Voiko poliisille ilmoittaa oudoista tekstiviesteistä?

Vierailija

Olen saanut kännykkään jo muutaman kerran ihan sairaan kuvaviestin. Kuvassa on takaapäin kuvattuna ihminen, joka istuu sidottuna tuolilla. Ihmisestä näkyy vain kädet ja alakroppa. Ensin pidin viestiä jonain teinipoikien pilana ja vastasin että nyt tais tulla väärään numeroon. Viestejä on nyt tullut yhteensä kolme viikon välein, joten alkaa jo inhottaa. Voi tietysti olla ettei näillä tapauksilla ole mitään tekemistä keskenään, mutta ensimmäinen viesti tuli päivä sen jälkeen kun löimme mökkikaupan lukkoon, myimme siis kesämökkimme pois.

Onko kolme tällaista hämärää viestiä vielä syy ottaa poliisiin yhteys? En tiedä mikä juttu tämä on, mutta hiton epämiellyttävää

Kommentit (9)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä ainakin ilmottaisin. Todella pelottavaa mutta miten se voisi liittyä mökkiin? 

On tosi pelottavia, ja varsinkin ekan jälkeen kun alkoi tuntumaan ettei ole välttämättä vitsi kyseessä. Ei ehkä liitykään mökkiin, mutta kun aloin miettimään onko elämässä tapahtunut jotain muuta poikkeavaa, ollaanko tavattu uusia ihmisiä tms. Muuta erikoisempaa ei vaan tullut mieleen kuin mökkikauppa. Tietty sattumaa voi olla

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä ainakin ilmottaisin. Todella pelottavaa mutta miten se voisi liittyä mökkiin? 

Siten että ap osti mökin joka tulee olemaan painajaismainen. Saamme kyllä kuulla jatkotarinoita tästä. Lopuksi ap tapetaan ja hän kirjoittelee tuonpuoleisesta meille tänne av:lle.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat