Jestas että eräs tuttuni on lihonut
Näin hänet mutta hän ei nähnyt minua, ja hän oli valehtelematta triplannut painonsa. :O
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sitä aina miettii mikä mahtaa olla taustalla. Harvemmin sitä kukaan haluaa lihoa useita kymmeniä kiloja lyhyessä (kuten pitemmässäkään) ajassa.
No itse lihoin 30 kiloa ja taustalla oli niin järisyttävä asia kuin että söin liikaa.
Ei suurimmassa osassa todella radikaaleista lyhyessä ajassa tapahtuneista lihomistapauksista ole "pelkkä nautinto ja huvi syödä" yli kulutuksensa, vaan esim. masennus, lääkitys, terveydelliset syyt, syömishäiriö, jne.
Vai näytä toki mulle esim. 30 kg vuodessa, pelkällä nautinnollisella syömisellä onnellisesti lihonut henkilö.
Tämä oli provo, pahoittelen! :D Mäkin ajattelin kerrankin elämässäni kokeilla miltä sellaisen väsääminen tuntuu, kun ei tule sellaista harrastettua. Anteeksi nyt vaan kaikille! Oikeasti näinkin kyllä pari tuttuani, mutta näyttivät ihan siltä kuin viimeksikin ja kyllä me juteltiin hyvässä hengessä. Oottekste nyt kaikki lihai... vihaisia mulle? :( ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sitä aina miettii mikä mahtaa olla taustalla. Harvemmin sitä kukaan haluaa lihoa useita kymmeniä kiloja lyhyessä (kuten pitemmässäkään) ajassa.
No itse lihoin 30 kiloa ja taustalla oli niin järisyttävä asia kuin että söin liikaa.
Ei suurimmassa osassa todella radikaaleista lyhyessä ajassa tapahtuneista lihomistapauksista ole "pelkkä nautinto ja huvi syödä" yli kulutuksensa, vaan esim. masennus, lääkitys, terveydelliset syyt, syömishäiriö, jne.
Vai näytä toki mulle esim. 30 kg vuodessa, pelkällä nautinnollisella syömisellä onnellisesti lihonut henkilö.
En kehtaa laittaa kuvaani :D
Tosin tässä lihomisessa on se hyvä puoli, että helppo laihduttaa kun vaan syö vähemmän.
Mäkin oon lihonut lyhyessä ajassa paljon (johtuu osin sairaudesta) ja just ton takia hävettää kulkea missään