Miksi pettäminen on niin houkuttelevaa...

Maija

Oon ollu mieheni kanssa 5v yhdessä, vuosi naimisissa ja lapsiakin on. Mies vaan masentunut, kohtelee mua huonosti (tiedän että johtuu sairaudesta äksyilyt sun muut), seksiä hänen aloitteestaan n.kerran kuussa.. mun aloitteet torppaa heti. Oon kuitenkin ok-näköinen, pieni rouva, ikääkin "vasta" 27. En vaan saa läheisyyttä muilta kuin lapsiltani haleja ja pää hajoaa tähän .. panetukseen!

Nyt sit työkuvioitten kautta tutuksi tullut hieman mua vanhempi herrasmies, komea ja kiltti, jolle sitten yövuorossa avauduin tilanteesta. Hän mua omien sanojensa mukaan "pitäisi mielellään hyvänä, mies ei saisi tietää" ja hullua kyllä, herran tarjoust tuntuu niin houkuttelevalta!

Mut miten vastustan kiusausta! Auttakaa mua, en voi kellekkään tilanteesta kertoa. Ja siis ainakin nyt kiltisti kieltäydyin työkaverin tarjouksesta..

Mieheni käy terapiassa ja lääkityskin omalta osaltaan varmaan vähentää seksihaluja :/

Kommentit (11)

Vierailija

Oonko huono ihminen kun en jaksaisi masentunutta miestäni.. hammasta purren hoidan kodin, lapset ja tienaamisen kun mies sairastaa. Palkaksi saan äksyilyä, pihtausta.. haistatteluakin jos satun esim. herran päiväunet keskeyttämään.

Tiedän, myötä ja vastamäessä, olen luvannut ja yritän lupaukset pitää. Mutta pettäminen houkuttaa. .sille en voi mitään :( -Ap

Vierailija

Kai sillä on biologinen tausta. Seksi on hauskaa ja pettäminen on hauskaa (eihän sitä muuten tehtäisi?). Tarkoitus ehkä saada sopivimpia mahdollisia geenejä jälkeläiselle?

Vierailija

Anna mennä vaan:) todennäköisesti et tule koskaan jäämään kiinni! 

Itse olen samassa tilanteessa, olen 7 vuotta ollut mieheni kanssa ja meillä on lapsi. Asiat ei aina ole niin yksinkertaisia kuin ulkopuoliset huutelijat väittää! Seksi on henkinen voimavara, ja tunne että tulee hyväksytyksi. 

Jos kyse vaan himosta ja yhdynnästä, niin ei se niin vakavaa ole... 

Vierailija

Ei pettäminen normaalisti mitään houkuttelevaa ole - naiselle ainakaan, kun tilaisuuksia tulee ja menee niin, ettei niissä ole mitään ainutkertaista. Suhteenne ei ole kunnossa, siksi kaipaat läheisyyttä ja seksiäkin. On ihan inhimillistä ajatella, että ongelmanne menevät ehkä joskus ohi ja sitä odotellessa jaksaisit eteenpäin pienen piristyksen voimin. Ongelmat vaan eivät mene ohi ilman että niiden eteen tekee jotain: joko eroaa tai puhuu asiasta vakavasti ja saa kumppaninkin sitoutumaan muutokseen. Kun toista ei kuitenkaan voi motivoida, ero on joskus se ainoa toimiva ratkaisu.

Enpä voi sanoa että hirveästi kauhistelisinkaan tai tuomitsisin, jos tuossa tilanteessa sallisit itsellesi hetkellisen sivusuhteen. Oikein se ei kuitenkaan ole, ja jos joskus sama sattuu omalle kohdalle, ymmärrät tuskan jonka se aiheuttaa.

Vierailija

Nii-in. Miten haluaisit itseäsi kohdeltavan, jos sairastuisit? Mitä ajattelisit, jos tietäisit jonkun tuttavasi pettävän puolisoaan?

Vierailija

On mielestäni erikoista, että kun mies pettää naisen pihtailujen takia, niin palstalla kaikki on haukkumassa miestä siaksi yms. Mutta kun nainen pettää samasta syystä niin se on ok?

Vierailija

Kiitos vastauksista.. eihän pettäminen ratkaisu olekkaan. Olen miestäni tukenut, kannustanut ja olen mt-ongelmaisia hoitanutkin (olin suljetulla sh:na), jotenkin en vain jaksa ja työkaveri osui iskemään sopivan "heikolla hetkellä".. en toki innostuisi jos mies rakastuisi toiseen kun/jos sairastuisin, jos se olisi pelkkää seksiä niin olisin suopeampi, ehkä.

Olen todella ahdistunut, säikähdinkin ihan miten "helposti" haksahtaisin pettämään.. ehkä otan asian puheeksi mieheni kanssa. En tiedä.. huh. -ap

Norman Bates
Seuraa 
Liittynyt18.10.2015

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksista.. eihän pettäminen ratkaisu olekkaan. Olen miestäni tukenut, kannustanut ja olen mt-ongelmaisia hoitanutkin (olin suljetulla sh:na), jotenkin en vain jaksa ja työkaveri osui iskemään sopivan "heikolla hetkellä".. en toki innostuisi jos mies rakastuisi toiseen kun/jos sairastuisin, jos se olisi pelkkää seksiä niin olisin suopeampi, ehkä.

Olen todella ahdistunut, säikähdinkin ihan miten "helposti" haksahtaisin pettämään.. ehkä otan asian puheeksi mieheni kanssa. En tiedä.. huh. -ap

Koska olet nainen, niin luultavasti rakastut siihen mieheen. Siinä vasta soppa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat