kammottavat lävistykset

Vierailija

En ymmärrä, miten KUKAAN voi luulla noiden kaunistavan ! :O
Pahin kaikista on septum, joka umpinaisena tuo mieleen sonnit ja avoinaisena roikkuvat räkäjojot..:x toiseksi rumin on rengas kulmakarvassa. Napakoru menee koska se ei näy ( paitsi uimahallissa ym) ja kielikoru samoin mutta muut..

Sivut

Kommentit (18)

Anastasia
Seuraa 
Liittynyt11.10.2015

Makuja on monenlaisia.. Mä itse tykkään läväreistä, mutta niiden tulee sopia henkilölle itselleen ja olla maltilla otettuja.

Huomaa ero näissä kahdessa kuvassa

https://cdn.empowernetwork.com/user_images/post/2014/01/18/8/1e/a93b/540...

https://41.media.tumblr.com/9b8414c29dd4807857bb3b1bb006eb21/tumblr_mli4...

Vaikka tääkin tyttö on tosi kaunis, lävistyksiä on jo liikaa mun makuun

http://25.media.tumblr.com/tumblr_mdk9d7fpt81qb0g1po1_500.jpg

A lion never loses sleep over the opinions of sheep.

Vierailija

Mä taas tykkään lävistyksistä ja oikeassa paikassa ja oikeanlainen koru, lävistys kaunistaa. :)
Itselläkin on kielessä, korvassa industrial ja medusa.

Vierailija

Juu myönnän että joilekkin saatavat sopia mutta isommalle osalle ei ! Ikävä kyllä suurin osa suomalaista on punakoita pottuneniä ja siihen kun lyödään päälle "räväkkä" musta hiusväri sekä rengasnenässä.. oh lord, my eyes !

Ap

Vierailija

Minusta kielikorukaan ei ole kovin ihana. Tosi nautinto katsella sitä jatkuvaa maiskuttelua, ihan kuin märehtivän lehmän kanssa olisi tekemisissä.

Ja sittenhän niistä jää tosi rumat arvet. Kun ihminen aikuistuu ja ottaa lävistykset pois, ei kuitenkaan pääse rei'istä ja arvista eroon.

Vierailija

Olen huomannut olevani tässä asiassa ulkonäkörasisti: mielestäni lävistykset sopivat vain hyvin kauniille ja raikkaannäköisille nuorille naisille. Eikö se olekin ikävä mielipide kaikkia vähemmän kauniita ja raikkaita kohtaan? Pitää yrittää laajentaa makumieltymyksiä...

pulutossu
Seuraa 
Liittynyt13.9.2015

Enemmän

Vierailija kirjoitti:

Juu myönnän että joilekkin saatavat sopia mutta isommalle osalle ei ! Ikävä kyllä suurin osa suomalaista on punakoita pottuneniä ja siihen kun lyödään päälle "räväkkä" musta hiusväri sekä rengasnenässä.. oh lord, my eyes !

Ap

Enemmän silmiä särkevät nuo kirjoitusvirheet kuin jonkun nenäkoru.

Vierailija

lävistykset ovat upeita, mutta niihinkin pätee  " kaikki ei sovi kaikille". Noomi Rapace MIllenium-leffasarjassa on esimerkki naisesta, jota lävistykset pukevat hemmetin hyvin mutta suurin osa ihmisistä ei ole yhtä onnekkaita. esim. madonna ja septum eivät todellakaan sovi jokaiselle !

Anastasia
Seuraa 
Liittynyt11.10.2015

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mä en oikeesti ymmärrä tätä yleistystä suomalaisista. Kaupungillakin, kun kulkee, niin ei ole juurikaan tämäntyyppisiä ihmisiä tullut kadulla vastaan? Suurin osa ihan tavallisia tallaajia, ihan hyvännäköisiäkin ihmisiä. Yksittäisesti jotain reppanoita on katukuvassa, mutta eikös niitä oo ihan jokasessa maassa muutenkin.

A lion never loses sleep over the opinions of sheep.

pulutossu
Seuraa 
Liittynyt13.9.2015

Vierailija kirjoitti:

Minusta kielikorukaan ei ole kovin ihana. Tosi nautinto katsella sitä jatkuvaa maiskuttelua, ihan kuin märehtivän lehmän kanssa olisi tekemisissä.

Ja sittenhän niistä jää tosi rumat arvet. Kun ihminen aikuistuu ja ottaa lävistykset pois, ei kuitenkaan pääse rei'istä ja arvista eroon.

Aikuistuu... Ah miten vanhanaikaista. Meidän seurakuntamme papilla on kaksi korvarustorengasta, yksi tavallinen korvakoru, tatuointeja ympäri kehoa ja kulmakori, ikää 38 vuotta. Hänellä on kolme lasta ja työpaikkakin yli kymmenen vuotta, kyllä hän minun silmääni ihan aikuiselta vaikuttaa. Sitä paitsi kaikista koruista ei jää reikää tai arpea, esim. minun nenässäni ei näy mitään siinä pari vuotta sitten olleesta tapista, ei myöskään korvarustoissa tai kielessä. Suun ympärys on eri asia, samoin kulma.

Vierailija

kun lihava, pottunokkainen, hiirenhäntäinen suominainen haluaa kaunistautua hän ottaa renkaan huuleen tai kulmaan, ruusu-tatuoinnin tissiin, värjää pään kirkkaanpunaiseksi ja vetää päälle narutopin sekä minihameen ja legginsit.

ja sitten pahastutaan " miksi suomalaiset naiset ovat niin rumia"-keskusteluista...

pulutossu
Seuraa 
Liittynyt13.9.2015

pulutossu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuistuu... Ah miten vanhanaikaista. Meidän seurakuntamme papilla on kaksi korvarustorengasta, yksi tavallinen korvakoru, tatuointeja ympäri kehoa ja kulmakori, ikää 38 vuotta. Hänellä on kolme lasta ja työpaikkakin yli kymmenen vuotta, kyllä hän minun silmääni ihan aikuiselta vaikuttaa. Sitä paitsi kaikista koruista ei jää reikää tai arpea, esim. minun nenässäni ei näy mitään siinä pari vuotta sitten olleesta tapista, ei myöskään korvarustoissa tai kielessä. Suun ympärys on eri asia, samoin kulma.

Että kulmakori... Kiitos taas autocorrect.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat