Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos haluaisit ärsyttää ympärilläsi olevia ihmisiä mahdollisimman paljon, miten käyttäytyisit?

Vierailija
20.10.2015 |

Tuli mieleen tuosta keskustelusta, jossa ap kuvaili ärsyttävää naistyyppiä, joka kaivelee ja rapistelee jatkuvasti protskupatukoitaan sun muita eväitään luennolla, ja tietty hörppii vesipullosta vähän väliä. 

Kuinka itse käyttäytyisit, jos haluaisit ärsyttää ympärilläsi olevia mahdollisimman suuresti? Voidaan kuvitella tilanteeksi vaikkapa tuo luento tai ihan mitä ikinä keksitte. Ja jos mietitään, että ärsytyskeinot olisivat sellaisia, että niitä kehtaisi oikeastikin käyttää tarpeen vaatiessa, eli ei välttämättä mitään vieruskaverin päälle ripulointia.

Kommentit (89)

Vierailija
61/89 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kamala, mies nukkuu ja ihmettelee mille täällä röhkin :D Ihanat <3

Vierailija
62/89 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syyllistäisin ihmisiä siitä, miksi he peseytyvät niin usein, kun suurella osalla maailman ihmisistä ei ole niin paljon puhdasta juomavettä käytössään kuin meillä. Sanoisin, että minun käsitykseni mukaan meidän tulee alkaa peseytyä vain kerran tai pari kuussa, jotta maailman luonnonvarat riittävät kaikille. Hiukseni tottakai kiiltäisivät kauniisti rasvasta ja ympärilläni leijuisi kärpäsarmeija.

Ärsyttäisin sinua pätemällä tähän, että lihansyönti kuluttaa paljon paaaljon enemmän vettä. On laskettu, että yksi hampurilainen, jossa on lihapihvi, vie vettä kahden kuukauden suihkujen verran. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/89 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäytyisin koko ajan niin kuin mulla olisi hirveä pätemisen tarve. Määkisin tilanteessa kuin tilanteessa muiden puheen väliin (muille itsestäänselviä) välihuomautuksia ja jäisin inttämään siitä, miksi asia on niin tärkeää tuoda esiin. Jos joku esim. sanoisi että mustapippuri sopii mihin ruokaan vaan, alkaisin valistaa muita että maailmassa on myös pippuriallergikkoja ja heidän ruokaan sitä ei saa laittaa. Luennolla nousisin jatkuvasti seisomaan ja tarkentaisin luennoitsijan pointteja jollain nippelitiedolla, jolla ei kokonaisuuden kannalta ole mitään merkitystä. Pitäisin kuitenkin huolta, että olisin aina oikeassa (ainakin tavallaan) ja pakottaisin muut myöntämään sen. Venyttäisin jaaritteluillani jokaista tapaamista, palaveria, koulutusta ym. ainakin puoli tuntia yli varatun ajan. Jokaisen puheenvuoroni jälkeen katselisin ympärilleni itsetyytyväisenä ja sen näköisenä, että olen tehnyt muille suuren palveluksen kun toin esiin tärkeän asian, jonka puhuja olisi muuten unohtanut.

Vierailija
64/89 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Utelisin hirveästi muiden ihmisten asioita ja keskusteluissa kiinnittäisin huomiotta ihan epäoleellisiin seikkoihin. Jos keskustelussa kaveri vaikka ohimennen mainitsisi kummin kaimansa, kyselisin loputtomasti asioita tästä kumminkaimasta ("Mitä harrastaa, missä asuu, onko naimisissa....") niin, ettei kaveri pääsisi jatkamaan juttuaan.

Haukottelisin kun toinen puhuu ja keskeyttelisin koko ajan. Välillä saattaisin mitään sanomatta lähteä käymään vaikka vessassa kesken kaverin lauseen.

Vierailija
65/89 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäisin jatkuvasti kuluneita puujalkavitsejä ja luulisin olevani tosi hauska.
Esim. joka kerta siivoojan nähdessäni: "Hyvinkö pyyhkii?"
Kaupan kassalla: "En tarvii kuittia, ei mene verotukseen" tai jos tuotteesta ei löydy hintaa: "Se on varmaankin sitten ilmainen"
Vaatekaupassa: "ämmälle ämmä!"
Grillillä: "No älä nyt kaikkia mausteita laita, jätä vähän muillekin"
Ravintolassa: "saisinko sellaisen pienen laskun?"
Haaveammattiani tiedusteltaessa: "kesällä kansakoulun opettaja ja talvella sisävesilaivan kapteeni"

Vierailija
66/89 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin älyttömän huumorintajuton ja olettaisin kaikkien ihmisten haluavan minulle pahaa ja vittuilevan minulle. Loukkaantuisin vitseistä, jotka ymmärtäisin väärin ja olettaisin niiden kohdistuvan minuun, vaikka näin ei olisikaan. Samoin vetäisin hiekat pilluuni yhdestäkin väärästä sanavalinnasta tai äänensävystä. En välttämättä avautuisi asiasta siinä tilanteessa, vaan saattaisin puida viikkojen päästä ystävilleni sitä, kun Maija sanoi minulle sillä tavalla. Olisin helvetin raskasta seuraa ystävilleni.

Vierailija
67/89 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luennolla se, että pyytää koko ajan puheenvuoroa (huom. aktiivisuus sinänsä on hyvä, mutta...) ja alkaa avautua omista henkilökohtaisista kokemuksistaan tai muuten aiheen vierestä.

Vierailija
68/89 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä, mutta väistelen työtehtäviä ja siirtelen niitä muille. Teen hitaasti ja väärin työt. En halua oppia uutta.

Vierailija
69/89 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäisin jatkuvasti kuluneita puujalkavitsejä ja luulisin olevani tosi hauska.

Esim. joka kerta siivoojan nähdessäni: "Hyvinkö pyyhkii?"

Kaupan kassalla: "En tarvii kuittia, ei mene verotukseen" tai jos tuotteesta ei löydy hintaa: "Se on varmaankin sitten ilmainen"

Vaatekaupassa: "ämmälle ämmä!"

Grillillä: "No älä nyt kaikkia mausteita laita, jätä vähän muillekin"

Ravintolassa: "saisinko sellaisen pienen laskun?"

Haaveammattiani tiedusteltaessa: "kesällä kansakoulun opettaja ja talvella sisävesilaivan kapteeni"

Toki höröttäisin itse vitseilleni kuin viimeistä päivää ja joka tilanteeseen löytyisi oma vitsinsä. :D

Vierailija
70/89 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin ihmisten korvanjuureen mässyttämään banaania.

Vierailija
71/89 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko tämä jo ollut täällä, en jaksa kahlata..(eikö olekkin ärsyttävää aloittaa näin?)

Mutta jätän ovet auki perässäni. Kaapit, väliovet, palo-ovet, ja kyllä, jopa jääkaapinoven.

Tämä tapahtuu puoliksi vahingossa ja puoliksi ei.. Saa ihmiset kihisemään kiukkua.

buahhah!

Vierailija
72/89 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ei tartte kun kävellä kaupassa kansalaisten keskuudessa, niin etenkin suomalaiset miehet ärsyyntyvät. Olen treenattu, puunattu ja tyylikäs heteromies, jota monet nimittelevät jatkuvasti. Tällainen vain olen.

Vierailija
73/89 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Polttaisin kannabista julkisesti ja saarnaisin muille että mitä vittuaa te oikeeein tuijotaatteee vittuuu (syljen maahan).

Paasaisin kannabiksen terveysvaikutuksista ja polttaisin lisää. Polttaisin sitä lastenleikkikentän vierellä ja vilkuttelisin tyttärelleni ja vittuilisin kaikille. 

Tämä päivä toteutuu sitten kun kannabis on laillista. Vittuilen teille kaikille, koska olette tehneet elämäni vitun vaikeaksi vittu. 

Edustan koko porukkaa hienoissa hippivetimissä. 

Tuun ehdottomasti mukaan. Turun kupittaan seikkailupuistoon siihen pienten lasten aitauksen viereen lastenvaunujen kanssa polttaa bongista kunnon savuja ja haistattelemaan vittupäille naamaa. Tietenkin pitää räkiä että vittupäät ärsyyntyy vielä enemmän. Otan mun bodaripoikaystävän mukaan jos tulee käsirysyä niin se saa tapella kun mä en jaksa paukuissa tapella.

Vierailija
74/89 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kutsuisin ystäväni perjantai-illaksi kylään. Katsoisimme koko illan kännykältäni kuvia thaimaanmatkaltani ja tarjoilisin heille punajuurimehua ja pähkinöitä. Keskeyttäsin heidän puheensa koko ajan ja palaisin takaisin juttuun siitä, millaisia ruoka-annoksia söin matkallani mikäkin päivä....

Repesin tälle, koska tämä on niin tarkasti raportoitu ( punajuurimehua ja pähkinöitä eritelty vaikka olis voinut kirjoittaa, että " terveysnaposteltavia "tms ). Tästä päättelen, että tositarina kyseessä?

Harmi tuottaa pettymys, mutta kyllä se oli ihan mielikuvitukseni tuotetta ;D

Vierailija
75/89 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastailisin jokaiseen ystäväni sanomaan lauseeseen monotonisesti "aivan, juuri niin" "aivan, juuri niin", "aivan, juuri niin", "aivan, juuri niin", "aivan, juuri niin". Väliin voisin vielä lisämausteeksi heittää asiaankuulumattomia "terveydeksi" lausahduksia, aina kun ystäväni pitää pienen tauon puheessaan.

Vierailija
76/89 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käräyttäisin naisvaltaisen työpaikkani kaikki paskanjauhajat.

Kertoisin suoraan kuinka pirkko sanoi maikin olevan ihan mentaalitapaus ja kuinka aikun mielestä minna on tyhmyyden huipentuma ja epäsiisti kuin mikä.... jne.

Ei enää facebookissa taitaisi hetkeen sydämet lennellä suuntaan jos toiseen.

Saisipahan juoruakkojen pahansuopuus hetkeksi särön.

Selviäisipähän kaikille mitä joidenkin hymyn ja 900 facebokkaverin omistavan korkkiruuvin maskin taakse kuuluu...

Vierailija
77/89 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
78/89 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyppisin kulmakarvat oikein vihaisen näköiseksi ja piirtäisin niihin mustaa tai niinku värjäisin ne mustalla oikein rumaksi ja vihaiseksi. Ja sen jälkee katselisi kaikkia naisia ja huutelisin jokaiselle naiselle ylimielisesti "huora!" "vitun huoraa, kato peiliin läski! " jotain ton tyylistä sanoisin....

Olen joskus elämässäni tällaisen ihmisen nähnyt ja vielä huudellut moista. Ainut mitä hänestä ajattelen on kuvottava ihmispaska! Ja vitun ärsyttävä vajakki!

Vierailija
79/89 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä tunnun ärsyttävän ihan vain olemalla oma itseni. Enkä edes tiedä miksi, kun kukaan ei kerro. 

80/89 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla kun kollegani yrittäisi kertoa jotakin tärkeää myhäilisin koko ajan "mmm mm" ja toistaisin aina hänen lauseensa viimeisen sanan tai jonkun sanan keskeltä lausetta. Esim. Kollega: Nyt olisi tärkeää miettiä millä tavoin rakentaa (Minä: rakentaa mm) parempi ilmapiiri..(Minä katkaisen: Ilmapiiri juu mm).. työyhteisöön, siitä hyötyy kaikki. (Minä: Kaikki, kaikki mm mm).

En kuitenkaan antaisi minkäänlaisia apuja/neuvoja vaan toistelisin vaan hänen puhettaan mietteliäänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi