Jos haluaisit ärsyttää ympärilläsi olevia ihmisiä mahdollisimman paljon, miten käyttäytyisit?
Tuli mieleen tuosta keskustelusta, jossa ap kuvaili ärsyttävää naistyyppiä, joka kaivelee ja rapistelee jatkuvasti protskupatukoitaan sun muita eväitään luennolla, ja tietty hörppii vesipullosta vähän väliä.
Kuinka itse käyttäytyisit, jos haluaisit ärsyttää ympärilläsi olevia mahdollisimman suuresti? Voidaan kuvitella tilanteeksi vaikkapa tuo luento tai ihan mitä ikinä keksitte. Ja jos mietitään, että ärsytyskeinot olisivat sellaisia, että niitä kehtaisi oikeastikin käyttää tarpeen vaatiessa, eli ei välttämättä mitään vieruskaverin päälle ripulointia.
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Pyörittäisin yläproteesia suussani vikkelästi aina kun ystäväni puhuu jotain.
:D Apua
Kyselisin kokoajan tyhmiä kysymyksiä keskeyttän, ymmärtäisin tahallani väärin esittelijän/luennoitsijan/ym. Pointin ja kyselisin tästä. Kaikenlainen ylimääräinen ääntely, köhinä ja röhinä. Supisisin vierustoverille jota en tunne - siis kuitenkin niin kovaan että kaikki kuulee. Mitäklhän vielä. Nää perustuu siis yhteen ihmisen joka käyttäytyy näin.
Tämä ketju on trollaajien kultakaivos :D
Vierailija kirjoitti:
Kyselisin kokoajan tyhmiä kysymyksiä keskeyttän, ymmärtäisin tahallani väärin esittelijän/luennoitsijan/ym. Pointin ja kyselisin tästä. Kaikenlainen ylimääräinen ääntely, köhinä ja röhinä. Supisisin vierustoverille jota en tunne - siis kuitenkin niin kovaan että kaikki kuulee. Mitäklhän vielä. Nää perustuu siis yhteen ihmisen joka käyttäytyy näin.
Minä voisin lisäksi kertoa vieruskavereille mehukkaita yksityiskohtia viikonloppuna tapaamistani adoniksista. Tietenkin tajuamatta että koko sali kuulee kaiken puhumani.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju on trollaajien kultakaivos :D
vassokuu vain :D
Kutsuisin ystäväni perjantai-illaksi kylään. Katsoisimme koko illan kännykältäni kuvia thaimaanmatkaltani ja tarjoilisin heille punajuurimehua ja pähkinöitä. Keskeyttäsin heidän puheensa koko ajan ja palaisin takaisin juttuun siitä, millaisia ruoka-annoksia söin matkallani mikäkin päivä....
Mua ei häiritse normaali elämään liittyvät ärsykkeet, mutta jos joku haluaa nähdä kun mun pää alkaa savuaan niin ala ihmeessä vittuileen a. ulkonäöstä b. luonteesta c. käytöksestä. Mulla on tosi lyhyt pinna jos joku alkaa vittuileen joko suoraan tai epäsuoraan. Etenkin epäsuora vittuilu saa mut raivon partaalle. Johtuiskohan siitä että mä saan kuulla sitä joka päivä mitä yllättävimmissä tilanteissa.
Sanomalla ystävälleni, että Kuule Mirja. Mun mielestä sun kannattaisi pätkäistä hiuksesi ja värjätä ne pähkinänruskeiksi. Ootko sä ikinä ajatellut, että sun silmäpussit näyttäisivät sillä tavalla paljon pienemmiltä...
Nimeämällä lapseni Rusinaksi ja Ylvastiinaksi.
Käyttäisin jatkuvasti ilmauksia "omg", "aikas" ja "lähtökohtaisesti". Lisäksi kertoisin, että join eilen "viintä" ja että serkuni on "japanialainen". Tietysti näyttäisin myös valokuvia lomalta, jotka tein "Thaimaaseen".
Hommaisin nuhan enkä niistäisi ollenkaan, vaan vetäisin räkää sisään kovaäänisesti puolen minuutin välein.
Pyytäisin ystäviäni pukemaan meille tullessaan kertakäyttöisen suojatakin ja -tossut, jotta maasäteily ei aiheuttaisi heille enää lisää sairauksia.
Puhuisin kuten työkaverini, lässyttävällä äänellä kuin vauvalle.
Tulisin koulutukseen jumppahousuissa. Toitottaisin suureen ääneen miten hyvää tekeekin pyöräillä joka paikkaan. Ja miten kiva että ennen koulutusta ehdin käymää hathajoogassa missä käyn 6 päivänä viikossa kun tulee niiiiin hyvä mieli. Kieltäytyisin koulutuksen pullatarjoilusta ja toisin tietysti esille että minä en moista mokaa syö ja että ihmisten pitäisi muutenkin kiinnittää enemmän huomiota siihen mitä suuhunsa laittavat. Katselisin merkittävästi muita osallistujia. Kahvista kysyisin totta kai että onhan reilun kaupan kahvia. Koulutuksen ajan mussuttaisin juurikin niitä pähkinöitä ja protsupatukoita sekä surffailisin iphonellani. Paitsi koulutuksen lopussa pitkittäisin kaikkien kotiinpääsyä kyselemällä juuri ne asiat jotka jo aiemmin käytiin läpi.
Mässyttäisin purkkaa todella lujaa ja äänekkäästi niin , että leuat sais kunnon lihastreenin.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäisin jatkuvasti ilmauksia "omg", "aikas" ja "lähtökohtaisesti". Lisäksi kertoisin, että join eilen "viintä" ja että serkuni on "japanialainen". Tietysti näyttäisin myös valokuvia lomalta, jotka tein "Thaimaaseen".
Syyllistyn osittain noihin OMG :O
Työskennellessäni hammaslääkärinä voisin suorittaa äänenavausta samalla kun juurihoidon tylsä työvaihe on kesken.
Vierailija kirjoitti:
Tulisin koulutukseen jumppahousuissa. Toitottaisin suureen ääneen miten hyvää tekeekin pyöräillä joka paikkaan. Ja miten kiva että ennen koulutusta ehdin käymää hathajoogassa missä käyn 6 päivänä viikossa kun tulee niiiiin hyvä mieli. Kieltäytyisin koulutuksen pullatarjoilusta ja toisin tietysti esille että minä en moista mokaa syö ja että ihmisten pitäisi muutenkin kiinnittää enemmän huomiota siihen mitä suuhunsa laittavat. Katselisin merkittävästi muita osallistujia. Kahvista kysyisin totta kai että onhan reilun kaupan kahvia. Koulutuksen ajan mussuttaisin juurikin niitä pähkinöitä ja protsupatukoita sekä surffailisin iphonellani. Paitsi koulutuksen lopussa pitkittäisin kaikkien kotiinpääsyä kyselemällä juuri ne asiat jotka jo aiemmin käytiin läpi.
kai lisäksi keskeyttäisit luennon ja sanoisit, että Jos luennon lopuksi haluatte kuulla analyysin auroistanne, niin kääntykää puoleeni.
Pätisin kaikille ja kaikesta. Tottakai MINÄ tiedän paremmin kuin kukaan muu ja vain minun mielipiteeni ovat ainoat oikeat. Kaikkea kommentoisin (vaikkei kysytä) ja toisin ilmi omat näkemykseni jotka sanon selvästi siihen sävyyn että se on absoluuttinen totuus ja muut ovat vain tyhmiä.
Tälläiset ihmistyypit kyllä saavat ainakin oman veren kiehumaan ylitsepursuavasti.