Nytkö se kamelin selkä katkesi? - haluan kuolla
Miten joku pieni asia voikin joskus olla viimeinen niitti. Tällä kertaa se on välihammas, joka joudutaan repimään. Ehkä näkyy hymyillessä, ehkä ei. Ymmärrän järjellä sen olevan vain hammas, mutta mä en vaan oikeesti enää jaksa olla täällä. Mulle riitti.
Taustana, että on mielenterveysongelmia ennestään ja ei ole ensimmäinen ajatus itsemurhasta. Kaikki oli kerran suunniteltu ja harjoiteltu, mutta joku vielä pisti vastaan toteuttamisen hetkellä.
Mutta nyt. Typerän hampaan takia tuntuu kiitti mulle riitti. Mun ei enää tarvii. Ahdistuksesta ja hyperventiloinnista päästyäni on tullut tyyneys.
Kommentit (23)
Mun oma suunnitelma. Putkikasveista keitän keskushermoston lamauttavan myrkyn, jolloin liikkuminenkin on estynyt ja pikkuhiljaa (hengitys)elimet lakkaavat toimimasta.
Sitä ennen juon pullon kossua, otan kasan unilääkkeitä. Sitten myrkyt ja hyppää avantoon kun vielä pystyy liikkumaan.
Hyvää matkaa sinulle ap, mihin sitten päädytkään. Elämäni matkalla olen oppinut sen, etten niin alas ole pudonnut, etteikö sieltä aina olisi ollut suunta vain ylöspäin joko yksin tai sitten jonkun avustamana. Sen myös olen oppinut, että kaikella on tarkoituksensa - jopa hammaslääkäri reissulla.
Putkikasveista saa myrkkyä, joilla lähtee nirri.
Myrkkysienet