Sikiön suojaaminen kännykän säteilyltä
olen raskaana (aika alussa on) ja mietin että olenko ihan foliohattupää kun mietin että voiko kännykän säteily vahingoittaa alkioita/sikiötä, kun usein olen kännykällä niin että se on sylissäni tai nojaa mahaani kun makaan sängyssä selälläni. Että olisiko hyvä laittaa siihen joku folio oikeesti väliin? Olen siis jo nyt yrittänyt muistaa olla jotenkin eri asennossa että kännykkä on kauempana kehosta mutta välillä unohtuu kun tuo asento on niin mukava ja hitsautunut.
Kommentit (21)
Mies ei pitänyt ajatuksesta, rapisee liikaa kun hän yrittää nukkua.eks sellainen pieni pala muka riitä?
Vierailija kirjoitti:
Hämmästyttävää kyllä, se folio oikeasti auttaa tässä tapauksessa. Vedät voin koko keskivartalon sen peittoon niin auttaa huomattavasti. Pitää folion siis koskettaa ihoon eli ei saa olla vaatteiden päällä.
Sen nimenomaan pitää olla vaatteiden päällä eikä saa koskettaa suoraan mahaan! Muuten alumiinimolekyylit pääsevät ihon kautta vauvaan ja alumin on yhdistetty mm. alzheimerin tautiin ja syöpiin. Folio luo ns. Faradayn häkin ja suojaa sikiötä vaarallisilta säteilyiltä, kuten puhelinten, wlanien ja sähköjohtojen sähkömaneettiselta säteilyltä.
Suosittelen pelaamaan varman päälle ja käyttämään foliota. Lisäksi kannattaa maadoittaa itsesi yöksi eli laita metallinauha foliosta lämpöpatteriin. Näin lapsen bioresonanssi tasapainottuu öisin ja koliikin ja kehitysvammojen riski pienenee oleellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hämmästyttävää kyllä, se folio oikeasti auttaa tässä tapauksessa. Vedät voin koko keskivartalon sen peittoon niin auttaa huomattavasti. Pitää folion siis koskettaa ihoon eli ei saa olla vaatteiden päällä.
Sen nimenomaan pitää olla vaatteiden päällä eikä saa koskettaa suoraan mahaan! Muuten alumiinimolekyylit pääsevät ihon kautta vauvaan ja alumin on yhdistetty mm. alzheimerin tautiin ja syöpiin. Folio luo ns. Faradayn häkin ja suojaa sikiötä vaarallisilta säteilyiltä, kuten puhelinten, wlanien ja sähköjohtojen sähkömaneettiselta säteilyltä.
Pitää olla ihossa kiinni, muuten säteet luikertavat vaatteita pitkin mahan kohdalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla ihossa kiinni, muuten säteet luikertavat vaatteita pitkin mahan kohdalle.
Että mua ärsyttää kun netissä kaikenlaiset puoskarit voivat esittää luulojaan faktoina. Ihanko oikeasti neuvot raskaanaa olevaa äitiä altistamaan vauvansa runsaalle alumiinille jo raskausaikana? Niitä myrkkyjä kerääntyy kehoon jo muutenkin jatkuvasti joten josko edes vauvojen annettaisiin kehittyä kohdussa rauhassa eikä myrkytettäisi alumiinilla. Kun alumiini on vaatteiden päällä tarpeeksi laajalla alueella ja tiiviisti, ei vaaraa ole siitä että säteily pääsisi "luikertelemaan" sikiöön. Jos tietäisit jotain sähköfysiikasta niin tietäisit ettei säteily edes mitenkään "luikertele".
Kaikenlaisia idiootteja..
Vierailija kirjoitti:
Niih... kannattiko nukkua koulun fysiikan tunneilla?
Ottaako joku tämän ketjun tosissaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että mua ärsyttää kun netissä kaikenlaiset puoskarit voivat esittää luulojaan faktoina. Ihanko oikeasti neuvot raskaanaa olevaa äitiä altistamaan vauvansa runsaalle alumiinille jo raskausaikana? Niitä myrkkyjä kerääntyy kehoon jo muutenkin jatkuvasti joten josko edes vauvojen annettaisiin kehittyä kohdussa rauhassa eikä myrkytettäisi alumiinilla. Kun alumiini on vaatteiden päällä tarpeeksi laajalla alueella ja tiiviisti, ei vaaraa ole siitä että säteily pääsisi "luikertelemaan" sikiöön. Jos tietäisit jotain sähköfysiikasta niin tietäisit ettei säteily edes mitenkään "luikertele".
Kaikenlaisia idiootteja..
Voi jeesus :D
Kuparilevy sängyn alle, se suojaa maasäteilyltä. Tämä konsti on aika monelta unohtunut, mutta etenkin odottavien äitien tulisi tätä hyödyntää, jos nukkuvat alimmassa kerroksessa.
Vierailija kirjoitti:
Kuparilevy sängyn alle, se suojaa maasäteilyltä. Tämä konsti on aika monelta unohtunut, mutta etenkin odottavien äitien tulisi tätä hyödyntää, jos nukkuvat alimmassa kerroksessa.
Tämä tai vähintään metalliset sängynjalat. Jalat tai kuparilevy pitää sitten muistaa maadoittaa vetämällä niistä piuha lämöpatteriin!
Vierailija kirjoitti:
Kuparifoliota ei pidä unohtaa, myös maasäteily luikertelee, vaikka oppimattomat diletantit mitä väittäisivät.
Suosittelen, että vietät koko raskausajan sähköttömässä faradayn häkissä. Niin kaikki lapsestaan välittävät äidit tekevät.
Mun tuttu käytti parantavia kristalleja, ne kun värähtelee sellaisella taajuudella, että ne kumoaa kännykän säteilyn.
Vierailija kirjoitti:
Mun tuttu käytti parantavia kristalleja, ne kun värähtelee sellaisella taajuudella, että ne kumoaa kännykän säteilyn.
Mistä niitä saa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä niitä saa?
Apteekista.
Vierailija kirjoitti:
Näiden kanssa kannattaa olla todella tarkkana ja pitää tietää mitä tekee ja että kristallit ovat oikeita. Niiden etuhan on kyllä kiistaton mutta osaamattomalla voi mennä pieleen. Sukulainen käytti niitä juuri kännykän säteilyyn, mutta lapsi syntyi silti pahasti vammaisena. Kävi ilmi että kristallit olivat vääränlaisia ja VOIMISTIVAT säteilyä. Lapsi ei koskaan pääse asumaan vakituisesti kotonaan. :(
Hei se pitää maadottaa sit kanssa!
Mut vakavasti sanottuna mä oon ollu pitämättä kännykkää taskussa mahd paljon tässä raskausaikana. esim kotona se on aina jossain pöydällä. otan mukaani ulos kun lähden yksin, mutta jos lähetään koko porukka niin jätän kotiin.
Jos sähkölaitteita ei ole alle kymmenen metrin säteellä niin lievempänä keinona on arkarrella foliosta kartio, joka asetetaan vatsan päälle terävä puoli ylöspäin. Jos aiot myös liikkua kartion kanssa niin suosittelen tekemään reiät kartion alareunan sivuille joista saat pujotettua narun, jonka voit sitoa selän takaa yhteen.
Muista askarrella samanlainen kartio vauvalle valmiiksi kun syntyy ja antaa se kätilölle, että laittaa sen välittömästi lapsen päähän. Jatkossa myös molemmille sitten jo lapsentekohommissa kartiot päähän niin se johdattaa säteilyä pois eikä häiritse hedelmöittymistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä tai vähintään metalliset sängynjalat. Jalat tai kuparilevy pitää sitten muistaa maadoittaa vetämällä niistä piuha lämöpatteriin!
Ja kaikkein tärkein on kääntää sähkölaitteiden pistokkeita pistorasioissa päivittäin koska näin ollen saadaan negatisoitua sähkövirran napaisuus. Liian pitkään jatkunut samanapaisuus energiaverkossa aiheuttaa ongelmia kehon sisällä olevalle ns. elämän energialle.