Nytkö se kamelin selkä katkesi? - haluan kuolla

Vierailija

Miten joku pieni asia voikin joskus olla viimeinen niitti. Tällä kertaa se on välihammas, joka joudutaan repimään. Ehkä näkyy hymyillessä, ehkä ei. Ymmärrän järjellä sen olevan vain hammas, mutta mä en vaan oikeesti enää jaksa olla täällä. Mulle riitti.

Taustana, että on mielenterveysongelmia ennestään ja ei ole ensimmäinen ajatus itsemurhasta. Kaikki oli kerran suunniteltu ja harjoiteltu, mutta joku vielä pisti vastaan toteuttamisen hetkellä.

Mutta nyt. Typerän hampaan takia tuntuu kiitti mulle riitti. Mun ei enää tarvii. Ahdistuksesta ja hyperventiloinnista päästyäni on tullut tyyneys.

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten hän päätti päivänsä yhden välihampaan tähden. Aika kehno lopetus, kyllä.

Joo. Itseänikin nauratti, että ei hyvältä kuulosta kuolla yhden hampaan takia. Ei kannata viimeiseen kirjeeseen kirjoittaa.
Ap

Vierailija

Noin se just menee. Kun on ihan poikki nääntynyt muista asioista, se voi olla juuri hammas tai joku muu naurettava pikkujuttu, joka tuntuu ihan ylitsepääsemättömältä.

Toisaalta jos nyt käyt lenkillä ja nukut hyvin, hammas voi alkaa tuntua taas pikkuasialta.

Vierailija

Mää periaatteessa ymmärrän sun fiilikset, kun ite olen ollut samassa tilanteessa, teholta heräsin ja läheltä liippasi.

Mutta mieti nyt vielä. Mää oon ihan sanomattoman kiitollinen ja onnellinen, että epäonnistuin, vaikka vaikeata ja ahdistavaa vieläkin on, mutta on myös niitä hyviä hetkiä, kun osaa vaan etsiä, varmasti sinullakin. Ellei tänään, niin voi olla jo huomenna. Näe se huominen, ja ylihuominen ja viikko senkin jälkeen. Elämä voi yllättää, kun antaa mahdollisuuden.

Vierailija

Melkein kuukausi tässä on aikaa ennen hampaan repimistä. Voihan se mieli muuttua, mutta nyt tuntuu aika varmalta. Ei vaan enää jaksa. Niin loputon väsymys. Niin loputon häpeä.

Ap

Vierailija

Multakin puuttuu yksi hammas. Sitä ei siis koskaan tullut. Vain pelkkä maitohammas. Juu, näkyy hymyillessä kun hymyilen leveästi. :D

Mene kuule vaikka käsipariksi jonnekin kriisialueelle työskentelemään niin osaat suhteuttaa ongelmasi vähän toisella tavalla. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Multakin puuttuu yksi hammas. Sitä ei siis koskaan tullut. Vain pelkkä maitohammas. Juu, näkyy hymyillessä kun hymyilen leveästi. :D

Mene kuule vaikka käsipariksi jonnekin kriisialueelle työskentelemään niin osaat suhteuttaa ongelmasi vähän toisella tavalla. 

Kyllä mielestäni osaan suhteuttaa asian. Ymmärrän kyllä, että kyse on hyvin mitättömästä asiasta. Oma sietokyky on vain tullut vastaan. En minä tällä hetkellä edes kykene työhön. Jos täytyisi taistella jossain elämästä ja kuolemasta, niin lamaantuisin vain odottamaan kuolemaa.
Ap

Vierailija

Mitäs tästä sanot: tuttavaltani armeijan hammaslääkäri veti hampaan 18-vuotiaalta, vaikka siinä oli ihan paikatavissa oleva reikä vain. Ja LISÄKSI sanoi, että koska vastapurija on nyt tarpeeton,, vedän senkin. ELI 2 HAMMASTA VEDETTIIN AIVAN TURHAAN.

Ne olivat viidennet tai kuudennet hampaat ihan suorassa hammasrivissä.

Sadisti!

Sulta sentään varmaan vedetään syystä. Teetä siihen joku silta tms (tai implantti, jos on varaa)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Onpa tyhmästi sanottu masentuneelle ja ahdistuneelle ihmiselle. Mä ymmärrän ap:ta. Silloin kun on loppu niin on loppu, ei siihen nälkiintyneet lapset tai raiskatut naiset auta.
Itse olen ap vastaavassa tilanteessa. Yritän vielä sinnitellä läheisteni takia, en halua että joutuvat suremaan minua. Jatkuvasti tulee vaan uusia ja uusia vastoinkäymisiä. Jotenkin olen aina vaan potkinut eteenpäin, mutta pelkään että vielä joskus tulee eteen se päivä jolloin silta katkeaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen suunnitelma? Se olisi kiinnostanut.

En tahdo täällä jakaa sen enempää itsemurhavinkkejä. Olen valinnut itselleni "sopivimman" tavan. Ei sivullisia, siististi ja varmasti.
Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

En tahdo täällä jakaa sen enempää itsemurhavinkkejä. Olen valinnut itselleni "sopivimman" tavan. Ei sivullisia, siististi ja varmasti.
Ap

Kerro kun kaikki varmasti tajuavat itsekin, että voi ampua, hukuttautua, hypätä eifelin tornista, ottaa sähköshokkihoitoa, viiltää ranteet auki. Ei ihmiset ihan noin tyhmiä ole.

Joten kerro oma suunnitelmasi. Kiinnostaa kovin.

Vierailija

Tiedätkö mikä minut on nostanut masennuksesta?

Olen katsonut kaikenlaisia dokumentteja ja lukenut kirjoja kehitysmaista, Intian ghetoista (Shamtaram, kirjoittanut Gregory David Roberts - muutti elämäni), Irakista, Iranista (Kukkien verellä kirjottu) ja monet muut joiden nimiä en nyt tähän hätään muista. Myös kun lukee ihan kotimaankin historiallisia romaaneja, tajuaa miten feikkiä tämä nykymaailma on kaikkine mukavuuksineen.

Minulla pisti maailman katsomuksen ja perspektiivin uuteen uskoon. Tajusin miten onnekas olen, kun olen saanut elää näin vapaana ja kaikki onnen avaimet ovat omissa käsissäni. Onnellisuuden ja sisäisen rauhan eteen on tehtävä töitä. Mitään ei pidä odottaa ilmaiseksi. Ei tule mitään pelastavia prinssejä tai prinsessoja eikä varsinkaan sitä ratsua.

Sekin vielä pieneksi kivaksi lisäksi, että noissa paikoissa on ihan normaalia, että hampaissa on vikaa, jos niitä on ollenkaan ;)

Mene vapaaehtoiseksi auttamaan. Huomaat kuinka paljon voit saada hyvää aikaan ja olet tärkeä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kerro kun kaikki varmasti tajuavat itsekin, että voi ampua, hukuttautua, hypätä eifelin tornista, ottaa sähköshokkihoitoa, viiltää ranteet auki. Ei ihmiset ihan noin tyhmiä ole.

Joten kerro oma suunnitelmasi. Kiinnostaa kovin.

Ei ole mikään noista. En pidä ketään tyhmänä ja etsivä löytää, mutten tahdo pienelläkään mahdollisuudella antaa itsemurhavinkkejä.

Google on ystävä ollut itsellenikin, vaikka kaikki tietää, miten ihmiset tekee itsemurhia. Noin teoriassa.

Ap

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat