Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekis mieli hirttää toi ukko!!!!!!

Vierailija
09.02.2006 |

Ollaan myymässä asuntoamme ja tänään oli sitten ilmoitus lehdessä.

Monet ovat soittaneet ja kyselleet hintaa. Mies on joillekin sanonut yhden hinnan ja toisille toisen hinnan. >PRKL!!!!

Ja sovittiin, että ihmset voi tulla lauantaina katsomaan, koska miehellä on iltavuoro.

No, mies sitten sanoi että kyllähän tänään voi tulla katsomaan klo 12!!!!

PRKL!!! Täällä tarttis siivota ja laittaa paikkoja kuntoon. Ja kukas sitten joutuikaan rehkimään että saadaan varmasti kämppä paris tunnis kuntoon...MINÄ!!! YLLÄTYS YLLÄTYS!!!

Perkele ku äijä ei sit ikinä tee siten ku sanoo!!!!

Kiitos ku sain purkaa tänne!!!!!

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä yksin lapsen kans kotona ja tänne tulis jotai asunnonkatsojia..prkl!!!!

-ap-

Vierailija
2/21 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun asunnonkatsojat saapuvat. Sinulla on jotain sovittua menoa. Puolustuksesksi voit sanoa, että asunnonkatsomisesta ei sovittu näin vaan miehesi sopi siitä itsensä kanssa, niin voi hyvin hoitaa myös esittelyn. Näin mä tekisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäisin kitinäsi, jos kyse olisi jostain jatkuvammasta sinua kuormittavasta jutusta, mutta asunnon myynti ei sellaista ole! Eikö olisi omakin etusi, että saatte asunnon pian myytyä? Ei voi olla noin halavatun vaikeaa joustaa vähän!

Vierailija
4/21 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta meidän täytyy saada tästä jonkun verran voittoa...Mutta kyse ei ole nyt tosta voitosta, vaan siitä, että kyllä jokaiselle ostajalle täytyy sanoa se sama hinta!!!!!

ja se mua eniten ärsyttää!!!! ja se, että täytyy sitten sopia kaikki asiat tuinnin päähän..prkl...

-ap-

Vierailija
5/21 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole hienoa, että teille ylipäätään on tulossa katsojia??

Mitä ihmettä siellä oikein valitat??

Vierailija
6/21 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä ne katsojat tulisi yhtälailla huomenna kun ukko on kotona ja se pystyy sitten selittämään enemmän remonteista sun muusta. Toisin ku minä...

-ap-

Vierailija
7/21 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloittaa edes rakentamaan? Miettisin kyllä kaksi kertaa. Jos asuntoa myy niin tosi tyhmää on pyytää kattojia paikalle jos mies ei ole paikalla! Ja jos eri hintoja on sanonut niin se asia kun etenee muiden korviin niin eipä anna kovin hyvää kuvaa teistä myyjinä!!!! Miehes on kyllä aika tyhmä ja kokematon asunnon myymisessä... ja ei osaa pitää sovituista jutuista kiinni.

Vierailija
8/21 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikille pitäisi sanoa sama hinta ja siinä on vähän tinkimisen varaa.

Kukaan ei oikeesti osta asuntoa jos ei voi vähän tinkiä...olenko oikeessa?

Ja kyllä mua pelottaakin ruveta rakentamaan taloa ton miehen kans :(

-ap-

Vierailija
9/21 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKSI, oi miksi haluat ryhtyä rakennuspuuhaan??

Hullusti käy, jos nyt jo epäröit.

Vierailija
10/21 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua todella paljon epäilyttää tuo ukon rakentaminen ja se, että mahtaakohan koskaan saada sitä valmiiksi. Toissapäivänä sai vasta yhden listan laitettua...

-ap-

Vierailija
11/21 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me rakennetaan parhaillaan. Paljon ei osata itse tehdä, mutta silti ollaan illat kiinni raksalla. Jotain aina on. Ja tämä vaäliaikais asuminen on kaikista kamalinta. Jos yhtään epäilyttää - älkää ryhtykö rakentamaan!! Kyllä se valmis talo vielä löytyy!

-13-

Vierailija
12/21 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä on hyvä että mies olis koko ajan pois kotoa, niin ei tarttis senkään takia menettää hermoja ku koko ajan vaan inisemässä joka asiasta.

-ap-

Vierailija
13/21 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ikää sulla on varmaan just just 16???

Miksi olet miehen kanssa ja hankit lapsia ja vielä rakennatte talon jos sinun suhtautumisesi mieheen on tollanen?

En osaa sanoa enää muuta kuin OMG!!!

Vierailija:

Sinänsä on hyvä että mies olis koko ajan pois kotoa, niin ei tarttis senkään takia menettää hermoja ku koko ajan vaan inisemässä joka asiasta.

-ap-

Vierailija
14/21 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin älkää ruvetko... Kaikella ystävyydellä. Kohta on kuule ero edessä ja isot lainat. Taloa on vaikeampi myydä kun osaketta. Ota aikalisä, ja katsele KESTÄÄKÖ suhteenne muutenkaan.. Sain sen kuvan ettei kovin vakaalla pohjalla taida olla nytkään..

-13-

Vierailija
15/21 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko vaan jaksaa koko ajan valittaa mulle ihan jokaisesta asiasta. Kun olen yksin kotona tai missä sitten olenkaan, niin paljon onnellisempi ja iloisempi olen kun ei koko aikaa tarvi kuunnella miehen ininää...

Ja tiedän että voi tulla isokin kriisi tai vaikka melkein avioero tosta rakentamisesta, koska silloinkin kun rempattiin tätä kämppää, niin tuli melkein ero...

-ap-

Vierailija
16/21 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi edes suunnittelette rakentavanne, jos ero tuli melkein rempassakin.

Vierailija
17/21 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasavertaisena kumppanina eikä kamalana vinkujana? Kertoo muuten todella paljon sinun(kin) pään sisällöstä!

Eli pysyn mielipiteessäni

t:17

Vierailija
18/21 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joka asiassa neuvoo. Mitä mausteita kuuluu laittaa ja inisee sitten että miksen laittanut tätä ja tätä ja tätä maustetta johonkin....

Ja aina ylistämässä itseään...

Nyt ei edes yhtä väliovea saa laitettua kiinni!!!!

-ap-

Vierailija
19/21 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet noin kypsä miehees, niin jätä se. saisit olla ihan rauhassa, ilman kitinää.

-13-

Vierailija
20/21 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtakaa rakentamiset!!! Rakentaminen rasittaa niin paljon suhdetta että jos siinä on jo valmiiksi vikaa niin ero tulee takuuvarmasti... :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme