Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos haluaisit ärsyttää ympärilläsi olevia ihmisiä mahdollisimman paljon, miten käyttäytyisit?

Vierailija
20.10.2015 |

Tuli mieleen tuosta keskustelusta, jossa ap kuvaili ärsyttävää naistyyppiä, joka kaivelee ja rapistelee jatkuvasti protskupatukoitaan sun muita eväitään luennolla, ja tietty hörppii vesipullosta vähän väliä. 

Kuinka itse käyttäytyisit, jos haluaisit ärsyttää ympärilläsi olevia mahdollisimman suuresti? Voidaan kuvitella tilanteeksi vaikkapa tuo luento tai ihan mitä ikinä keksitte. Ja jos mietitään, että ärsytyskeinot olisivat sellaisia, että niitä kehtaisi oikeastikin käyttää tarpeen vaatiessa, eli ei välttämättä mitään vieruskaverin päälle ripulointia.

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luennoilla minulla on tapana olla jatkuvasti käsi pystyssä ja kysyä malttamattomana jo seuraavan luennon taikka kurssin aiheita, ärsyttää monia, mutta kun muo vaan kiinnostaa tää ala niin paljon!

Olen vege, en ääneen tuomitse ketään koskaan ja vältän asiasta puhumista kaikin keinoin, mutta paras tapa ärsyttää olisi puuttua muiden ruokalutottumuksiin ja elämäntyyleihin. Selittäisin aina miksi oikeasti en käytä eläintuotteita, vaikka nykyään tapanani on sanoa että en vaan halua kun ei vaan huvita, siten en provosoi liikaa.

Vierailija
82/89 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina, kun joku sanoo jotain, niin kerron tietenkin itseeni liittyvän samantapaisen jutun ja vähättelen toisen juttua ja  olen erittäin tietoinen kyseisestä asiasta. Vaikka todellisuudessa minulla on vain olettamuksia ja mielipiteitä tai valheita.

Kun vihdoin asiasta tiedän kerron sen totuuden ( jonka kaikki jo tiesivät) suurena uutisena ja höystelisin sitä vielä tähän tyyliin:"Mähän silloin sanoin, että näin se menee"

Tuliko alapeukuttajille sellainen olo, että kuvailin heitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään vain olemalla :D

Vierailija
84/89 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyppisin kulmakarvat oikein vihaisen näköiseksi ja piirtäisin niihin mustaa tai niinku värjäisin ne mustalla oikein rumaksi ja vihaiseksi. Ja sen jälkee katselisi kaikkia naisia ja huutelisin jokaiselle naiselle ylimielisesti "huora!" "vitun huoraa, kato peiliin läski! " jotain ton tyylistä sanoisin....

Olen joskus elämässäni tällaisen ihmisen nähnyt ja vielä huudellut moista. Ainut mitä hänestä ajattelen on kuvottava ihmispaska! Ja vitun ärsyttävä vajakki!

Mä luulen että tuo oli parodiaa olemisesta. kuulostaa jopa aika koomiselta. Mä tykkäisin hänestä. Siis ja mä saan aina kuulla ulkonäöstäni, ei miellyttä niin ei sitten. Mutta tollanen kuulostaa siistiltä, vitsit kun mulla ois tollanen kaveri.

Vierailija
85/89 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaisin kirjallisuushistorian luennolla pyytämään jatkuvasti puheenvuoroa ja selittämään omista lempikirjoistani ja tyyliin Jari Tervo on nero, hänen kirjansa se ja se teki kyllä suuren vaikutuksen! Ja tämä tapahtui tosielämässä.

Vierailija
86/89 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajaisin kahdeksankymppisen mummon kuoliaaksi ja vitsailisin asiasta FB:issa. Ottaisin onnettomuuden jälkeen duckfaceselfieitä autoa ajaessani.

Vierailija
87/89 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jim Morrison on paska" ja turpasauna taattu.

Vierailija
88/89 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluan ärsyttää työkamujani, niin pukeudun töihin viimeisen päälle merkkireleisiin, kopistelen pitkän ja hoikan mutta isotissisen varteni kanssa piikkikoroillani työmaalleni, huokailen sitä kuinka autoni (arvoltaan 100k€) nahkapenkkeihin lapset kaatoivat limsaa ja hohhailen, kuinka Kalifornian matka lähestyy ja pitäisi pakata :) Voitte olla varmoja, että kukaan työkamuistani ei vastaa minulle sanallakaan ;)

Vierailija
89/89 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuisin tahallaan tosella hiljaisella ja epäselvästi esim. lounaalla tai muualla suht. meluisalla paikalla. Toinen joutuisi kyselemään koko ajan uudestaan "Mitä? Anteeks nyt en kuullut". Vastaisin aina vain ensimmäisen sanan lauseesta kovemmalla äänellä, mutta loput mutisisin samalla lailla kuin aiemmin.

Tai sitten voisin tehdä niin, että aina kesken kaverin lauseen alkaisin innostuneesti puhumaan ihan puuta heinää ja täysin eri aiheesta kun kaveri puhui. Odottaisin taas kun kaveri puhuu ja myhäilisin välillä muka kuunnellakseni ja taas yht'äkkiä alkaisin puhumaan päälle jostakin täysin eri aiheesta - jostakin itseeni liittyvästä.

Tai kun soittaisit minulle vastaisin, mutta alkaisin automaattisesti vaan puhumaan mitä minulle kuuluu ja mitä minä olen tehnyt ja tekemässä ja millainen olo on itsellä ja omasta kaverista jota et tunne ja loppuun vaan sanoisin, että ei mulle oikeen mitään tän kummempaa kuulu, että pitäsköhän soitella joku toinen kerta uudestaan. Kiwa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme