Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anoppi paheksuu taloamme

Vierailija

Tänään moitti, että "ei sun kohdalla voi puhua sisustamisesta kun sähän vaan sijoitat tavarat ja huonekalut etkä yhtään mieti miten ne sopii toisiinsa ja miten värimaailma menee".

NO KUMPIKOHAN MEISTÄ TÄÄLLÄ ASUU???!!!

Ei aina jaksaisi tuota samaa. Ei vois sisustaminen kiinnostaa pätkääkään vähempää kun taas anoppi ihan toista äärilaitaa. Muuttaa sisustusta asunnossaan ainakin kerran vuodessa ja kyttää kaikki trendit ja niin edelleen. Ollaan ihan eri maailmasta. En nyt koe että tämä olisi kynnyskysymys meidän kanssakäymiseen, mutta siitä voi vielä tulla sellainen.

Kommentit (6)

Vierailija

Eli taas sama anoppi vauhdissa, joka toisessa ketjussa käy teillä kaapit siivoamassa ja lastenvatteet paikkaamassa. TROLLOLOO!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Eli taas sama anoppi vauhdissa, joka toisessa ketjussa käy teillä kaapit siivoamassa ja lastenvatteet paikkaamassa. TROLLOLOO!

No ei takuulla tämä mun anoppi siivoile kaappeja meillä tai paikkaa lastenvaatteita. On ihan ykkösluokan tarkka ja niuho, ei varmaan ikinä lapsilleen edes rikkinäisiä vaatteita pukenut. ap

Vierailija

Tämän saman trollaajan tuntee kirjotustavasta. Kyllä- on kirjottanut aieemman anoppiketjun ja molemmat joluaiheiset ketjut tänne.  

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tämän saman trollaajan tuntee kirjotustavasta. Kyllä- on kirjottanut aieemman anoppiketjun ja molemmat joluaiheiset ketjut tänne.  

En ole sama henkilö. Mun anoppi on sisustus- ja asuntointoilija ja paneutuu sielunsa syövereillä kärsimään mun välinpitämättömyydesta sisustusasioihin. Kaveripiirissä anopit kuulemma valittaa miniöidensä lastenhoitotavoista tai lapsiin liittyvistä asioista, mutta meillä hakauksen aiheena on jo mainittu sisustuskeissi. ap

Vierailija

mun anoppi taas on niin kauhea sottapytty että inhotaa viedä lapsia anopin luo kun ei yhtään tiedä mitä poimivat lattialta ja suuhunsa pistävät....

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat