Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näin miehen näkökulmasta naisen hyvä itseluottamus ei ole hyvä asia

Vierailija

Se usein ajaa naisen pois hänen pääroolistaan eli miehen miellyttämisestä.

"hyi, en ota suihin ellet nuole mun pimppaa kans"
"hae kaljas ihan itse vain"
"kotityöt jaetaan tasan"
"en anna, jos ei haluta"

Hyvän itseluottamuksen omaava nainen osaa myös vaatia mieheltä.

Sivut

Kommentit (40)

Vierailija

Jepjep, onneks tollaset tossukkamiehet pysyy musta kaukana koska mä näytän ulospäin ylimieliseltä ja tavallaanhan mä oonki ;)

Anastasia
Seuraa 
Liittynyt11.10.2015

Elä huoli, etköhän sinäkin löydä alistuvaisen naisen vielä jostain :) osta vaikka Barbara tai seksirobotti sellaista odotellessa. Tai käy hakemassa sellainen jostain Thaimaasta, jossa naisen arvo on muutenkin lähes mitätön.

A lion never loses sleep over the opinions of sheep.

Vierailija

oot just se mies tyyppi mistä puhuttiin kaverin kanssa. Sun laiset tarvii vierelleen mahdollisimman nuoren kokemattoman joka tiedä omaa arvoa ja epävarman naisen. Oot säälittävä NAISTEN vihaaja.
PS. jos vastaat tähän = myönnät, että olet paskanaama jonka äiti maksaa laskut. heippa

Vierailija

No, eihän tuo noin yksinkertaista ole. Suuseksiä en anna vain, koska se kuvottaa minua saavana ja antavana osapuolena.

Olen kyllä itseluottamuksen omaava nainen, mutta se liittyy enemmän oman elämän järjestämiseen kuin parisuhteeseen. Siinä ollaan tasa-arvoisia. Kummankin pitää tehdä töitä kotona, kun kumpikin kerran tienaa. Suostun heti unelma-"ammattiini" kotirouvaksi, jos mies vaan elättäisi, mutta kun ei... Silloin voisin vaikka lipaista pippeliäkin.

Vierailija

Vaikka aloitus on provo niin jotain totuuden jyvää tuossa on. Luin juuri jonkun psykologin kirjoituksesta että flirttailu on naisilla "alistumisen" merkkien antamista tyyliin "minut saa valloittaa", esim. kun nainen vilkaisee miestä ja sitten laskee nopeasti katseen alas ikään kuin alistuneena. Jos nainen alkaa uhmata miestä, eikä pelaa tätä alistuneen naisen roolia, niin se ei ole miehistä viehättävää ja viestii muutenkin että nainen on menettänyt kunnioituksensa miestään kohtaan.

Vierailija

Mä taas sanon: "hyi, en ota sinulta suihin ja mun nuoleminen ei auta asiaa". (koska en kaipaa sitä). Eli sulla on ollu ap vielä aika suostuvaisia naisia.

Vierailija

Noh aika provo mutta totuuden siemen kyllä..

Tasa-arvo seksuaalisessa mielessä parisuhteessa on turn-off.

Miellyttämishaluinen, kiltti ja "hieman" alistuva nainen on vaimomateriaalia useimmille miehille.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miellyttämishaluinen, kiltti ja "hieman" alistuva nainen on vaimomateriaalia useimmille miehille.

Ei ole. Itse olen täysi tossu naisena, ja se on johtanut siihen etteivät miehet (useampi) ole kunnioittaneet minua lainkaan vaan vittuilleet mm. siitä, että haluan miellyttää ja muutoinkin kiinnostus tippunut.

Että näin naisen näkökulmasta miehet tuntuvat viehättyvän enemmän vahvoista, vähän hankalista ja hyväitsetuntoisista naisista.

Vierailija

Ööh...olin ennen kiltti ja alistuvainen, miellytin miestäni. Mitä sain ? Jätti mut jonku ho...ron takia joka sit oliki vaativa ja riehuu, raivoo. Exä tykkää koska ovat vielä yhdessä. Ja minä en miehiä enää miellytä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vaikka aloitus on provo niin jotain totuuden jyvää tuossa on. Luin juuri jonkun psykologin kirjoituksesta että flirttailu on naisilla "alistumisen" merkkien antamista tyyliin "minut saa valloittaa", esim. kun nainen vilkaisee miestä ja sitten laskee nopeasti katseen alas ikään kuin alistuneena. Jos nainen alkaa uhmata miestä, eikä pelaa tätä alistuneen naisen roolia, niin se ei ole miehistä viehättävää ja viestii muutenkin että nainen on menettänyt kunnioituksensa miestään kohtaan.

Itse erittäin hyvän itsetunnon omaavana miehenä en oikein osaa tuollaista alistumista ja "kunnioituksen" puutetta osaa pitää viehättävänä. Pidän sitä huonona itsetuntona ja huonoitsetuntoisten kanssa ei jaksa pitempään pelata, oli kyseessä mies tai nainen. Jatkuva pönkitys ja myötäkarvaan silittely käy pitemmänpäälle duunista. "Näyttääkö mun perse isolta..." "pitää vielä kokeilla pari mekkoa..." tuota ei jaksa kukaan!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Itse olen täysi tossu naisena, ja se on johtanut siihen etteivät miehet (useampi) ole kunnioittaneet minua lainkaan vaan vittuilleet mm. siitä, että haluan miellyttää ja muutoinkin kiinnostus tippunut.

Että näin naisen näkökulmasta miehet tuntuvat viehättyvän enemmän vahvoista, vähän hankalista ja hyväitsetuntoisista naisista.

Täysin samoja kokemuksia !

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat