Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Serkku suuttui, kun koirillani on päivisin "lastenvahti"

Vierailija
20.10.2015 |

Eli käyn töissä ja mies myös, lapsia ei ole eikä tule. Molemmat kuitenkin tienaamme hyvin mutta toisaalta joudumme tekemään myös pitkää päivää. Palkkasimme siis koirillemme (rottweilereita) ns. lastenhoitajan, poika käyttää heitä ulkona, leikkii ja heittelee palloa takapihallamme, aidattu tietysti. Ruokkii ohjeiden mukaan monipuolisesti.

Serkku tuli hakemaan viime juhlista unohtuneita kenkiään ja törmäsi koiravahtiimme laittamassa ruokaa. Hän paistoi koirille maustamatonta kanaa ja toisella levyllä jauhelihaa. Serkku kysyi että onko nuo johonkin juhliin jolloin hoitaja sanoi ettei, vaan on koirien lounas. Tuon jälkeen soitti minulle ja raivosi "Normaalisti koirat syö nappulaa mutta kai sun pitää tässäkin asiassa olla meitä muita parempi, lehmä"

Nyt olen vähän ihmeissäni, miten siitä voi suuttua että joku huolehtii lemmikeistään?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

4/5, tää oli hauska.

Vierailija
22/35 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika hyvä mielikuvitus sulla kun kirjoitat näitä provoja

Tää on nykyisin lähes pelkästään provoketjuja ja trollausta täynnä. Sama tyyppi niitä tehtailee, kerran pari ymmärtäis, mutta päivästä toiseen. Ei kyllä ehdi töissä käymään tai opiskelemaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Törkeää käskeä toista tappamaan rakkaat lemmikkinsä. Oletko itse 15 valmis tappaman lapsesi jos tällä on joku allergia?

Meidän koiralla ollut myös tuo peräsuolivaiva ja se tosiaan ei ole mikään tappava jos huolehditaan ruokavaliosta. Eikä siinä koira mitenkään kärsi kun on lääkkeet. Käskisitkö toisen tappaa vaikka isoisänsä kun tällä on ummetusta? Tuo vaiva kun pysyy lääkkeillä kurissa.

Tyypillinen hysteerinen koiravouhkaaja vertaa eläimiä ihmisiin. :=DDDDDDDDDDDD

Hymiöistäsi (määrästä) tuli hiukan hysteerinen vaikutelma. Mutta ihminenkin on eläin, oletko tiennyt sitä? Jos ihmistä vertaisi kiviin tai puolukoihin olisi se oudompaa mutta eläimiin "vertaaminen" on ihan ok.

Vierailija
24/35 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just mahtavaa, että osaa arvostaa lemmikkejään ja hoitaa asiat kuluista huolimatta. Koirat varmasti tykkäävät siitä, että niitä tullaan lenkittämään ja saavat hyvää sapuskaa. Näin pitäisi kaikkien ihmisten toimia - on varmasti monia koiria, jotka joutuvat nököttämään kotona yksin 10 tuntiakin päivässä (jos vaikka työpäivä on perus 8h ja matkat tunti suuntaansa). Koirat antavat omistajilleen 100 % rakkautta, on siis syytä kohdella näitä ihmisen parhaita ystäviä sen mukaisesti.

Vierailija
25/35 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

8, toisella peräsuolen ulostyöntymä eli kaikki liha täytyy kypsentää. Toinen menee ripulille raa'asta. Järkevintä siis paistaa/keittää.

Ap

Järkevintä olisi lopettaa noin sairaat koirat. Ottakaa uusi lemmikki sitten, kun teillä on itsellä aikaa hoitaa sitä.

Muista lopettaa itsesi ja varsinkin aikaa vievät lapsesi heti jos teillä ilmenee mitään ruokavalioon vaikuttavia terveydellisiä muutoksia.

Vierailija
26/35 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tuollaisesta voi suuttua? Koirilla on sentään hyvä elämä ja kuulostavat nauttivan olostaan. Mikä on ongelma?

Vierailija
27/35 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ihmiset kasvejakaan ole. Mitä vittua nyt taas, hermanni?

Vierailija
28/35 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Törkeää käskeä toista tappamaan rakkaat lemmikkinsä. Oletko itse 15 valmis tappaman lapsesi jos tällä on joku allergia?

Meidän koiralla ollut myös tuo peräsuolivaiva ja se tosiaan ei ole mikään tappava jos huolehditaan ruokavaliosta. Eikä siinä koira mitenkään kärsi kun on lääkkeet. Käskisitkö toisen tappaa vaikka isoisänsä kun tällä on ummetusta? Tuo vaiva kun pysyy lääkkeillä kurissa.

Mikä lainaamassasi kommentissa oli "tyypillistä vouhkaajan hysteriaa"? Hysteeristä vouhotusta on kehottaa lopettamaan ko eläimet. Asian rinnastaminen allergisiin ihmisiin toi realistisen suhtautumisen lopetukseen, asiallisella tavalla kaukana hysteerisestä.

Vierailija
29/35 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli käyn töissä ja mies myös, lapsia ei ole eikä tule. Molemmat kuitenkin tienaamme hyvin mutta toisaalta joudumme tekemään myös pitkää päivää. Palkkasimme siis koirillemme (rottweilereita) ns. lastenhoitajan, poika käyttää heitä ulkona, leikkii ja heittelee palloa takapihallamme, aidattu tietysti. Ruokkii ohjeiden mukaan monipuolisesti.

Serkku tuli hakemaan viime juhlista unohtuneita kenkiään ja törmäsi koiravahtiimme laittamassa ruokaa. Hän paistoi koirille maustamatonta kanaa ja toisella levyllä jauhelihaa. Serkku kysyi että onko nuo johonkin juhliin jolloin hoitaja sanoi ettei, vaan on koirien lounas. Tuon jälkeen soitti minulle ja raivosi "Normaalisti koirat syö nappulaa mutta kai sun pitää tässäkin asiassa olla meitä muita parempi, lehmä"

Nyt olen vähän ihmeissäni, miten siitä voi suuttua että joku huolehtii lemmikeistään?

Aika kumma tapaus,luulisi että ei se serkun napaa kaiva miten te olette järjestäneet koirienne hoidon ja ruokinnan.Täällä tarjotaan  yleensä kateutta syyksi kaikkeen erimielisyyteen,mutta ehkä se tällä kertaa pitää paikkansa,jos kerran serkku on maininnut tuon että muut koirat syövät nappuloita.Ei kai muuten mitkään kuivaruokanappulat ole minkään eläimen luontaista ravintoa?Kyllä mä ainakin annan kissoille sekä märkä-että kuivaruokaa,mielläni ostaisin parempaa kuin markettiruoka jos olisi varaa.

Jotenkin ymmärtäisi että joku närkästyy kun näkee eläimiä kohdeltavan huonosti,mutta kumma syy suuttua siitä että koirilla on seuraa ja syövät kunnolla :D Serkku ei vaikuta ihan täysipäiseltä,jos tuollaisen takia nimittelee ja haastaa riitaa.

Vierailija
30/35 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain aiempaa kommentoijaa kompaten: IHANAA lukea, että ap on koiriensa omistautumisen arvoinen!! Ole ylpeä itsestäsi ja jätä serkkusi kommentit omaan arvoonsa.

Vierailija
31/35 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No höh, meidän koiralla on oma hovimestari, autonkuljettaja  ja kynsienleikkaaja.

Niin meilläkin. Hieroja on myös palkattu. Mutta vain puolipäiväiseksi. Hovimestari joutuu kyllä laittamaan kullannupulle kolmen ruokalajin aamiaisen ja illallisen. Lounasta kulta ei tietenkään syö

Itse otamme työpäivän jälkeen pakasteateriat

Vierailija
32/35 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään koirallani syötä nappuloita, vaan raakaruokaa ja välillä tosiaan paistan / keitän kalaa tai kanaa.. Ei ole kellään kyllä ollut valittamista..
Ei kannata ottaa itseensä, ehkä serkkusi oli vain kateellinen tai ei-niin-koiraihmisiä, että ymmärtäisi, että haluatte pitää hyvää huolta koiristanne?

Vierailija
33/35 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samantyyppinen tapaus mullakin... Syötän koirilleni raakoja lihoja ja lihaisia luita. Koirien ruokiin (lihat, luut, nappulaaki annan välillä, herkut jne)) menee rahaa noin 200-300e/kk. 

Kaverini sanoi kerran että "Koirille pitäs kyl syöttää vaan nappulaa, mä en kyl mitää lihoja anna", sanoin siihen että "Ok. No mä haluan antaa lihoja, eiköhän se ole mun asiani", kaveri siihen "No aika kalliiksi kyl tulee tollanen, mitä järkee?" ja mä siihen että "Mulla on varaa kyllä ruokkia" ja kaverihan suuttu tuosta ja oven kiinni paiskaen lähti mun luota pois.

Kysyin sitten myöhemmin kaveriltani, että miksi tuosta piti suuttua? Kaveri tokasi "No vittu kun pitää leuhkia rahoilla!" :D

Että sellasta. Ei olla nykyään paljoa enään tekemisissä.

34/35 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen opettanut koirani olemaan yksin kotona, kun olimme töissä.Ei mitään ongelmia.Nyt vietetämme eläkepäiviä kaikki kolme,minä, mieheni koira,joka on nyt 10v.

Kerron muuten koiralleni enemmän asioita kun miehelleni.Onneksi se ei ole mikään suupaltti,siis koira.

Vierailija
35/35 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä116 kirjoitti:

Minä olen opettanut koirani olemaan yksin kotona, kun olimme töissä.Ei mitään ongelmia.Nyt vietetämme eläkepäiviä kaikki kolme,minä, mieheni koira,joka on nyt 10v.

Kerron muuten koiralleni enemmän asioita kun miehelleni.Onneksi se ei ole mikään suupaltti,siis koira.

Meilläkin on koira opetettu olemaan yksin, mutta palkkaisin heti "lapsen vahdin" sille, jos olisi varaa. Ap:n kaltaisia koiranomistajia saisi olla enemmän.

Ja samaa mieltä, että koira on mainio kuuntelija/terapeutti :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä