Häiritseekö miehiä naisen kropan maskuliiniset piirteet?

Vierailija

esim. vahvapiirteiset kasvot tai kapea lantio? 

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Miehet ovat erilaisia. Joitakin varmasti häiritsee ihan valtavasti, toisia ei ollenkaan. Tiedän yhden miehen joka nimenomaan ei pidä leveälanteisista naisista vaan kapealanteisista, koska leveä lantio näyttää hänestä läskiltä. 

Vierailija

Minun miestä haittaa miehekkään näköiset naiset. Hän jumaloi kurveja ja tiimalasivartaloa. Exäni taas päinvastoin ja hänen nykyinen vaimonsa on kuin heinäseiväs. Minä olen saanut kuulla exän lisäksi kahdelta muulta että pitäis laihduttaa. Liittyy tuohon kakksen kommenttiin. Mulla on levee lantio, isot rinnat ja reiteväkin olen (kuitenkin kokoa 38-40 käytän). Ei ne ruumiin mittasuhteet paljon muutu. Kokemusta on 10 kg kevyempänäkin niin suhteessa lantio ja rinnat on isot. Eli poikamaista vartaloa en saa. Eli kysymykseen vastaus: uskoisin omalla kokemuksella että suurinta osaa ei haittaa vaan päinvastoin.

Vierailija

Minulla on kapea lantio ja aina on ollut miehiä jotka ovat olleet kiinnostuneita minusta. Eiköhän kaikenkokoisille ja näköisille naisille löydy ottajia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän kaikenkokoisille ja näköisille naisille löydy ottajia.

Päivän vitsi.

Miten niin?

Vierailija

Mulla on kapea lantio ja leveähköt hartiat, mutta eipä se ole mitenkään haitannut. Päinvastoin, olen pitkä ja hoikka ja noiden piirteiden ansiosta näytän kuulemma urheilulliselta. Uudet tuttavuudet olettavat usein mun olevan joku telinevoimistelija tai balettitanssija :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivän vitsi.

Miten niin?

Olen nainen ja yksikään mies ei ole minua halunnut. Eli älkää jaksako lässyttää tuota paskaa, kiitos.

Vierailija

Mulla on leveät hartiat, ne on siis leveämmät kuin lantio, vaikka sekin on metrin ylmpärysmitaltaan! Ai että miten korpeaa tämä. Nykyään katselen ihan tavallisiakin naisia, miten naisellisen kapeat hartiat ja siro luusto niillä on... Ja sekin vielä, ettei tähän auta laihduttaminen, ei leikkaukset, tämä pitää vaan hyväksyä. Oli pakko vuodattaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mulla on leveät hartiat, ne on siis leveämmät kuin lantio, vaikka sekin on metrin ylmpärysmitaltaan! Ai että miten korpeaa tämä. Nykyään katselen ihan tavallisiakin naisia, miten naisellisen kapeat hartiat ja siro luusto niillä on... Ja sekin vielä, ettei tähän auta laihduttaminen, ei leikkaukset, tämä pitää vaan hyväksyä. Oli pakko vuodattaa.

Minulla vähän sama ongelma, tosin hartiat on yhtä leveät kuin lantio ja vyötärö on tosi hoikka suhteessa hartioiden ja lantion kokoon. Ilman vaatteita tulee lähes selkeä V:n malli vyötärölle vähän tähän tapaan ><. En ole mikään pitkä, joten siitä tulee tunne, että olen rehevä vaikka oikeasti olen hoikka. Pointtina se, että vaikka itselläni on ns. naiselliset muodot, toivoisin kovasti toisenlaista, kapealantioisempaa vartalonmallia. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivän vitsi.

Miten niin?

Olen nainen ja yksikään mies ei ole minua halunnut. Eli älkää jaksako lässyttää tuota paskaa, kiitos.

Tunnen 200-kiloisia naisia ja naisia, joilla on penis. Yksikään heistä ei ole sinkku.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat