Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miten pääsee helpoiten sealifeen keskustasta?
20.10.2015 |
Onko se kiva paikka 2v ja 6v ? Pääseekö liikkumaan rattailla?
Kommentit (2)
Helpoiten pääsee taksilla. Halvemmallakin sitten pääsee kyllä, mutta eipä tuo maksa maltaita pirssilläkään ajettuna.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Rautatieaseman edestä Kaivokadulta pääset ratikalla numero 3 (Nordenskiöldinkadulle päin menevä). Jää pois Linnanmäen pysäkillä, kävele ylös mäkeä. Tarkista aikataulusta, että kyseessä on matala-lattiavuoro, niin pääset ratteiden kanssa helposti kyytiin.
Asemalta Rautatietorinpuolelta lähtee myös bussi 23, laituri 2. Jääkää pois myös Linnanmäen pysäkillä.
Tuolta näkee reitit ja aikataulut
http://www.reittiopas.fi/
Luulen että 6-vuotiaalle kiva retki, 2-vuotiaalle voi mennä vähän yli hilseen, ellet kerro ja näytä aktiivisesti asioita. Paikka on esteetön ja siellä on hissit, joten voit ottaa rattaat.
https://www.visitsealife.com/helsinki/