Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Serkku suuttui, kun koirillani on päivisin "lastenvahti"

Vierailija

Eli käyn töissä ja mies myös, lapsia ei ole eikä tule. Molemmat kuitenkin tienaamme hyvin mutta toisaalta joudumme tekemään myös pitkää päivää. Palkkasimme siis koirillemme (rottweilereita) ns. lastenhoitajan, poika käyttää heitä ulkona, leikkii ja heittelee palloa takapihallamme, aidattu tietysti. Ruokkii ohjeiden mukaan monipuolisesti.

Serkku tuli hakemaan viime juhlista unohtuneita kenkiään ja törmäsi koiravahtiimme laittamassa ruokaa. Hän paistoi koirille maustamatonta kanaa ja toisella levyllä jauhelihaa. Serkku kysyi että onko nuo johonkin juhliin jolloin hoitaja sanoi ettei, vaan on koirien lounas. Tuon jälkeen soitti minulle ja raivosi "Normaalisti koirat syö nappulaa mutta kai sun pitää tässäkin asiassa olla meitä muita parempi, lehmä"

Nyt olen vähän ihmeissäni, miten siitä voi suuttua että joku huolehtii lemmikeistään?

Sivut

Kommentit (35)

Vierailija

Kateellinen siitä että teillä on tuohon varaa... Turha tuollaisesta suutahtamisesta on välittää, anna mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, ja jatka toimimista niin kuin itse hyväksi näet.

Vierailija

Otsikko on valheellinen. Eihän se sun serkkus sitten siitä suttunut, että teillä on vahti päivisin, vaan siitä että te syötätte koirillenne kanaa ja jauhelihaa nappuloiden sijaan. 

Vierailija

"Normaalisti koirat syö nappulaa"? No meillä  on vaan kissa mutta se syö kyllä muutakin kuin "nappulaa". Melkonen serkku. Että ihan lehmäksi nimittelee? Hyvähän se vaan on että koirilla on hoitaja, vastuuntuntoista toimintaa. 

Vierailija

8, toisella peräsuolen ulostyöntymä eli kaikki liha täytyy kypsentää. Toinen menee ripulille raa'asta. Järkevintä siis paistaa/keittää.

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

8, toisella peräsuolen ulostyöntymä eli kaikki liha täytyy kypsentää. Toinen menee ripulille raa'asta. Järkevintä siis paistaa/keittää.

Ap

Järkevintä olisi lopettaa noin sairaat koirat. Ottakaa uusi lemmikki sitten, kun teillä on itsellä aikaa hoitaa sitä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat