vauva vahongoittunut?

Vierailija
5/5 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veit sanat suustani. Minä olen ollut juomatta nelisen vuotta, enkä ole menettänyt mitään, päinvastoin! Pikkujouluissakin olin rehvakkaasti mukana, vaikka olin ainoa joka ei juonut. Tanssin ja lauloin karaokea siinä missä muutkin, ja voisinpa väittää, että minulla oli kaikista hauskinta :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi