Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos haluaisit ärsyttää ympärilläsi olevia ihmisiä mahdollisimman paljon, miten käyttäytyisit?

Vierailija
20.10.2015 |

Tuli mieleen tuosta keskustelusta, jossa ap kuvaili ärsyttävää naistyyppiä, joka kaivelee ja rapistelee jatkuvasti protskupatukoitaan sun muita eväitään luennolla, ja tietty hörppii vesipullosta vähän väliä. 

Kuinka itse käyttäytyisit, jos haluaisit ärsyttää ympärilläsi olevia mahdollisimman suuresti? Voidaan kuvitella tilanteeksi vaikkapa tuo luento tai ihan mitä ikinä keksitte. Ja jos mietitään, että ärsytyskeinot olisivat sellaisia, että niitä kehtaisi oikeastikin käyttää tarpeen vaatiessa, eli ei välttämättä mitään vieruskaverin päälle ripulointia.

Kommentit (89)

Vierailija
21/89 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pätisin kaikille ja kaikesta. Tottakai MINÄ tiedän paremmin kuin kukaan muu ja vain minun mielipiteeni ovat ainoat oikeat. Kaikkea kommentoisin (vaikkei kysytä) ja toisin ilmi omat näkemykseni jotka sanon selvästi siihen sävyyn että se on absoluuttinen totuus ja muut ovat vain tyhmiä.
Tälläiset ihmistyypit kyllä saavat ainakin oman veren kiehumaan ylitsepursuavasti.

Vierailija
22/89 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyörittäisin yläproteesia suussani vikkelästi aina kun ystäväni puhuu jotain.

:D Apua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/89 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselisin kokoajan tyhmiä kysymyksiä keskeyttän, ymmärtäisin tahallani väärin esittelijän/luennoitsijan/ym. Pointin ja kyselisin tästä. Kaikenlainen ylimääräinen ääntely, köhinä ja röhinä. Supisisin vierustoverille jota en tunne - siis kuitenkin niin kovaan että kaikki kuulee. Mitäklhän vielä. Nää perustuu siis yhteen ihmisen joka käyttäytyy näin.

Vierailija
24/89 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju on trollaajien kultakaivos :D

Vierailija
25/89 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyselisin kokoajan tyhmiä kysymyksiä keskeyttän, ymmärtäisin tahallani väärin esittelijän/luennoitsijan/ym. Pointin ja kyselisin tästä. Kaikenlainen ylimääräinen ääntely, köhinä ja röhinä. Supisisin vierustoverille jota en tunne - siis kuitenkin niin kovaan että kaikki kuulee. Mitäklhän vielä. Nää perustuu siis yhteen ihmisen joka käyttäytyy näin.

Minä voisin lisäksi kertoa vieruskavereille mehukkaita yksityiskohtia viikonloppuna tapaamistani adoniksista. Tietenkin tajuamatta että koko sali kuulee kaiken puhumani.

Vierailija
26/89 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju on trollaajien kultakaivos :D

vassokuu vain :D

Vierailija
27/89 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsuisin ystäväni perjantai-illaksi kylään. Katsoisimme koko illan kännykältäni kuvia thaimaanmatkaltani ja tarjoilisin heille punajuurimehua ja pähkinöitä. Keskeyttäsin heidän puheensa koko ajan ja palaisin takaisin juttuun siitä, millaisia ruoka-annoksia söin matkallani mikäkin päivä....

Vierailija
28/89 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei häiritse normaali elämään liittyvät ärsykkeet, mutta jos joku haluaa nähdä kun mun pää alkaa savuaan niin ala ihmeessä vittuileen a. ulkonäöstä b. luonteesta c. käytöksestä. Mulla on tosi lyhyt pinna jos joku alkaa vittuileen joko suoraan tai epäsuoraan. Etenkin epäsuora vittuilu saa mut raivon partaalle. Johtuiskohan siitä että mä saan kuulla sitä joka päivä mitä yllättävimmissä tilanteissa.

Vierailija
29/89 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viheltelisin nuotin vierestä.

Vierailija
30/89 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanomalla ystävälleni, että Kuule Mirja. Mun mielestä sun kannattaisi pätkäistä hiuksesi ja värjätä ne pähkinänruskeiksi. Ootko sä ikinä ajatellut, että sun silmäpussit näyttäisivät sillä tavalla paljon pienemmiltä...

Vierailija
31/89 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimeämällä lapseni Rusinaksi ja Ylvastiinaksi.

Vierailija
32/89 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäisin jatkuvasti ilmauksia "omg", "aikas" ja "lähtökohtaisesti". Lisäksi kertoisin, että join eilen "viintä" ja että serkuni on "japanialainen". Tietysti näyttäisin myös valokuvia lomalta, jotka tein "Thaimaaseen".

Vierailija
33/89 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaisin nuhan enkä niistäisi ollenkaan, vaan vetäisin räkää sisään kovaäänisesti puolen minuutin välein.

Vierailija
34/89 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyytäisin ystäviäni pukemaan meille tullessaan kertakäyttöisen suojatakin ja -tossut, jotta maasäteily ei aiheuttaisi heille enää lisää sairauksia.

Vierailija
35/89 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuisin kuten työkaverini, lässyttävällä äänellä kuin vauvalle.

Vierailija
36/89 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisin koulutukseen jumppahousuissa. Toitottaisin suureen ääneen miten hyvää tekeekin pyöräillä joka paikkaan. Ja miten kiva että ennen koulutusta ehdin käymää hathajoogassa missä käyn 6 päivänä viikossa kun tulee niiiiin hyvä mieli. Kieltäytyisin koulutuksen pullatarjoilusta ja toisin tietysti esille että minä en moista mokaa syö ja että ihmisten pitäisi muutenkin kiinnittää enemmän huomiota siihen mitä suuhunsa laittavat. Katselisin merkittävästi muita osallistujia. Kahvista kysyisin totta kai että onhan reilun kaupan kahvia. Koulutuksen ajan mussuttaisin juurikin niitä pähkinöitä ja protsupatukoita sekä surffailisin iphonellani. Paitsi koulutuksen lopussa pitkittäisin kaikkien kotiinpääsyä kyselemällä juuri ne asiat jotka jo aiemmin käytiin läpi.

Vierailija
37/89 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mässyttäisin purkkaa todella lujaa ja äänekkäästi niin , että leuat sais kunnon lihastreenin.

Vierailija
38/89 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäisin jatkuvasti ilmauksia "omg", "aikas" ja "lähtökohtaisesti". Lisäksi kertoisin, että join eilen "viintä" ja että serkuni on "japanialainen". Tietysti näyttäisin myös valokuvia lomalta, jotka tein "Thaimaaseen".

Syyllistyn osittain noihin OMG :O

Vierailija
39/89 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskennellessäni hammaslääkärinä voisin suorittaa äänenavausta samalla kun juurihoidon tylsä työvaihe on kesken.

Vierailija
40/89 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulisin koulutukseen jumppahousuissa. Toitottaisin suureen ääneen miten hyvää tekeekin pyöräillä joka paikkaan. Ja miten kiva että ennen koulutusta ehdin käymää hathajoogassa missä käyn 6 päivänä viikossa kun tulee niiiiin hyvä mieli. Kieltäytyisin koulutuksen pullatarjoilusta ja toisin tietysti esille että minä en moista mokaa syö ja että ihmisten pitäisi muutenkin kiinnittää enemmän huomiota siihen mitä suuhunsa laittavat. Katselisin merkittävästi muita osallistujia. Kahvista kysyisin totta kai että onhan reilun kaupan kahvia. Koulutuksen ajan mussuttaisin juurikin niitä pähkinöitä ja protsupatukoita sekä surffailisin iphonellani. Paitsi koulutuksen lopussa pitkittäisin kaikkien kotiinpääsyä kyselemällä juuri ne asiat jotka jo aiemmin käytiin läpi.

kai lisäksi keskeyttäisit luennon ja sanoisit, että Jos luennon lopuksi haluatte kuulla analyysin auroistanne, niin kääntykää puoleeni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi