Näin miehen näkökulmasta naisen hyvä itseluottamus ei ole hyvä asia
Se usein ajaa naisen pois hänen pääroolistaan eli miehen miellyttämisestä.
"hyi, en ota suihin ellet nuole mun pimppaa kans"
"hae kaljas ihan itse vain"
"kotityöt jaetaan tasan"
"en anna, jos ei haluta"
Hyvän itseluottamuksen omaava nainen osaa myös vaatia mieheltä.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Epävarmuus EI ole naisellista. Jos joku raukkamies kuvittelee, että on naisellista murehtia perseensä kokoa niin erehdyt pahemman kerran. Se on huonoa itsetuntoa ja epävarmuutta, ei naisellisuutta.
No ei ole ei, mutta kukahan täällä on epävarmaa naista halunnut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miellyttämishaluinen, kiltti ja "hieman" alistuva nainen on vaimomateriaalia useimmille miehille.
Ei ole. Itse olen täysi tossu naisena, ja se on johtanut siihen etteivät miehet (useampi) ole kunnioittaneet minua lainkaan vaan vittuilleet mm. siitä, että haluan miellyttää ja muutoinkin kiinnostus tippunut.
Että näin naisen näkökulmasta miehet tuntuvat viehättyvän enemmän vahvoista, vähän hankalista ja hyväitsetuntoisista naisista.
Hieman alistuva ei ole sama kuin täysin tossu.
Ei eroa, koska kiltteys ja miellyttämishalu paketissa. Pikemminkin nuo stereotypiat siitä millaisen naisen miehet haluavat palvelevat vain persoonallisuushäiriöistä tai ego-ongelmista kärsiviä miehiä, jotka etsivät itselleen jotain pompoteltavaa ja kaikkeen suostuvaa nukkea.
Normaali, vahvaitsetuntoinen mies haluaa samanlaisella itsetunnolla varustetun naisen.
Vähän hassusti väittelet laittamalla sanoja toisen suuhun. Jos joku sanoo haluavansa "hieman alistuvan" naisen, niin sinä jyräät tämän mielipiteen väittämällä että kyseessä on persoonallisuushäiriöinen joka haluaa täysin tossun naisen, jota pompotella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miellyttämishaluinen, kiltti ja "hieman" alistuva nainen on vaimomateriaalia useimmille miehille.
Ei ole. Itse olen täysi tossu naisena, ja se on johtanut siihen etteivät miehet (useampi) ole kunnioittaneet minua lainkaan vaan vittuilleet mm. siitä, että haluan miellyttää ja muutoinkin kiinnostus tippunut.
Että näin naisen näkökulmasta miehet tuntuvat viehättyvän enemmän vahvoista, vähän hankalista ja hyväitsetuntoisista naisista.
Hieman alistuva ei ole sama kuin täysin tossu.
Ei eroa, koska kiltteys ja miellyttämishalu paketissa. Pikemminkin nuo stereotypiat siitä millaisen naisen miehet haluavat palvelevat vain persoonallisuushäiriöistä tai ego-ongelmista kärsiviä miehiä, jotka etsivät itselleen jotain pompoteltavaa ja kaikkeen suostuvaa nukkea.
Normaali, vahvaitsetuntoinen mies haluaa samanlaisella itsetunnolla varustetun naisen.
Vähän hassusti väittelet laittamalla sanoja toisen suuhun. Jos joku sanoo haluavansa "hieman alistuvan" naisen, niin sinä jyräät tämän mielipiteen väittämällä että kyseessä on persoonallisuushäiriöinen joka haluaa täysin tossun naisen, jota pompotella.
Jos tasaveroista parisuhdetta etsii, niin silloin ei kuvaile ja yleistä, että KAIKKI miehet etsisivät alistuvaa, miellyttämishaluista ja kilttiä naista.
Mutta vetäkää toki kaikkien miesten preferenssit yhtä lokaan. Eipä ole mun ongelma, jos eksytte epäterveisiin suhteisiin, joissa valta-asemat ovat vinksallaan.
http://yle.fi/uutiset/psykologi_miehen_pitaisi_asettaa_naiselle_rajat/5…
Kyllä se niin on että stereotypia kiltistä tytöstä on meidän miesten mieleen kun puhutaan vakavasta parisuhteesta ja kumppanuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Jos tasaveroista parisuhdetta etsii, niin silloin ei kuvaile ja yleistä, että KAIKKI miehet etsisivät alistuvaa, miellyttämishaluista ja kilttiä naista.
Mutta vetäkää toki kaikkien miesten preferenssit yhtä lokaan. Eipä ole mun ongelma, jos eksytte epäterveisiin suhteisiin, joissa valta-asemat ovat vinksallaan.
Rakastunut nainen haluaa palvoa miestään. Suhde jossa nainen on miehelleen rakastava alamainen on nimenomaan terve suhde. Ns. tasa-arvoiset suhteet on jotain käytännön sanelemia kaverisuhteita.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka aloitus on provo niin jotain totuuden jyvää tuossa on. Luin juuri jonkun psykologin kirjoituksesta että flirttailu on naisilla "alistumisen" merkkien antamista tyyliin "minut saa valloittaa", esim. kun nainen vilkaisee miestä ja sitten laskee nopeasti katseen alas ikään kuin alistuneena. Jos nainen alkaa uhmata miestä, eikä pelaa tätä alistuneen naisen roolia, niin se ei ole miehistä viehättävää ja viestii muutenkin että nainen on menettänyt kunnioituksensa miestään kohtaan.
Näin on ja meillä tätä käytetään surutta. Mies on minua 10 vuotta vanhempi ja maailmaa nähnyt kolmen ihmisen tarpeiksi. Minä taas kirjaviisas ja elänyt varovasti. Mies on kova komentamaan ja meillä se on sellainen seksin kieli. Minä teen juuri niin kuin haluan mutta sitten kun minua haluttaa niin olen valmis painamaan pääni hänen edessään ja asettumaan rooliini. Alistun täysin. Se kestää sitten tosiaan vain sen hetken että saan haluamani. Sen jälkeen nousen ylös ja olen kova, kylmä ja järkähtämätön. Munaa minussa on kuulemma enemmän kuin suurimmassa osassa miehiä. Terävä, analyyttinen ja tunteeton. Mutta hetken voin laittaa miehelle sukat jalkaan hierottuani hänen jalkojaan. Hakea hänelle kaiken mitä hän haluaa ja toteuttaa enemmän kuin hän uskaltaa pyytää ja heti :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastunut nainen haluaa palvoa miestään. Suhde jossa nainen on miehelleen rakastava alamainen on nimenomaan terve suhde. Ns. tasa-arvoiset suhteet on jotain käytännön sanelemia kaverisuhteita.
Komppaan tätä.
Aina kun aloittaa uuden parisuhteen mukavan naisen kanssa naiset aina käyttäytyvät miellyttämishaluisesti ja hieman alistuvasti. Tämä on se normaali tila jota miehet pitävät viehättävänä ja syy löytyy ihan evoluutiosta ja biologiasta.
Kun nainen ihastuu väittäjäaine ja hormonipitoisuudet kasvavat käytös muuttuu miellytämishaluiseksi ja vetovoimakasvaa, jotta lisääntyminen tapahtuisi mahdollisimman mutkattomasti.
Tästä näkökulmasta ei tule varmaan yllätyksenä että miehet pitävät näin käyttäytyvistä naisista enemmän kuin tasa-arvo feministeistä.
Kysyppä itseltäsi miksi seuraavat asiat ovat universaalisti miesten mielestä viehättäviä:
- leveä lantio
-isot kiinteät tissit
-puhdas iho
Kyllä kaikki korreloivat hedelmällisyyden kanssa. Sitä mitä ihmiset pitävät viehättävänä seksuaalisessa mielessä ei voi selittää kulttuurillisilla ideoilla...
Kannatan tasa-arvoa yhteiskunnassa mutta en parisuhteessani. Mies on mies ja nainen on nainen
Vierailija kirjoitti:
http://yle.fi/uutiset/psykologi_miehen_pitaisi_asettaa_naiselle_rajat/52...
Kyllä se niin on että stereotypia kiltistä tytöstä on meidän miesten mieleen kun puhutaan vakavasta parisuhteesta ja kumppanuudesta.
Sinuna etsisin laadukasta tutkimustietoa naisten preferensseistä kuin esittäisin mielipiteilleni tuon tason tukea.
Mutta te miehethän ette ymmärrä millään tasolla mitä naiset haluavat, miten käsittäisitte sitäkään mitä itse haluatte. Kaikki friendzone-määritelmät ja muut hulluudethan ovat lähtöisin pääasiassa juuri miesten taholta :D
Tasa-arvo on lapsellinen ideaali, joka ei toteudu kuin fantasioissa samaan tapaan kuin kommunistinen yhteiskunta. Todellisessa miehen ja naisen suhteessa on aina valtadynamiikkaa mukana, alistumista ja alistamista, puolin taikka toisin. Kunhan ei mennä tiettyjen rajojen yli, niin kaikki on hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Tasa-arvo on lapsellinen ideaali, joka ei toteudu kuin fantasioissa samaan tapaan kuin kommunistinen yhteiskunta. Todellisessa miehen ja naisen suhteessa on aina valtadynamiikkaa mukana, alistumista ja alistamista, puolin taikka toisin. Kunhan ei mennä tiettyjen rajojen yli, niin kaikki on hyvin.
samaa mieltä.
No kertokaas toki miehet sitten se, että miksi kiltti, miestä miellyttämään pyrkinyt ja mielellään alistuva (etenkin sängyssä) nainen on saanut vain negatiivista reaktiota näihin ominaisuuksiin miesten taholta jos kerta miehet arvostavat noita ominaisuuksia naisessa?
Vierailija kirjoitti:
No kertokaas toki miehet sitten se, että miksi kiltti, miestä miellyttämään pyrkinyt ja mielellään alistuva (etenkin sängyssä) nainen on saanut vain negatiivista reaktiota näihin ominaisuuksiin miesten taholta jos kerta miehet arvostavat noita ominaisuuksia naisessa?
Olet liian tossu.
Naisena täytyy sanoa että itse pidän kiinni siitä että mies on mies ja nainen on nainen. Olemme kyllä tasa-arvoisia mutta emme samanlaisia ja biologiasta johtuen meillä on eri tehtävät. Kummallakin sukupuolella yhtä tärkeät. Mies on suhteessa/ perheessä pää. Mitään yritystä ei voi johtaa jos ei ole vahvaa johtoa. Nainen luonnostaan halveksii heikkoa miestä ja sysäyttää miehen johtopaikalta jos näkee miehen kyvyttömyyden. Yhden tällaisen suhteen elänyt ja ei kiitos enää. Aina kun minulle yritetään housuja tarjota suhteessa niin vastaus on EI. Se tappaa seksihalut, stressaa ja masentaa. Moni nykynainen olisi paljon onnellisempi jos siellä kotona ei olisi joku velour pappa tai muu munaton kummajainen.
Vierailija kirjoitti:
Eli olet lahna?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli olet lahna?
No noin paskaan analyysiin ei jaksa tuon kummempaa vastata kun et itse näytä käsittävän millaista alistuvaisuus sängyssä oikeasti on.
Vierailija kirjoitti:
Sehän on silloin tasa-arvoa. Vai onko tasa-arvoa vain se että univormun tapaiset päällä yhdessä rintarinnan kumppaneina häärätään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet liian tossu.
Tuskin. Tiedän omat arvoni, haluni ja tavoitteeni enkä yritä esim. miellyttää toista jos se sotii esim. itsearvostustani tai ajankäyttöäni kohtaan.
Ei se hyvältä kuulosta toisinkaan päin.
"En nuole, jos et ota suihin."
"Osta ite kukkas ja suklaas"
"Molemmat maksaa saman verran"
"En anna , jos ei haluta"
Hyvän itseluottamuksen omaava mies osaa myös vaatia naisilta.
Vierailija kirjoitti:
Ei se hyvältä kuulosta toisinkaan päin.
"En nuole, jos et ota suihin."
"Osta ite kukkas ja suklaas"
"Molemmat maksaa saman verran"
"En anna , jos ei haluta"
Hyvän itseluottamuksen omaava mies osaa myös vaatia naisilta.
Tuon kuullut miehiltä monta kertaa. Tosin maksamaan mistään ei kukaan koskaan ole alkanut.
Kato, ilmestyihän tämä femakko tännekki!