Ostin maksalaatikkoa, joka maistuu hiukan kalalle. Miksi?
Tietääkö kukaan, mikä voi aiheuttaa kalan makua maksalaatikkoon? Atrian klassikko.
Kommentit (26)
Lue ainesosaluettelo, jos siitä selviäis.
Jos olisi ollut Saarioista, niin vastaus olisi ollut, että se on äitien tekemää.
Voiko se olla tehty sellaisen elukan maksasta, joka on syönyt koko ikänsä kalarehua? En tiedä, tuli vaan mieleen. Jos pihvissä on joskus kalainen maku, se johtuu siitä kalarehusta, jos yksipuolisesti ruokittu.
Joko suussasi on vikaa tai sitten tuotantolinjalla on käsitelty kalaa.
Mä olen joskus kauan aikaa sitten syönyt halpoja kananmunia, jotka maistuivat ihan kalaöljylle. Se maku oli jotakin aivan kammottavaa. :((
Sen jälkeen olenkin ostanut vain ja ainoastaan laadukkaita luomumunia. Kyllä se eläimelle syötetty ravinto on erittäin merkittävässä asemassa lopputuotteen laadukkuudessa.
Siis yäk, en pysty syömään maksalaatikkoa varmaan enää loppuvuonna. Makumuisto tulee jo ketjun lukemisesta. Toivottavasti joku valittaa Atrialle.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Siis yäk, en pysty syömään maksalaatikkoa varmaan enää loppuvuonna. Makumuisto tulee jo ketjun lukemisesta. Toivottavasti joku valittaa Atrialle.
-ap
Miksi siitä pitäisi valittaa?
Saarioisten maksalaatikko on ainut syömäkelpoinen.
Atrian maksalaatikko on pahaa velliä.
Vierailija kirjoitti:
Kuten muutkin einekset.
Itse oon huomannut tuon saman jutun joissain laatikoissa. Tais olla lidlissä myytävissä. Väkisin on pitänyt sitten vaan vedellä se moska alas.
Vierailija kirjoitti:
Tätä tulin myös kirjoittamaan. Kaikki muut maksalaatikot ovat pehmeää epämääräiselle maistuvaa mössöä. Syön harvoin maksalaatikkoa, mutta onhan tuo Saarioisten maksalaatikko täysin eri tavaraa kuin ne muut, joita olen joskus erehtynyt ostamaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen joskus kauan aikaa sitten syönyt halpoja kananmunia, jotka maistuivat ihan kalaöljylle. Se maku oli jotakin aivan kammottavaa. :((
Sen jälkeen olenkin ostanut vain ja ainoastaan laadukkaita luomumunia. Kyllä se eläimelle syötetty ravinto on erittäin merkittävässä asemassa lopputuotteen laadukkuudessa.
Tämä tapahtui myös minulle. Kaiken lisäksi sain allergisen reaktion. Voimakas kutina kyynärtaipeissa. En ole allerginen kananmunille enkä kalalle.
Saarioisten maksalaatikko on hyvää. Muut harmaata velliä.
Vierailija kirjoitti:
-ap
Varmasti näin. Lukuisat ihmiset valittavat Atrialle, että luin keskustelupalstalta, että maksalaatikkonne on huonoa. Aloittaja katsos delegoi.
Vierailija kirjoitti:
Joko suussasi on vikaa tai sitten tuotantolinjalla on käsitelty kalaa.
Älä viitsi. Tuollaiset kalankäsittelyt tulisi ilmoittaa.
Mikä hemmetin klassikko. Pahaa ollut aina.
Kukapa sen tietäisi, miksi menit sellaista maksalaatikkoa ostamaan.