Jos haluaisit ärsyttää ympärilläsi olevia ihmisiä mahdollisimman paljon, miten käyttäytyisit?
Tuli mieleen tuosta keskustelusta, jossa ap kuvaili ärsyttävää naistyyppiä, joka kaivelee ja rapistelee jatkuvasti protskupatukoitaan sun muita eväitään luennolla, ja tietty hörppii vesipullosta vähän väliä.
Kuinka itse käyttäytyisit, jos haluaisit ärsyttää ympärilläsi olevia mahdollisimman suuresti? Voidaan kuvitella tilanteeksi vaikkapa tuo luento tai ihan mitä ikinä keksitte. Ja jos mietitään, että ärsytyskeinot olisivat sellaisia, että niitä kehtaisi oikeastikin käyttää tarpeen vaatiessa, eli ei välttämättä mitään vieruskaverin päälle ripulointia.
Kommentit (89)
Pukisin "Refugees welcome"-paidan päälleni lähiräkälään Matti Nykäsen keikalle mennessäni.
Kertoisin kuinka erinomainen olin koulussa vaikka minulla on lukihäiriö.
Puhuisin koko ajan itsestä ja kuinka hyvä työntekijä, vanhempi, vaimo, pullanleipoja, siivooja olen (vaikka totuus toinen). Lisäksi näillä puheilla "haastaisin" muut kilpalaulantaan.
Puhuisin haltioituneesti lasteni "hassuista jutuista" ihmisille joita ei yhtään kiinnosta
Keskustelutilanteessa kertoisin ainoan oikean eli tietenkin oman mielipiteeni ja kritisoisin muita heidän vääristä tavoistaan ja teoistaan.
Kun ()merkitty naikkonen haluaa tahallisesti ärsyttää ja huudella vaikkapa kostamisesta (tapauksessa jossa mies ei edes kelpuuta tuollaista edes seuraksi), sellaisten kohdalla armoa ei tunneta eikä asiaa jätetä siihen.
En missään tapauksessa alkaisi tahallaan ärsyttämään ketään. Aivan järjetön ajatus.
eikö "herneaivoiset pikkupojat" siellä jumppapaikalla tajua että mies ei kelpuuta häiriköivää naista seurakseen?
häiritseekö se että on parempaa tiedossa? ei häiriköivällä - mielenterveydellisistä ongelmista kenties - kärsivällä naikkosella ole mitään oikeutta levittää mielvaltaisesti kohteestaan mitä huvittaa. se tulee todella kalliiksi.
onko häiriintynyt naikkonen kenties ikinä kelannut
että
ihmiset eivät välttämättä ole raivona sen takia että yrität kovasti ja epätoivoisesti esittää olevasi toisen seurassa.
ihmiset jotka eivät kelpuuta seuraasi ovat todellakin raivona ja laittavat sinut maksamaan häirinnästäsi, koska solvaat, huutelet, seurailet sellaisia jotka eivät kiinnostu tuollaisista. kun sitten jatkat tuollaista ehkäpä tajuat pelossasi ja itkussasi asian paremmin.
Puhuisin tyyliin: silarit, protskut, hiilarit...
Ryhtyisin (ja olen ryhtynytkin!) uskovaiseksi. Ympärilläni olevat ihmiset ovat valtaosin varsinaista tiedostavaa, modernia ja "suvaitsevaa" punavihreää kuplaa. Itsekin olen siinä kuplassa elänyt hyvin vahvasti. Edelleenkin olen arvoiltani pitkälti samaa porukkaa, mutta en vain tajua, miksi uskonnollisuus (etenkin kristillisyys) ärsyttää siellä muita niin vahvasti.
Vierailija kirjoitti:
Tuli mieleen tuosta keskustelusta, jossa ap kuvaili ärsyttävää naistyyppiä, joka kaivelee ja rapistelee jatkuvasti protskupatukoitaan sun muita eväitään luennolla, ja tietty hörppii vesipullosta vähän väliä.
Kuinka itse käyttäytyisit, jos haluaisit ärsyttää ympärilläsi olevia mahdollisimman suuresti? Voidaan kuvitella tilanteeksi vaikkapa tuo luento tai ihan mitä ikinä keksitte. Ja jos mietitään, että ärsytyskeinot olisivat sellaisia, että niitä kehtaisi oikeastikin käyttää tarpeen vaatiessa, eli ei välttämättä mitään vieruskaverin päälle ripulointia.
Elokuvissa, teatterissa, konsertissa:
1.Saavu paikalle myöhässä
2. pyydä isoon ääneen anteeksi kaikilta kun kompuroit paikallesi pimeässä.
3. Puhu samalla "tärkeää" puhelua.
4. Älä lopeta puhelua
5. Jätä puhelimeen äänet kovalle
6. Kommentoi kaikkea näkemääsi ja kuulemaasi ääneen kavereillesi vieressä
7. Muista juoruilla työ-/parisuhde asioitasi isoon ääneen kesken leffan.
8. mässytä karkia / syö ruokaa isoon ääneen ja rapisuttele kaikkea perusteellisesti.
9. piere, röyhtäile ja haise muutenkin kaamealle
10. potki edessä istuvan selkänojaa
11. Yritä iskeä ventovierasta vierestäsi... vähän ikään kuin vai'vihkaa kättäreidelle.. vahingossa tietysti.
12. tule vauvan tai pikku kakaroiden kanssa aikuisten näytöksiin
13. Sekstaa julkisesti tai muuten vaan kutekaa, kukaan 300 muusta katsojasta ei huomaa mitään.
14. yski jä räi edessä olevan niskaan.
Kahvilassa, baarissa, ravintolassa:
1. katso halveksuen muita asiakkaita.
2. valita ja marise kaikesta henkilökunnalle ja muille asiakkaille
3. arvostele muita asiakkaita ääneen
4. puhelin toimii hyvin täälläkin, kaikki äänet täysille ja vastaa puhelimeen huutamalla kuin tuskainen eläin, etenkin elämysellisissä hienoissa ravintoloissa minne tullaan rentoutumaan ja juhlimaan.
5. tuppaa iholle kiinni ja lääpi ja ehdottele rasvaisia. Muista olla kännissä tai ainakin lemuta viinalle.
6. Tarjoa väkisillä drinkkiä naiselle joka ei juo alkoholia.
7. Vänkää ja kitise ja väkisillä raahaa daami tanssilattialle.
8. Tallo tanssiessasi muiden päälle ja tuupi.
9. Heitä tuopppi lattialle rikki, nakkele kolikoita lompakostasi.
10. Käyttäydy ja syö kuin siat.
11. Visko ruokaa ympäriinsä.
12. yski ja aivasta räät muiden päälle.
13. Tinkaa ruuan hinnasta ja hauku kaikki muut asiakkaat isoon ääneen tyhmiksi koska suostuvat maksamaan palvelusta ja ruoasta sen hinnan mitä pyydetään.
14. Pidä suu auki kun syöt ja maiskuta ja ryystä.
15. tuo vauvat ja pikku-kakarat mukanasi ja anna niiden riehua.
Kaupassa
1. tule kommentoimaan toisen asiakkaan pukeutumista
2. töni ja tuupi ja kiroa kun sinulle ei tehdä tietä
3. kyttää kassalla toisten ostoksia kommentoi ääneen
4. maksa 100e ostokset senteillä
5. tinkaa jokatuotteen kohdalla ihan tinkaamisen ilosta
6. etuile jonossa
7. Huuda puhelimeen henkilökohtaisia asioita jonossa kuun muut odottavat kassa mukaan lukien maksuasi
8,jää teiden tukkeeksi: nojaile kärryyn ja haaveile seiso jauhamassa naapurin jorman kassa auton öljyistä akkas pillusta ja SSS-miehistä. mitä kriittisempi ja kapeampi kulkuväylä sen parempi.
9. Ota tännekin kakarat mukaan ja anna niiden riehua ja klämiä kaikkea.
10. Paskata korasi ruokakauppaan.
11. sylje siivoojan edessä lattialle, muista muutenkin vittuilla sille
12. sotke jotain "jotta siivoojalle ois töitä"
13. Mikäli mahdollista sohte asiakasvessa paskalla, kirjaimellisesti.
14. kysele siivoojilta paljon maksaa että siivooja tulisi luoksesi siivoamaan
15. heitä kuivaa läppää siivoojalle että tuu meillekin siivoomaan kun täällä on jo puhdasta siivooja ilahtuu.
Aina, kun joku sanoo jotain, niin kerron tietenkin itseeni liittyvän samantapaisen jutun ja vähättelen toisen juttua ja olen erittäin tietoinen kyseisestä asiasta. Vaikka todellisuudessa minulla on vain olettamuksia ja mielipiteitä tai valheita.
Kun vihdoin asiasta tiedän kerron sen totuuden ( jonka kaikki jo tiesivät) suurena uutisena ja höystelisin sitä vielä tähän tyyliin:"Mähän silloin sanoin, että näin se menee"
Väittäisin vastaan joka ikiseen asiaan ja väittäisin tietäväni asiat paremmin.
Ihmisiä jostain syystä ärsyttää jos oikeasti on pätevämpi ja sanoo sen, eli kertoisin joka välissä kuinka olen kaikista pätevin asiaan kuin asiaan.
Puhuisin tarkkaa kirjakieltä tarkasti ääntäen.
Rapistelisin ja kuulakärkikynää napsauttelisin päälle-pois-päälle-pois...
Kyselisin tyhmiä ja itsestäänselvyyksiä ja provosoisin pomon/luennoitsijan/kenen tahansa päästämään suustaan sammakoita.
Eiköhän näillä pääse jo aika pitkälle :D
On teillä naisilla yaas jutut. Hohhoijakkaa.
Polttaisin kannabista julkisesti ja saarnaisin muille että mitä vittuaa te oikeeein tuijotaatteee vittuuu (syljen maahan).
Paasaisin kannabiksen terveysvaikutuksista ja polttaisin lisää. Polttaisin sitä lastenleikkikentän vierellä ja vilkuttelisin tyttärelleni ja vittuilisin kaikille.
Tämä päivä toteutuu sitten kun kannabis on laillista. Vittuilen teille kaikille, koska olette tehneet elämäni vitun vaikeaksi vittu.
Edustan koko porukkaa hienoissa hippivetimissä.
Vierailija kirjoitti:
Kutsuisin ystäväni perjantai-illaksi kylään. Katsoisimme koko illan kännykältäni kuvia thaimaanmatkaltani ja tarjoilisin heille punajuurimehua ja pähkinöitä. Keskeyttäsin heidän puheensa koko ajan ja palaisin takaisin juttuun siitä, millaisia ruoka-annoksia söin matkallani mikäkin päivä....
Repesin tälle, koska tämä on niin tarkasti raportoitu ( punajuurimehua ja pähkinöitä eritelty vaikka olis voinut kirjoittaa, että " terveysnaposteltavia "tms ). Tästä päättelen, että tositarina kyseessä?
Luennoilla kysyisin koko ajan tyhmiä kysymyksiä siitä mistä on juuri puhuttu.
:D :D ihan sama juttu :D