Karmiva kiertoviesti pelottaa jyväskyläläislapsia

Vierailija

Tyttäreni sai linkissä viitatun viestin eilen. Onneksi tuli heti näyttämään minulle, että saimme sen poistetuksi ja laitoimme lähettäjälle viestin, ettei tällaisia saa levittää.

http://www.ksml.fi/uutiset/keski-suomi/karmiva-kiertoviesti-pelottaa-jyv...

Kommentit (11)

Vierailija

Ihme vässyköitä nykyajan lapset jos tuollainen pelottaa. Nuo viestit on ainakin vuosikymmeniä vanha juttu ja nyt niistä sitten oikein uutisoidaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ihme vässyköitä nykyajan lapset jos tuollainen pelottaa. Nuo viestit on ainakin vuosikymmeniä vanha juttu ja nyt niistä sitten oikein uutisoidaan.

Tyhmiä lapsia kun eivät tiedä vuosikymmeniä vanhoja juttuja.

Vierailija

Niille lapsille se on vaan ensikokemus, mutta jotkut aikuiset ei sitä tajua. Noitahan tuli aikanaan jopa kirjeinä. Idiootti sanoo pelkäävää lasta vässykäksi.

Vierailija

Asuin lapsena Jyväskylän lähikunnassa ja sain tuon viestin kirjeenä. Aikaa vuosikymmeniä. Joku noita aina levittää uudelleen ja uudelleen. Lapset taas levittävät niitä, sillä niissä on aina uhkaus, että jos et levitä, niin kuolet tai vanhempasi kuolee. En siis syyttäisi lasta, joka omalle lapselleni on tuon lähettänyt, vaan juttelisin oman muksuni kanssa ja selittäisin, ettei viestiä pidä laittaa eteenpäin ja kertoisin omista kokemuksistani. Taisin heittää oman kirjeeni aikoinaan roskiin, harmi, olisi ollut kiva näyttää sitä.

Vierailija

Sattumalata bongasin tuon uutisen, kun etsin jotain juttua millä lapselle näyttäisin, että viestejä ei saa jatkaa. Lapsi kyllä tajuaa sanomisestakin kuinka nopeasti tuo viesti kertaantuu ja tukkii kaiken, jos sitä ei pysäytä omalta kohdaltaan.

Toivotaan, ettei viestin lähettäjä nyt pelkää (tai eihän hänen tarvitse pelätä, kun lahetti viestit) ja en mä häntä syytäkkään. Tiedän (muistan) kyllä millaista lapsena oli, kun noita kiertokirjeitä itsekin olen aikanani saanut.

ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat